Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan pakit kaikilta kunnollisilta miehiltä!

Vierailija
27.11.2021 |

Tai vähintään koko juttu kuivuu kasaan ennen kuin ehditään edes tavata. Mistä voi johtua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. :(

Vierailija
22/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä voit tietää, että he todellisuudessa ovat kunnollisia. Et mistään.

haetko miestä some? Sinussa ei vika . Some vaan on täynnä naisia,toki miehiä. Jospa kunnollinen nainen ei kelpaa?Hae miestä tosielämästä.Katsele ympärille ,kirjastot,kahvilat, liikuntasalit, Uimahalit,kerhot,kaupan jonot, muista aina hymyillä kun kohtaat miehen . Joku lähetyy silloin ja vie jalat altasi. Jos naama vääränä liikut,istut kahvilat ja katse puhelin.Kukan ei sinuun kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle tarkoittaa kunnollinen?

Oletko aikaisemmin ollut sellaisten miesten kanssa ja oletko itse sellainen?

Sellainen, joka on mukava, rauhallinen, käy töissä, ei käytä päihteitä eikä muutenkaan sekoile ja etsii oikeaa parisuhdetta.

Itse olen kunnollinen.

Sinussa ei ole mitään erikoista. "Sellainen, joka on mukava, rauhallinen, käy töissä, ei käytä päihteitä eikä muutenkaan sekoile" Oletan nuo kaikista aikuisista ihmisistä. Nuo pitäisi olla kaikilla ihan minimi. Sinun pitää olla enemmän kuin pelkkä minimi.

Tämä oli yleiskuvaus niistä miehistä, joita pidän kunnollisina..

Ap

Vierailija
24/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet alfojen kanssa joilla on n+1 (ja pari päälle) rautaa tulessa.

En. Nämä ovat ihan tavallisia perusmiehiä.

Ap

Vierailija
25/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nariseva ääni ja liika meikkaus.

Vierailija
26/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nariseva ääni ja liika meikkaus.

En käytä juurikaan meikkiä ja kaikki eivät ole edes kuulleet ääntäni. Mielestäni en narise.

Ap

Vierailija
27/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovu keho positiivisuudestasi.

Olen hoikka.

Ap

Vierailija
28/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
29/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teeppä joskus testi, laske montako miestä swaippaat vasemmalle ja montako oikealle. Jos ovat perusmiehiä niin yli puolet pitäisi mennä oikealle, muuten valitset koko ajan keskivertoa parempia.

Aivan, eivät ne mitään keskivertoja ole.

Vierailija
30/36 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

AP.

Vierailija
31/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisit miesten hoitaa tuon lähestymisen. Näin se kuuluisi mennä. Olet vain itse avoin ehdotuksille..

mies53v

Ihan sama mitä itse teen, lopputulos on sama. Jos en pidä keskustelua yllä niin se hiipuu.

Ap

Tämä.

Hyvin voin kuvitella, että toinen osapuoli vaistoaa pakonomaisuuden ja sen, että et luota toiseen vaan otat kaiken vastuun.

En itse jaksaisi sellaista. Olet jo kuin äiti niille pikkupojille, jotka eivät mielestäsi osaa vaan hoidat itse.

Uskalla tutustua aikuisiin miehiin. Kyllä he osaavat puhua.

Tehkää jotain. Puhe on puhetta.

Tekoja!

Ehkä hoivaat nyt turhaan?

Sinäkin saat olla hoivattavana. Sellaisiakin miehiä on.

Vierailija
32/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teeppä joskus testi, laske montako miestä swaippaat vasemmalle ja montako oikealle. Jos ovat perusmiehiä niin yli puolet pitäisi mennä oikealle, muuten valitset koko ajan keskivertoa parempia.

Aivan, eivät ne mitään keskivertoja ole.

Kyllä ovat normaalielämän keskivertoa, tinder-profiilit ovat usein niin surkeita kyhäelmiä, että siellä keskiverto on luokaton..

Ap

Vierailija
33/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisit miesten hoitaa tuon lähestymisen. Näin se kuuluisi mennä. Olet vain itse avoin ehdotuksille..

mies53v

Ihan sama mitä itse teen, lopputulos on sama. Jos en pidä keskustelua yllä niin se hiipuu.

Ap

Tämä.

Hyvin voin kuvitella, että toinen osapuoli vaistoaa pakonomaisuuden ja sen, että et luota toiseen vaan otat kaiken vastuun.

En itse jaksaisi sellaista. Olet jo kuin äiti niille pikkupojille, jotka eivät mielestäsi osaa vaan hoidat itse.

Uskalla tutustua aikuisiin miehiin. Kyllä he osaavat puhua.

Tehkää jotain. Puhe on puhetta.

Tekoja!

Ehkä hoivaat nyt turhaan?

Sinäkin saat olla hoivattavana. Sellaisiakin miehiä on.

Johan on tulkinta :D En ole hoivaajatyyppiä.

Ap

Vierailija
34/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kemiat kohtaa. 

Vierailija
35/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne pakit tulee? Miehet vaan katoaa vai sanovat, että ei kiinnosta? Vai jutut muuttuu tylsiksi =ei ole kipinää?

Perusmies/nais -suhteiden aloituksessa on se haaste, että lähdette suoraan tilanteesta "25 v naimisissa". Ei oikein ole mitään särmää. Mieti itsestäsi jokin mielenkiintoinen kulma. Kaikilla on sellainen. Ei tarvitse olla mitään ruoskanheilutusta nahkapuvussa, perusmiehelle riittää tavallisempikin juttu herättämään kiinnostuksen.

Vierailija
36/36 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne pakit tulee? Miehet vaan katoaa vai sanovat, että ei kiinnosta? Vai jutut muuttuu tylsiksi =ei ole kipinää?

Perusmies/nais -suhteiden aloituksessa on se haaste, että lähdette suoraan tilanteesta "25 v naimisissa". Ei oikein ole mitään särmää. Mieti itsestäsi jokin mielenkiintoinen kulma. Kaikilla on sellainen. Ei tarvitse olla mitään ruoskanheilutusta nahkapuvussa, perusmiehelle riittää tavallisempikin juttu herättämään kiinnostuksen.

Useimmiten vaan ghostaavat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme