Miten teidän rinnat on muuttuneet vaihdevuosien lähestyessä? Onko kudosten löystymisen myötä tullut näkyville alla olevat kohoumat ja painaumat?
Aina sanotaan että rinnat muuttuvat muotoaan kovasti vaihdevuosiin tullessa. Mitä se käytännössä tarkoittaa, riippumista ja roikkumista ja alla olevien rauhaskudosten näkymistä aiempaa selkeämmin? Ihon ohenemista ja kuivumista?
Kommentit (16)
No eipä oikein mitenkään. Ei vaihdevuodet tissejä muuta vaan ikääntyminen ja maan vetovoima.
Mun on ainakin ihan ennallaan. 6v sitten loppui kk.
Ei mulla ole vaikuttanut mitenkään. Raskausaika suurensi rintoja ja kun imetykset päättyivät, rinnat olivat hieman alempana kuin aikaisemmin. Vaihdevuodet ei vaikuttaneet mitenkään rintoihini.
Olettepas te onnekkaita. Mulla ainakin roikkuu rinnat ihan kauheasti vaikka olen vasta alta viisikymppinen.
Ei oo muuttanut yhtään mitenkään mihinkään suuntaan.
Olen aina ollut pienirintainen nainen, joten pienet tissit ei rupee roikkumaan eikä venymään myöskään ikääntyneenä.
Muita vaivoja ja kremppoja ikääntyminen tuo tullessaan kyllä melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te onnekkaita. Mulla ainakin roikkuu rinnat ihan kauheasti vaikka olen vasta alta viisikymppinen.
Roikkuu ne meilläkin, mutta ei ne vaihdevuodet niitä muuten muuttanut. Tai ehkä roikkumisellakaan ei ole tekemistä vaihdevuosien takia.
Entäs pimpsut? Onko jo aika ränsistyneet?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuttanut yhtään mitenkään mihinkään suuntaan.
Olen aina ollut pienirintainen nainen, joten pienet tissit ei rupee roikkumaan eikä venymään myöskään ikääntyneenä.
Muita vaivoja ja kremppoja ikääntyminen tuo tullessaan kyllä melkoisesti.
Pystyykö kuitenkin niiden väliin vetämään?
Rintani meni pilalle jo parikymppisenä kun hankin lapset. Siitä asti on roikkuneet arpisina ja puolityhjinä läpysköinä. Joten ihan samanlaiset on kuin on olleet yli 20 vuotta.
Mastopaattisissa rinnoissa ainakin riittää kohoumia ja painaumia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs pimpsut? Onko jo aika ränsistyneet?
Ei sinne näe. Toimii kuitenkin yhtä hyvin kuin ennen.
Ennen oli rouheiset rinnat, nyt on sileät. 75E edelleen ja ukko tykkää. Ehkä pari senttiä alempana kuin 20 vuotta sitten. Mutta niin on ukon pallitkin.
Ovat vähän alempana kuin ennen, mutta muuten eivät ole muuttuneet miksikään. Jos makaan selälläni sohvalla, en edelleenkään näe televisiota, kun rinnat eivät suostu litistymään tai edes valahtamaan pois edestä tarpeeksi pitkälle.
57 v.
Mulla on edelleen hyvin kumimaisen kiinteät täyteläiset pienet (B) rinnat, ei ole edes poimua alla. Nuorekkain osa minua
Ainoastaan painovoima vie niitä enemmän alaspäin.