Pörssisähkö loukussa
Miten te muut, jotka ette pääse määräaikaisesta sopimuksesta eroon, Pelkäöttekö miten rahat riittävät sähkölaskuihin? 😱
Kommentit (11)
Asiahan on ihan päinvastoin, me joilla edulliset kahden vuoden sopparit, niin ihan sama missä pörssisähkö huitelee.
Itse viime kesänä uusin ja tyytyväinen olen...
50 000Kw kulutus, joten pörssisähkö olisi katastrooffi...
Tarkoitin juuri heitä, joilla on nyt PÖRSSISÄHKÖ riesanaan.. Ajattelin itse kalleimpina öinä ottaa pois esim. autotallin lämmityksen
Kauheaa kun hinnat ovat 15-35c/kwh koko päivän
Paljonko sopimussakko on jos määräaikaisen sopimuksen peruu?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin juuri heitä, joilla on nyt PÖRSSISÄHKÖ riesanaan.. Ajattelin itse kalleimpina öinä ottaa pois esim. autotallin lämmityksen
Ei kai pörssisähkössä ole mitään määräaikaista sopimusta kun sen hintahan määräytyy markkinapäivän mukaan?
Kiinteällä hinnalla mennään. En jaksaisi sähkön pörssihintaa seurata jatkuvasti.
4,83 snt/kWh
Ilmoita että muutat asunnosta pois ja katkaise koko sopimus. Jos on puoliso, niin uusi sopimus hänen nimiinsä.
Mutta onnistuu myös kun itse teet uuden sopimuksen toisen yhtiön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pörssisähkössä ole mitään määräaikaista sopimusta kun sen hintahan määräytyy markkinapäivän mukaan?
Sähkösopimukseni pörssisähköllä on määräaikainen, eikä sitä voi irtisanoa kesken sopimuskauden
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita että muutat asunnosta pois ja katkaise koko sopimus. Jos on puoliso, niin uusi sopimus hänen nimiinsä.
Mutta onnistuu myös kun itse teet uuden sopimuksen toisen yhtiön kanssa.
Mitä jos selviää, etten ole muuttanut mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onnistuu myös kun itse teet uuden sopimuksen toisen yhtiön kanssa.Mitä jos selviää, etten ole muuttanut mihinkään?
Sano että on off -suhde, että kyllä oikeasti muutit pois, ehkä jäi ilmoitus tekemättä. Et tiennyt muuttavasi takaisin. Ei kai sitä kytätä.
Tuleekohan enää halvempia tunteja?