En halua käydä töissä
Kaikki työpaikat on kauheita, aikaiset aamuherätykset on kauheita, kiire on kauheaa, kotoa lähteminen on kauheaa, työnteosta aiheutuva väsymys on kauheaa ja viikonloput ei riitä töistä toipumiseen ja työviikon aikana tekemättä jääneiden asioiden hoitamiseen. Miksi työelämän pitää olla niin kauheaa kid utusta?
Kommentit (12)
En mäkään. Työelämä vie ihmisestä kaikki mehut. Lomat ja viikonloput kuluvat toipumiseen.
Eihän Suomessa ole mikään pakko käydä töissä. Sossusta saa kyllä kämpän yms.. Pitää vaan laittaa elämän vaatimukset sopivan alas, että pärjää tuolla.
en mäkään . kerran olin töissä 6kk never again ja hyvin pärjään kelan tuilla kiitos veron maksajat
Näin on, itse saanut viimeksi herkutella työllä 2010 ja vieläkin puistattaa...
Vapauden mahdollistaa pääomatulo, sillä en halua olla TE ämmienkään kanssa tekemisissä.
Mäkään en tykkää käydä talvisin töissä. Muina vuodenaikoina kyllä. Talvi on hirveää aikaa.
Moni tekee itsarin niin ei tarvitse kitua.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, mutta pakko elättää itsensä.
En saa pelkällä (vähällä) rahalla motivoitua itseäni.
Ap
Siksi aloin yrittäjäksi. Herään klo 10-11 ja teen työt kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
en mäkään . kerran olin töissä 6kk never again ja hyvin pärjään kelan tuilla kiitos veron maksajat
Hyvä että suomessa löytyy edes jotain rehellisiä ihmisiä vielä.
koulut meni hyvin kun ei tarvinnut osata mitään. mennä vaan niihin että niiden kaikki kommarit opettajat sai valtion tukensa et pysy suojatyöpaikoissaan, sit kun piti mennä firmoihin oppimaan mitä työ on niin alkoi kunnon kidutus.
Vierailija kirjoitti:
Siksi aloin yrittäjäksi. Herään klo 10-11 ja teen työt kun siltä tuntuu.
Tämä voisi sopia myös mulle. En vaan oikein osaa mitään mitä voisi alkaa yrittää.
Ap
En minäkään, mutta pakko elättää itsensä.