Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vesilaskujutussa

Vierailija
24.02.2015 |

Ollaan muuttamassa yhteen poikaystäväni kanssa. Vuokrasopimuksessa lukee, että vesi on 27€/kk. Minun mielestäni se tarkoittaa sitä että maksetaan vedestä 27€/kk eikä sen enempää. Poikaystäväni mielestä se on kuitenkin meiltä molemmilta 27€/kk.

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vesimaksu riippuu henkilömäärästä. Et kai kuvittele, että 5-henkinen lapsiperhe maksaisi saman verran kuin yksinään asuva  ikämies, jonka pyykitkin pesee muualla asuva aikuinen tytär omassa kodissaan.

Vierailija
2/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että se 27€/kk menee jokaiselta asukkaalta. Pitäisi se jossakin lukea, onko se per. henkilö.

Kannattaa kysäistä vuokraisännältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä vuokrasopimuksessa lukee? Oletteko molemmat kirjoilla? Onko siinä siis 27e/kk vai 27e hlö/kk?

Vierailija
4/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokrasopimuksessa molempien nimet? Jos on niin sitten se on 27 egee.

Vierailija
5/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on oma vesimittari - voi ennakkomaksu olla x euroa/kk ja kun vedenkulutus tasataan/mitataan, maksatte todellisen kulutuksen mukaan lisää tai saatte rahaa takaisin. Jos ei ole omaa asuntokohtaista mittaria, maksu on x euroa/kk per asunnossa asuva henkilö.

Vierailija
6/6 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu, kuten on sanottukin. Itsellä on vesimaksu neliöiden mukaan, sillä rahalla saa majailla vaikka puoli sukua suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä