Ärsyttävin harrastajatyyppi?
Siis sellainen jonka koko elämä ja jutut pyörii vain oman harrastuksen ympärillä.
Vastaisin itse. Koiraharrastajat.
Kommentit (27)
1 golfaajat 2 joogaajat 3 laihduttajat
Urheiluhullut tai penkkiurheiluhullut (miehet).
T:mies.
Pahin on koiraihmiset. Niiden harrastuskoirat kun eivät yleensä ole edes ihania koiria vaan räksyttäviä sisäsiittoisia, hihnassa kiskovia rakkeja. Toisena on cross -fit harrastajat, jotka muljauttelevat ylimielisesti silmiään kaikille perusjumppaajille, ainakin kunnes loukkaavat itsensä treeneissä. Kolmantena joogaajat, jotka kuvittelevat säteilevänsä jonkinlaista sisäistä valoa vaikka oikeasti vain hymyilevät ja tuijottavat vajaamielisinä
Nuoria elitistigolfaajia en jaksaisi
En mä mitään tee- treenaajat. Ollaan viimeisen päälle tikissä ja valitellaan kuinka on lihava ja iso maha jne. Jatketaan valitusta kuinka on huono kunto, juoksi vaan kympin. Enmä kyllä tiiä kuinka mä näin rapakuntoinen oon.. Lankutin vaan 5 minuuttia! Huomionkerjäystä. Yök!
Sellaiset joilla on pakkomielle rumasta kesämökistään.
Koiraharrastajat ja ne jotka harrastavat perhe-elämänsä jokaikisen puuduttavan detaljin raportoimista.
Bodaajat/Fitnesbabyt.
Tietokonenörtit! Jotkut Autoharrastajat. Mikä Auto sul on? Mikä kone siin on. Ootko saksast tuonu? Paljo heppoi? Onko Turboo? Onko kansi menny?
Kaikki jotka tuputtaa harrastustaan erinomaisena muillekin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:27"]En mä mitään tee- treenaajat. Ollaan viimeisen päälle tikissä ja valitellaan kuinka on lihava ja iso maha jne. Jatketaan valitusta kuinka on huono kunto, juoksi vaan kympin. Enmä kyllä tiiä kuinka mä näin rapakuntoinen oon.. Lankutin vaan 5 minuuttia! Huomionkerjäystä. Yök!
[/quote]
Toinen ääripää on mä siis treenaan -treenajat, jotka käyvät salilla ehkä kerran kuussa mutta tekevät siitä yhdestäkin kerrasta 5 facebook-päivitystä ja postaavat joka vuosi uusia kuvia otsikolla "kesäkuntoon 201x!" Eikä se kesäkunto koskaan edes lähesty
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:24"]Pahin on koiraihmiset. Niiden harrastuskoirat kun eivät yleensä ole edes ihania koiria vaan räksyttäviä sisäsiittoisia, hihnassa kiskovia rakkeja. Toisena on cross -fit harrastajat, jotka muljauttelevat ylimielisesti silmiään kaikille perusjumppaajille, ainakin kunnes loukkaavat itsensä treeneissä. Kolmantena joogaajat, jotka kuvittelevat säteilevänsä jonkinlaista sisäistä valoa vaikka oikeasti vain hymyilevät ja tuijottavat vajaamielisinä
[/quote]
Oon aina ihmetellyt ihan sama niissä koiraihmisissä! Niillä ei koskaan ole normaaleita kivoja koiria vaan aina hampaitaan näytteleviä sisälle kusevia piskejä, joista tehdään miljoona some-päivitystä kun ne on muka niin fiksuja :D normaalin ihmisen normaalit perhekoirat on yleensä aina kaikin puolin ihanampia!
Syömisharrastajat. "Siis syöt sä tota paskaa". " Tiiätsä et tos on 36% Hiilareit". " Siis tiijätsä idiootti mitä toi vaalee leipä tekee sulle"...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:27"]En mä mitään tee- treenaajat. Ollaan viimeisen päälle tikissä ja valitellaan kuinka on lihava ja iso maha jne. Jatketaan valitusta kuinka on huono kunto, juoksi vaan kympin. Enmä kyllä tiiä kuinka mä näin rapakuntoinen oon.. Lankutin vaan 5 minuuttia! Huomionkerjäystä. Yök!
[/quote]
Toinen ääripää on mä siis treenaan -treenajat, jotka käyvät salilla ehkä kerran kuussa mutta tekevät siitä yhdestäkin kerrasta 5 facebook-päivitystä ja postaavat joka vuosi uusia kuvia otsikolla "kesäkuntoon 201x!" Eikä se kesäkunto koskaan edes lähesty
[/quote]
Näillä muuten riittää aina syksyllä uusia harrastuksia. Thaiboxin alkaa jee baletti jee sit vielä itämaistavunkuvankuhilipatihippaajumppaa.. Kauhea vouhotus ja parin kerran jälkeen vaikenee asiasta. Sit "lenkkeilee" kävelee lähikauppaan ja takas lenkkarit jalassa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:24"]
joogaajat, jotka kuvittelevat säteilevänsä jonkinlaista sisäistä valoa vaikka oikeasti vain hymyilevät ja tuijottavat vajaamielisinä
[/quote]
Voi ei tuo on niin tuttua :D
Tähän on pakko osallistua. Sellaiset, jotka juttujensa perusteella urheilevat TODELLA paljon ja monet eri lajit hallussa, mutta ulkomuodosta se ei näy. Ei oikeastaan ärsytä, mutta tulee vähän outo fiilis tästä harrastajatyypistä.
Ainakin jotkut olut/viiniharrastajat ovat välillä rasittavia. Jos juon kaverin tupareissa jotain lonkeroa, siitäkin pitää valittaa. "Siis kyl huomaa miten makuaisti kehittyy ku ei todellakaan pysty enää juomaan mitään lonkeroo". Kiinnosti!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Tähän on pakko osallistua. Sellaiset, jotka juttujensa perusteella urheilevat TODELLA paljon ja monet eri lajit hallussa, mutta ulkomuodosta se ei näy. Ei oikeastaan ärsytä, mutta tulee vähän outo fiilis tästä harrastajatyypistä.
[/quote]
Näitä on paljon. Monet eivät tunne ketään oikeasti urheilullista/urheilijaa, ja luulevat olevansa aktiivisia kun kävelevät talon ympäri koiran kanssa päivittäin ja käyvät kerran kuussa treenaamassa
Matikan harrastajat, tai ainakin yksi kaverini.
Jep koiraharrastajat! Ai luoja kun yhdellä tuntemallani tyypillä on päivityksiä ja kuvia vain koirastaan ja agilityharrastuksesta sekä ties mistä kilpailuista...profiilikuvanakin taitaa olla itse dogi :'D