Turvasana makkarissa
Kertokaa kaikki teidän turvasanat "niissä" puuhissa. Monesti ne ovat aika hupaisia. Minä aloitan; Vesinokkaeläin. Siinä loppuu hetkessä touhut ja molemmille nousee vähintään hymy huulille. :D
Kommentit (32)
Meillä oni han vaan "älä noin kovaa". Se riittää ja toimii.
Päätä särkee - ja homma loppuu heti ennen kuin alkaakaan..
Oottepa tylsiä! Toki meillä on, punainen!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:48"]Riitta Väisänen
[/quote]
:"D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:38"]Kertokaa kaikki teidän turvasanat "niissä" puuhissa. Monesti ne ovat aika hupaisia. Minä aloitan; Vesinokkaeläin. Siinä loppuu hetkessä touhut ja molemmille nousee vähintään hymy huulille. :D
[/quote]
Miksi alapeukkuja?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:38"]Kertokaa kaikki teidän turvasanat "niissä" puuhissa. Monesti ne ovat aika hupaisia. Minä aloitan; Vesinokkaeläin. Siinä loppuu hetkessä touhut ja molemmille nousee vähintään hymy huulille. :D [/quote] Miksi alapeukkuja?
[/quote]
Av-mammat eivät voi hyväksyä, että joku harrastaa sellaista seksiä, että tarvittaisiin turvasana. Samaa kyllä ihmettelen, varsinkin, kun tämä on tällainen höpöilyketju.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:53"]
Alakabadabranusinusinäänää!
[/quote]
Ananasakäämä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:52"]
Mihin te turvasanaa tarvitsette?
[/quote]
Ei me sen jälkeen olla tarvittukaan, kun on tullut tavaksi, että Pentti teippaa mun suun ilmastointiteipillä ennen kuin menen kontilleen sängylle. Mutta ollaan sovittu, että voin ottaa sängyn vierestä viirin ja heiluttaa sitä, jos tuntuu huonolta.
Muuten hyvä mutta kaikki av mammat joko pihtaa tai elää puutteessa.