Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lapsenne kiltimpiä kuin mitä olitte itse samanikäisinä?

Vierailija
28.11.2021 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaisi, vaikka en voi mennä takaamaan, koska lapset(kaan) eivät kerro kaikkia kommelluksiaan.

Vierailija
2/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta nykyään lapsilta ei sallita sellaista itsenäisyyttä, mikä omassa lapsuudessa on ollut normaalia, lasu tulisi varmasti jos pitkin kyliä viipottaisi yksin vasta 5vuotiaat muksut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea tein (14 v)! Huijaa ja tekee kaikenlaisia tempauksia (mm. karkailee) jotka saa mut ja mieheni hermoromahduksen partaalle. Maltan tuskin odotta että se täyttää 18 että sen voi potkaista pellolle ellei sitten lähde vapaahetoisesti ennen sitä.

Vierailija
4/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea tein (14 v)! Huijaa ja tekee kaikenlaisia tempauksia (mm. karkailee) jotka saa mut ja mieheni hermoromahduksen partaalle. Maltan tuskin odotta että se täyttää 18 että sen voi potkaista pellolle ellei sitten lähde vapaahetoisesti ennen sitä.

Tuleva ensiluokkainen h u o r a .

Vierailija
5/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lapset mulla. Välillä vähän riehakkaita mutta se on aivan OK. N37

Vierailija
6/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin herrantertut. 

Vierailija
7/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat, mutta nykyään lapsilta ei sallita sellaista itsenäisyyttä, mikä omassa lapsuudessa on ollut normaalia, lasu tulisi varmasti jos pitkin kyliä viipottaisi yksin vasta 5vuotiaat muksut...

Mä vahdin 3-vuotiaana, ettei vasta vuoden täyttänyt serkku karkaa hiekkalaatikolta :D. En usko, että omat olisivat samassa iässä kyenneet samaan. Vielä niin, että en ollut paljonkaan yli sen kolmen. Siitä on otettu valokuvia, kuinka pitelen serkusta kiinni ja olin kuulemma sanonut että ei saa mennä. Mummo oli välillä käynyt pihalla vilkaisemassa, mutta ei ollut siinä koko aikaa. 

Vierailija
8/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ovat. Ovat jo 17v-22v:ta. Aika on erilainen kuin nuoruudessani, sekä heillä on ollut normaali perhe-elämä toisin kuin itselläni.

Vierailija
9/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omia lapsia, mutta nykyteinit ovat kyllä mielestäni paljon paremmin käyttäytyviä ja kiltimpiä kuin me ysärin teinit. Ovat paljon meitä kohteliaampia ja paljon sosiaalisempia.

Tämä on tietysti hyvä, mutta välillä olen kieltämättä miettinyt, ollaanko tässä menty jo liian pitkälle? Teinit elävät minusta jotenkin paljon valvotumpaa ja tiettyyn konformismiin pakottavampaa elämää kuin minä aikoinani, nuoruuteen kuuluisi minusta myös tietty omien rajojen etsintä ja luova anarkia.

M39

Vierailija
10/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niistä tuli maistereita, minä lintsasin yhden vuoden olin poissa enemmän kuin koulussa. Keskikoulussa pääsin armosta läpi, en edes yrittänyt suorittaa ehtoja.

43 vuoden työuran kuitenkin tein, päällikkötasolla, merkonomi olen. Nyt ole ansaitulla eläkkeellä ja onnellinen mummi.

🥴😂

Vierailija
11/11 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on paljon kiltimpiä kuin minä olin lapsena ja teininä. Tein kaiken mailman piruuksia. Suoraan sanoen olin kauhukakara. Isänä olen ollut ihan erillainen. Taisin päästellä silloin teininä viimeisetkin höyryt ulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan