Olen komea mies
Tuntuu hyvältä olla komea. Aion hankkia lapsia minun erittäin kauniin avovaimoni kanssa, jotta lapsistammekin tulisi komeita/kauniita. Olen myös elitisti; olen rahoituksen maisteri ja tuloni ovat (bonus mukaan lukien) säännöllisesti yli sata tuhatta euroa vuodessa. Elän Kauniaisissa, 1,2 milj eur omakotitalossa. Kaikki ihmiset, jotka eivät kuulu meidän sosiaaliseen luokkaan ovat halpamaisia ja arvottomia. Onko kysyttävää? M28
Kommentit (12)
..ja kirjoittelet yöt av-mammojen ratoksi vauva.fi:hin? Onnellista elämää! :''''''D
Voisitko ajatella minun kanssani homo suhdetta ?
Ei oikeastaan, kerroit aika tyhjentävästi kaiken. Harmi tietysti ettet ole lääkäri tai DI, yhtälö olisi vielä himpun parempi silloin.
Voisitko kirjoittaa ensi kerralla vähemmän ilmeisemmän provon, koska tämä ei nyt kutittanut vitutuskeskustani millään tavalla?
Mitä teet jos lapsestanne tuleekin rumilus? Jotkut piirteet voivat hypätä parin sukupolven yli.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:16"]
Voisitko ajatella minun kanssani homo suhdetta ?
[/quote]
Nääh tule mieluummin laittamaan vaimoani perseeseen. Ei nyt luulisi miesten ja naisten anuksissa olevan paljon eroa. Double penetration on se juttu. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:18"]
Mitä teet jos lapsestanne tuleekin rumilus? Jotkut piirteet voivat hypätä parin sukupolven yli.
[/quote]
No siinä tapauksessa heitän naisen ja lapsen pihalle. Ap
Minkäpituinen peniksesi on erektiossa?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:21"]
[/quote]
Anuksesta mitattuna ~13 senttiä. -ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:21"]
[/quote]
18,5cm eli juuri sultan conturen pituinen. Ap
Milloin vaivuit psykoosiin?