Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde varatun kanssa - mies viilenee. Mitäs nyt?

Vierailija
24.02.2015 |

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mies ei ole halunnut tavata nyt vähään aikaan, viimeksi kerran tammikuussa. Tiedän, että hänellä on ollut muita naisia, ainakin yksi. Minusta tämän pitää olla tasapuolinen suhde. Kun hän on tähän kanssani lähtenyt, ei hän voi tätä yksipuolisesti päättää, kun ei ole kerran päättänyt olla uskollinen puolisolleen kuitenkaan. Suututtaa. Jos mies aikoo nyt lopettaa mun tapaamiseni, mä haluan näpäyttää miestä kunnolla. Miten? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on jo halunnut lopettaa suhteen, niin eikun laitat vaimolle viestiä, että sen mies pettää sitä. Ja laita siihen myös jotain, mistä vaimo tietää, että on tasan sen mies ja että on pettänyt, ettei mies kiemurtele vastuustaan. Taitaa mennä lusikat jakoon, kun vaimo saa tietää, mutta se on OIKEIN sille miehelle! Sittenpähän on vapaa hyppäämään kenen sänkyyn vaan, kun omassaankaan ei uskollisena pysy. Kierrätykseen vaan tuollaiset petturit. Teet ison palveluksen, kun ilmiannat tuon tyypin!

Vierailija
2/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Paras keino on käräyttäminen! Kaikille paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todisteita vaikka kuinka. Pelottaa vain että mies pistää jakoon mun alastonkuvat. Voisinpa käräyttää miehen niin, ettei oma henkilöllisyyteni paljastuisi. Ajattelin antaa miehelle vielä mahdollisuuden, ehkä ensi viikonloppuna tai seuraavana. Kysyn ehkä suoraan, mitä hän aikoo. Jos hän lopettaa suhteen, teen jotain. En siedä sitä, että hän on nauttinut näistä hetkistä ja häipyy sitten, kun on saanut kyllikseen. Mä en ole vielä valmis. 

ap

Vierailija
4/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että teen itsekin väärin, mutta vielä enemmän väärin tekee mies.

ap

Vierailija
5/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:06"]

Kyllä! Paras keino on käräyttäminen! Kaikille paras!

[/quote]

Ehdottomasti! Varo vaan ettei käy kuin ämmälle.

Vierailija
6/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai että mies saattaisi pistää alastonkuvasi liikkeelle. Kylläpä olet aarteen löytänyt! :-D Toivottavasti opit tästä jotakin, mutta epäilen.

Vierailija
7/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätty kissa mouruaa tuskaansa. Kasva aikuiseksi ja hommaa uusi rakastaja.

Vierailija
8/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolinen.... sulla on jotain pahasti pielessä yläpäässä. Terapia voisi olla avuksi, jotta oppisit arvostamaan itseäsi ja tajuaisit, että sun elämäsi, ainoa elämäsi kuluu ja vähenee koko ajan ja sinä haluat viettää sen näin.

Vierailija
9/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitko netissä? Mä jallitin yhden kusipään joka katos ku pieru saharaan..

Tapasin suomi24:ssä..nähtiin kaks kertaa (ei seksiä)..sit se katos...hävis ku pieru.

No satuin törmäämään chatissa eri nikillä siihen. Meiliosoite paljasti kuka oli. Tekeydyin tosi kiimaiseksi ja kuumaksi naiseksi sovin tapaam tasan samaan paikkaan missä hänet näin. Hän antoi numeronsa minä en omaani...en ihan saanut häntä varaamaan hotellihuonetta...mutta ah sitä nautintoa, kun tuli meili "et sit päässytkään"..en vastannut ja poistin profiilin.

mutta nyt mul on ihana

Vierailija
10/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei noin hölmöä ole olemassa.

Vierailija
11/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee väärin vaimolle, koska on pettänyt tämän luottamuksen mutta sinä teet väärin miehelle, koska aiot pettää tämän luottamuksen.

Olet lähtenyt mukaan seksisuhteeseen ja vingut nyt perään jotain muuta. Olet juuri tasan niin tyypillinen toinen nainen kuin ikinä voin kuvitellakaan. Omat tarpeet, oma napa ja oma hyvä olo kaiken ohi ja tarkoitus pyhittää keinot. Et osaa olla luotettava etkä reilu. Säälittävää.

Vierailija
12/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi palstan peli mies asialla, eihän se edes ole oikeasti varattu, vaan kaikki kuuluu peliin.

Vierailija
13/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen ja pyydä seksikuvasi poistettavaksi. Lopeta suhde. Ilmoita jonkin ajan kuluttua nimettömästi vaimolle, että hänen miehensä pettää, esimerkiksi kirjeellä. Älä paljasta kenen kanssa pettää tai kuka olet. Riittää viesti: Haluan kertoa sinulle, että miehesi pettää sinua. Hänellä on ollut ainakin yksi toinen nainen. Näin minimoit miehen kostointoa. Älä ole missään tekemisissä miehen kanssa enää sen jälkeen, kun olet tehnyt ihan ystävällisissä merkeissä asiallisen eron ilmoituksella. 

Vierailija
14/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa tätä todeksi. Se mies on niiiin tyhmä. Petti vaimoaan henkisesti vajaan ripustautujan kanssa. Äijä on kaivanut omaa hautaansa. Ap mä inhoon sananlaskuja, mut tässä kohdassa tulee yksi sopiva mieleen. Ken leikkiin ryhtyy...jne ja nyt tarkoitin tuolla sinua. Mitä sä roikut jossain varatussa? Lopeta toi katkeruus ja keskity omaan elämääsi.  Noin tyhmä äijä jää kiinni ilman sun apuasikin.

Vierailija
15/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikein sulle... jos ryhdyt varatun kanssa seksisuhteeseen ja tiedät hänellä olevan vielä muitakin niin on aika typerää ruikuttaa sellaisen perään :D Joko tää on provo tai sitten kaikki on oikeesti nyt nähty??? :D

Vierailija
16/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei kannata lähteä mihinkään kosto- ja käräytysleikkiin. Lakkaat olemasta mieheen missään yhteyksissä kertaheitolla. Tuollaiset jatkavat pettämistään ja voihan olla, että vaimokin sen tietää, joten et sillä tavalla pysty kostamaan yhtään mitään. Sitä paitsi, ei kai tuollainen suhde voi koskaan olla "tasapuolinen", koska kummankin tilanne on täysin eri jo lähtökohtaisesti.

Vierailija
17/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aikamoinen idiootti pitää olla, että antaa pelkän panon ottaa alastonkuvia. Eihän se niitä saa jakaa, mutta sehän ei tietty estä niin tekemästä, vaikka tekisit sit rikosilmoituksen ja se sais sakkoja jne..
.
Mistä muuten tiedät, ettei oo avoimessa suhteessa, jossa rinnakkaiset seksisuhteet on ok..?

Vierailija
18/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa porvoosta hotellihuone ja harrastakaa kimppaa, vaimo mukaan. Väsynyt provoilija

Vierailija
19/19 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pettäjän ottaa, niin pettäjän saa.

Itse olet halunnut pelehtiä varatun miehen kanssa ja nyt haluat kostaa kun mies ei ole enää kiinnostunut. Aika lapsellista, toimitko aina suhteissa noin?