Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksihän iltasanomat ei julkaise mun kommentteja

Vierailija
24.02.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1424742661616.html#comments-anchor
olisin kommentoinut että miksi is tekee aina uutisen kun Minttu Virtanen kirjoittaa blogiinsa uuden postauksen mutta kommenttiani ei julkaista?:o en ole ikinä aiemmin kirjoittanut sinne mitään että siitä ei voi johtua..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei munkaan kommentteja ei julkaista. :D Tosin kerran arvostelin Anna A:n persjalkaisuutta, tiedä sitten johtuneeko siitä.

Vierailija
2/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan kommentteja ei usein oo julkaistu, vaikka ovat ihan asiallisia, paitsi että välillä tullut korjattua toimittajaa asiavirheistä, joista saa siis oikeasti väärää tietoa se joka lukee, esim. arvon toimittaja copy-pastennut jonkun jutun väärin, ja jos itse lukenut sen aiemmin muualta oikein ni ei saa huomauttaa, vain toimittaja saa kirjoittaa siitä kuinka kaikki muut raapivat selkäänsä, kuorivat omenan, kaivavat nenäänsä väärin. Toimittajat ei tee virheitä eikä mitään väärin, koskaan! :)

Lisäksi jos laittaa jonkun kehuvan kommentin jostain asiasta tai jonkun ulkonäöstä, ei julkaista. Julkaistaan vaan haukkuvat ja arvostelevat kommentit.

Ratkaisin omalta osaltani homman niin etten enää avaa koko paskaa enkä todellakaan yritä kommentoida. Se siitä sananvapaudesta Suomessa nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:26"]

Munkaan kommentteja ei usein oo julkaistu, vaikka ovat ihan asiallisia, paitsi että välillä tullut korjattua toimittajaa asiavirheistä, joista saa siis oikeasti väärää tietoa se joka lukee, esim. arvon toimittaja copy-pastennut jonkun jutun väärin, ja jos itse lukenut sen aiemmin muualta oikein ni ei saa huomauttaa, vain toimittaja saa kirjoittaa siitä kuinka kaikki muut raapivat selkäänsä, kuorivat omenan, kaivavat nenäänsä väärin. Toimittajat ei tee virheitä eikä mitään väärin, koskaan! :)

Lisäksi jos laittaa jonkun kehuvan kommentin jostain asiasta tai jonkun ulkonäöstä, ei julkaista. Julkaistaan vaan haukkuvat ja arvostelevat kommentit.

Ratkaisin omalta osaltani homman niin etten enää avaa koko paskaa enkä todellakaan yritä kommentoida. Se siitä sananvapaudesta Suomessa nih.

[/quote]

Ei noin lapsellisia, kirjoitusten korjailuista fantasioivia sisällöttömyyksiä varmaan julkaistaisi Pahkasiassakaan;)

Vierailija
4/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ja voin olla tosi väärässä, mutta siihen sähköpostikenttään ei käy copypastettaa mitään. Ja mahdollisesti ei kannata copypastettaa myöskään viestin tekstiin. Eli jos rupeat kirjoittamaan sähköpostiosoitettasi ja kone tarjoaa valmista koneelle tallennettua vaihtoehtoa, älä valitse sitä vaan kirjoita koko osoite käsin. En tiedä toimiiko tää mutta jostain syystä mulle on tällainen käsitys muodostunut omien trial & error -kokeilujen jäljiltä. 

Vierailija
5/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pitkä ketjukin siitä miten siellä sensuroidaan. Ihme meininki. Ja siis koskee aivan tavallisia asiallisia viestejä myös.

Vierailija
6/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oletan että jos saman sähköposti haltija on sanonut jossain kohtaa vähänkin "väärin" jostain asiasta niin kyseisen s-postin käyttäjä on koko ajan kommenteissa tarkkailun alla. Siksi vaihdoinkin s-postia jota käytän.

Vierailija
7/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jätin kommenttini jo aamupäivällä..

Vierailija
8/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne julkaisee pelkästään katkerien ukkojen vuodatusta miten ne kokee suomalaiset naiset hirveänä uhkana. Ja nämä saavat joka asian käännettyä tähän teemaan. Siellä taitaa modena olla joku pettynyt.

Vierailija
9/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan pikkuriikkisen verran sais olla sisältöäkin, niin ehkä sitten;)

Vierailija
10/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tarkka seula, Ulla Appelsin tykkää ohjata ihmisten mielipiteitä tietynlaisiksi :P

Vierailija
11/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pahaa tuossa kommentiasa on, huvittaa vaan kun joka ikinen kerta on tullut heti is uutinen kun minttu on postannut jotain:D

Vierailija
12/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toimittajia ei saa arvostella, ei edes vaikka palaute olisi täysin asiallisesti muotoiltu. Kommenttisi on yhdentekevä, klikkauksesi ei.

Vierailija
13/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet väärää mieltä, siellä on jopa sanoman mittakaavassa se kaikista idiootein aines töissä kuten vauvan modekin. Olen kirjoittanut sinne monta viestiä ja suurimmassa osassa olen ollut heidän mielestään väärää mieltä. IS on puhdasta paskaa, kuka kehtaa olla siellä töissä, ei ainakaan normaalit.

Vierailija
14/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kommenttejani ei julkaista siksi että laitan tietoihini aina oikean nimeni jolloin sukunimestä huomaa että olen päätoimittaja Appelsinin syvästi vihaama mamupatja. 

Vierailija
15/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari viestiä sinne laittanut, eikä niitäkään ole julkaistu. Enkä todella ole koskaan kirjoittanut kirosanoja, mitään herjaavaa tms.. Sähköpostiosoitteessanikin on koko nimi, joten ei sekään ole epämääräinen. Nykyään en enää viitsi yrittää kommentoida.

Vierailija
16/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:21"]

Minun kommenttejani ei julkaista siksi että laitan tietoihini aina oikean nimeni jolloin sukunimestä huomaa että olen päätoimittaja Appelsinin syvästi vihaama mamupatja. 

[/quote]

Oikeistokonservatiiveilla on hieman erilainen käsitys sananvapaudesta, tai no sananoikeudesta.

Vierailija
17/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siellä on kyllä edes välillisesti toimittajien arvostelu kielletty. Ja jos oma mielipide poikkeaa is:n vallitsevasta mielipiteestä, sensuuri käy! Ihan naurettavaa touhua!

Vierailija
18/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein kommentoinut, toisinaan on julkaistu, toisinaan ei. Kumpikin ip-lehti tekee jokaisesta Minttu Virtasen blogista uutisen.

Vierailija
19/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen myös: aina kun kirjoitan jonnekin, niin ruinaavat lisää kirjoituksia ja kommentointia. Onkohan  edes laillista?:)

Vierailija
20/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:47"]

Mä ihmettelen myös: aina kun kirjoitan jonnekin, niin ruinaavat lisää kirjoituksia ja kommentointia. Onkohan  edes laillista?:)

[/quote]

Jos olet äärimmäisen mamuvihamielinen persu joka tahtoo kuulla kaiken BB-tähdistä, tavoista joilla olet aina syönyt/siivonnut/kuorinut omenasi väärin ja Peräseinäjoen koirapuistoraivosta niin olet heidän ydinkohderyhmäänsä ja kommenttisi ovat kullanarvoisia.