Mitä tämä mies haluaa?? Auttakaa.
Välittääkö mies minusta vain kaverina?
Mies lähettelee viestejä päivittäin. Viestittely on yleensä ihan tavallisella jutustelutasolla. Toisinaan mukana on pientä flirttiä. Nähdään harrastuksen merkeissä muutaman kerran viikossa ja välillämme on kyllä sähköä. Mutta tää homma ei vaan tunnnu etenevän mihinkään. Mietin, että onko mies mukana kuitenkin vain ihan kaveripohjalla.
Eli voiko mies viestiä naiselle päivittäin ilman että takana on jotain muuta kuin kaverikuvioita? Mies on varattu.
Kommentit (12)
Kyllähän tuo lämmittelyltä miehen puolelta vaikuttaa. Miksi edes mietit moisia, kun tiedät miehen olevan varattu? Pidä kohteliaan etäistä väliä.
"Mutta tää homma ei vaan tunnnu etenevän mihinkään." JA "Mies on varattu." Jotenki selkee yhteys noilla lauseilla.
Hmmm...miksiköhän ei homma etene. Kyllä nyt taas ollaan jännän äärellä. Irtokarkit ja popcornit esille!
Tekstari-Ikeäkö pokailet? Mikäs se teijän yhteinen harrastus olikaan, puutarhan hoito?.. :D
Kyllä itse viestittelen parinkin miespuolisen kaverin kanssa jos en ihan joka päivä niin melkein. Kaikki olemme tahoillamme varattuja eikä kellään ole edes halua "viedä juttua eteenpäin". Ihan samalla tavalla pidän miespuolisiin ystäviin yhteyttä kuin naispuolisiin. Enkä oleta naisenkaan lämmittelevän minua, en edes silloin jos kyseessä sinkku nainen. Uskomatonta kyllä, miehet ja naiset voivat todellakin olla vain ystäviä ilman taka-ajatuksia! :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:24"]
Kyllä itse viestittelen parinkin miespuolisen kaverin kanssa jos en ihan joka päivä niin melkein. Kaikki olemme tahoillamme varattuja eikä kellään ole edes halua "viedä juttua eteenpäin". Ihan samalla tavalla pidän miespuolisiin ystäviin yhteyttä kuin naispuolisiin. Enkä oleta naisenkaan lämmittelevän minua, en edes silloin jos kyseessä sinkku nainen. Uskomatonta kyllä, miehet ja naiset voivat todellakin olla vain ystäviä ilman taka-ajatuksia! :)
[/quote]
Naisten mielestä kyllä, miehillä on muuta mielessä:
http://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-friends/
"So, can men and women be “just friends?” If we all thought like women, almost certainly. But if we all thought like men, we’d probably be facing a serious overpopulation crisis."
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:24"]
[/quote]
Tuo Ap:n pohdinnan perusteella kyse ei ole pelkästä kaverisuhteesta. Ap elättelee toiveita enemmästä ja myös mies vaikuttaisi haluavan enemmän.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:20"]
Hmmm...miksiköhän ei homma etene. Kyllä nyt taas ollaan jännän äärellä. Irtokarkit ja popcornit esille!
[/quote]
Joo! Ja 3D-lasit
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:08"]
Välittääkö mies minusta vain kaverina?
Mies lähettelee viestejä päivittäin. Viestittely on yleensä ihan tavallisella jutustelutasolla. Toisinaan mukana on pientä flirttiä. Nähdään harrastuksen merkeissä muutaman kerran viikossa ja välillämme on kyllä sähköä. Mutta tää homma ei vaan tunnnu etenevän mihinkään. Mietin, että onko mies mukana kuitenkin vain ihan kaveripohjalla.
Eli voiko mies viestiä naiselle päivittäin ilman että takana on jotain muuta kuin kaverikuvioita? Mies on varattu.
[/quote]
Varattu mies tuskin lähettelee vieraalle naiselle viestejä joka päivä ihan vaan lämpimikseen ja kaveripohjalta. Varsinkin jos jotain kipinää on havaittavissa. Mies on kiinnostunut, mutta jokin hidastaa, todennäköisimmin varmaan miehen nykyinen suhde.
en lukenut aloitusviestiä mutta otsikon perusteella veikkaan että pimperoa haluaa.
Pitääkö homman sitten auttamatta aina johtaa johonkin. Viestittely voi olla ihan harmitonta ajankuluakin.