Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska töitänsä luettelee

Vierailija
23.02.2015 |

Ja niin teen nytkin. Ihan superahkera olo ollut tänään, kun on saanut kaikki pyykit pestyä, imuroitua, tiskattua, putsattua vessan ja pyyhkinyt peilien pinnat. Ainiin ja unohtamatta pölyjen pyyhkimistä ^_^

Tästä on hyvä jatkaa kohti loppuviikkoa :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme miehen kanssa vielä pitkällä kävelylenkillä ja tein kinkkukiusauksen ruuaksi. Siis ihan alusta saakka perunankuorimisine kaikkineen. Nyt nautin hyvin ansaittua viiniä :)

Vierailija
2/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä siis ollut mitenkään ylisotkuista aikasemminkaan. Imurointi ja vessanpesu vain ovat sellaisia, joista mies yleensä huolehtii. Päätin tänään yllättää ja hoitaa nekin alta pois, niin saatiin enemmän yhteistä aikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole ylittänyt itseään tänään viikon ensimmäisen päivän kunniaksi?

Vierailija
4/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Just ja just selvisin siitä, että yhtäkkiä ei ollutkaan enää hiihtoloma.

Vierailija
5/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain imuroitua, pestyä lattiat, käytyä ruokakaupassa ja tehtyä työhakemuksen! :)

Vierailija
6/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee kaiken tänään nu huomenna ei ole töitä ;)

Vierailija
7/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:07"]

Jos tekee kaiken tänään nu huomenna ei ole töitä ;)

[/quote]

Aa.. Mutta huomenna voin olla koko päivän av:lla, kun ei ole isompia projekteja pakko tehdä. Tai jos oikein innostun, niin voisin vetää uuden vahan parketin päälle. Tai pestää hellan taustan tai jokin muu pieni iso projekti. Kaapit pitäisi käydä läpi ja paperia vetää silppurin kautta keräykseen.

Todennäköisesti olen koneella koko päivän ;)

Vierailija
8/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuota sanontaa: " Laiska töitänsä luettelee"  Eihän kotitöistä esim tule edes palkkaa muutakuin hyvä mieli ja silti ei saa edes sanoa muille että mitäs kaikkea onkaan saanut aikaiseksi..  hiljaa pitäis vaan ahertaa tai muuten on laiska!

Vierailija
9/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt sanonnan niin, että ihminen joka ei yleensä tee asioita, saa jonkin puuskan ja tekee paljon asioita kerralla. Ja silloin kun on saanut tässä puuskassa tehtyä paljon asioita kerralla, niin toki kertoo siitä kaikille. Ihminen, joka tekee nämä samat asiat, mutta organisoidummin ja säännöllisesti ei edes saa päähänsä hehkuttaa niistä.

Minä olen äärimmäisen laiska tekemään kotitöitä, eikä minulla ole varsinaista syytä siihen, miksi minun pitäisi koti pitää puhtaana ja järjestyksessä. Silti se likaisuus ja epäjärjestys ilmeisesti häiritsee, kun jaksan aina olla onnellinen siististä kodista :)