Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastui suomalaisen kärkijulkkiksen serkuksi, miten lähestyä kadoksissa ollutta sukulaistaan?

Vierailija
27.11.2021 |

Tulihan tämä kuin salama kirkkaalta taivaalta, olen vielä fanikin!
Nyt tiemme yhdistyneet verisitein (sanaleikki eräästä hänen laulustaan!); olen ajatellut kutsuvani kadoksissa olleen mutta kaivatun serkkuni jouluksi luokseni!
Telkkarin kautta hän on minulle pikemmin sisko kuin serkku. Ihana alkaa menetettyjä vuosia kuromaan umpeen.
Hänen siskolleen jo laitoin sähköpostia ja sain vahvistuksen että yhteytemme oli ollut salattu heiltäkin nyt sukumme on ehjä ja kokonainen. Omalta puolellani sukua olen viimeinen eloonjäänyt ja valtava määrä henkistä sukuperintöä on minulla siirrettäväksi
Ikäeroahan meillä ON mutta visailuissa ja kilpailuissa olen hänet huomannut oppivaisiksi eikä suvussamme koskaan ole tolvanoita esiintynyt.
Myös jonkinlaiset yhteisesiintymiset voisivat olla hyvä idea, vaikka nimeltään Kadonneet Serkukset- hän toki tähtiroolissa, omat kokemukseni teinivuosien kesäteatterista😁

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä saisitteko erikoisjaksoa Kadonneiden jäljillä ohjelmasta.

Aikamoiseen pyöritykseen olet kyllä AP joutunut.

Vierailija
2/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei älä lähesty ketään noilla perusteilla ja valtavilla odotuksilla. Hengitä nyt vähän.

Serkkuja on kiva tavata parin vuoden välein sukujuhlissa. Sitten on niitä serkkuja, jotka kuvittelevat tuollaisen sukulaissuhteen olevan kuin ystävyys tai perheenjäsenyys. Niitä riippoja ei tavata ollenkaan.

Toivottavasti saatte jotenkin asialliset välit aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista unta sitten näit.