Finnairin lentäjät ja emot karanteenissa Hongkongissa
Pari viikkoa, huh huh.. https://www.talouselama.fi/uutiset/finnairin-lentajalla-on-todettu-koro…
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä varianttia mahtaa olla?
Tietenkin tämä:
Eiköhän tämä maailma mene kohta kiinni
Miksi tuon Finnairin pitää lentää tässä maailmantilanteessa. Variantit leviää ja tehohoito kuormittuu.
Taitaa olla taas kaikkien lennot lennelty vähäksi aikaa. Ehkä jo 2023 paluu ”normaaliin”? Harmittaa lasten ja nuorten puolesta koko tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon Finnairin pitää lentää tässä maailmantilanteessa. Variantit leviää ja tehohoito kuormittuu.
Rahti on iso bisnes.
Luonto kiittää kun korona kansaa niittää.
Kiva varmaan sille lentäjälle mennä kertomaan työkavereille, että mulla on vähän huono olo, oiskohan koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla taas kaikkien lennot lennelty vähäksi aikaa. Ehkä jo 2023 paluu ”normaaliin”? Harmittaa lasten ja nuorten puolesta koko tilanne.
Minua myös harmittaa lasten ja nuorten puolesta. Minä työelämässä oleva ihminen kyllä pärjään hyvin etätöissä, ilman harrastuksia (ulkona toki liikutaan) ja matkusteluakin on tullut tehtyä ihan riittävästi. Toivottavasti lapset ja nuoret pystyvät olemaan lähiopetuksessa ja harrastuksissa normaalisti.
"Maailma avautuu", vai miten se nolo slogan nyt meni..
Vierailija kirjoitti:
Panevat siellä sen 2vko?
Hongkongin hallinnon karanteenikeskus ei kuulosta lomaviihdekeitaalta.
Finnairin TJ sai viimevuonna noin +30% lisää liksaa. Jos alkaa sulku taas, niin varmaan palkka nousee.
Milloin tämä hulluus loppuu ja päästään normaaliin elämään?
S A A t A n a n tunarit. Rahdin ymmärrän, lomamatkaajia en.
Ymmärrätkö että monet joutuu duunien takia matkustamaan?
Sehän on ammatinvalinta kysymys sanoi eräs lentoemo minulle kerran kun ihmettelin heidän työsuhde-etujaan. Niinhän se on, joissain ammateissa voi altistua koronalle helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että monet joutuu duunien takia matkustamaan?
Hei, videoneuvottelut ja etäkokoukset on keksitty. Mikään pakko ei ole matkustaa.
Mitä varianttia mahtaa olla?