Hiphei! Oon oppinu saamaan panemalla!
Toivoa on sisaret! En tienny enkä ois uskonu että tää on opittavissa oleva asia.
Kommentit (9)
Varmaan ainakin tulin tarpeeksi vanhaksi, eka kerta onnistu 35-vuotiaana. Sitten pitkä selibaatti, jonka seurauksena panetti kuin pientä oravaa. Sitten harjoittelua dildolla. Ja sitten satuin löytämään miehen, jonka kanssa uskallan heittäytyä samanlailla ja olla yhtä rennosti kuin yksin dildoillessa. Aidot rakastumisen tunteet.
Mutta jotenkin olen siis opetellut, että emättimessä tuntuvat jutut tuntuvat hyvälle ja johtavat orgasmiin. Korvaavat Niinkuin klitoriksen.
Jes! Onnea :) pitää löytää oikea asento sekä miehen 'lainehtia' oikein. Päässä ollessa naisen tulee 'lainehtia' oikein - auttaa jos mies on istuma-asennossa.
Minun yhdyntäorgasmin 'löysi' minulle nykyinen mieheni josta aloin 'improamaan' ja maailma aukesi!
Onnea! Mäkin opin ensimmäisen synnytyksen jälkeen. On mahtava tunne :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:25"]Varmaan ainakin tulin tarpeeksi vanhaksi, eka kerta onnistu 35-vuotiaana. Sitten pitkä selibaatti, jonka seurauksena panetti kuin pientä oravaa. Sitten harjoittelua dildolla. Ja sitten satuin löytämään miehen, jonka kanssa uskallan heittäytyä samanlailla ja olla yhtä rennosti kuin yksin dildoillessa. Aidot rakastumisen tunteet.
Mutta jotenkin olen siis opetellut, että emättimessä tuntuvat jutut tuntuvat hyvälle ja johtavat orgasmiin. Korvaavat Niinkuin klitoriksen.
[/quote]
Vähän samaa kokemusta täällä, sillä erotuksella, että löysin vuosia välillä kadoksissa olleen eo:n uudestaan pitkän selibaatin ja dildolla leikkimisen avulla. :)
Voih oon saanut orgasmin vain yhden kerran miehen kanssa. Jotenkin seksi tuntuu niin turhauttavalta kun ei ikinä saa minkäälaista nautintoa. :(
Kerro lisää :)