olen eläkkeellä mt-syistä
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:22"]
Onx siistii?
[/quote]
Ei ole. Mieluumin olisin terve ja työelämässä. ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:27"]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Nainen. ap
Miten pahasti pitää päästä viirata, ettei pysty esim siivota jossain laitoksessa? Sehän olisi terapeuttista puuhastelua esim osapäiväisenä. No rahaa siitä ei tulisi juuri kummoisesti, että se voisi tietysti taas käydä hermon päälle ja ongelmat pahenisivat.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:39"]
Miten pahasti pitää päästä viirata, ettei pysty esim siivota jossain laitoksessa? Sehän olisi terapeuttista puuhastelua esim osapäiväisenä. No rahaa siitä ei tulisi juuri kummoisesti, että se voisi tietysti taas käydä hermon päälle ja ongelmat pahenisivat.
[/quote]
Miten tyhmä pitää olla, että luulee jonkun palkkaavan henkilön jolla mt-ongelmia ja tyhjä cv?
Olin samassa jamassa kuin ap. Minut pelasti se, että sain suhteilla helpon työn, missä ei kyselty historiaa eikä cv:tä.
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö. En pysty lähtemään kotoa. Enkä todellakaan pysty koskemaan julkisiin vessoihin. Kaikki aika menee rituaaleihin. ap
Et herätä pahemmin arvostusta. Toivottavasti yrität parantua ja lopettaisit tuilla loisimisen.
Ap ,ethän välitä loukkaavista kommenteista.
Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti ymmärrä näitä
mielenterveysasioita.
Onko sinun ollut vaikea hyväksyä ettet pysty olemaan työelämässä ikäistesi tapaan? Itsellä ehkä sama edessä jossain vaiheessa. Olen koko ajan on/off työelämässä ja saikulla juuri nyt ja tuntuu ettei tästä tule mitään vaikka työ on täydellinen ja osa-aikainen. Minulla on ainakin ollut vaikea hyväksyä jo se että en pysty tekemään töitä 100%. Onko sinulla perhettä ja ystäviä? Täytettä elämälle?
Loppuiko Kelan terapia kesken? Onko mahdollista saada myöhemmin kuntoutusta? Käytkö nyt juttelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa? Kuinka kauas lapsuuteen ongelmasi juontuvat? Mitä teit ennen eläkkeelle joutumista? Oletko nuori vai vanha? Onko eläke pysyvä?
t. psykiatriseksi sairaanhoitajaksi haluava
Kiitos kaikille jotka karkottivat ilkeillä kommenteillaan Ap:n. Hänen kokemusasiantuntijuutensa olisi kuitenkin ollut tärkeää tietoa joillekin. En tajua mikä tarve täällä on lyödä lyötyä.
Ap:lle tsemppiä. Älä välitä palstan kasvattamattomista idiooteista.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:02"]
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö. En pysty lähtemään kotoa. Enkä todellakaan pysty koskemaan julkisiin vessoihin. Kaikki aika menee rituaaleihin. ap
[/quote]
Kyllä minullakin on mutta pystyy niihin silti koskemaan kun on pakko, olen jopa pyyhkinyt vanhusten peppuja. Hanskoista olet kai kuullut ja käsien pesusta ja desinfioinnista?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:39"]
[/quote]
[/quote]
Joojoo. Niinvarmaan. Avkin on rituaali?
Täällä taas mammat esittelevät tyhmyyttään. Kaikkien kovimmin huutavat ne, jotka eivät tiedä asioista mitään. Eivätkä välitä edes ottaa selvää. Täällä on paljon sellaisia tyyppejä, jotka jatkavat elämäänsä omien, vain tyhmyyteen ja tietämättömyyteen perustuvien luulojensa kanssa. Jotenkin pelottavaa, että tällaiset tyypit "kasvattavat" omia lapsiaan, joten ennakkoluulot ja tyhmyys jatkuvat sukupolvelta seuraavalle.
Kyllä minä pakkoneuroosit tiedän mutta kotenkin silti tulee tunne, että nämä ihmiset ei ole joutuneet tosipaikan eteen vaan onnistuvat piiloutumaan neuroosin taakse, eivätkä edes yritä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:12"]
Kyllä minä pakkoneuroosit tiedän mutta kotenkin silti tulee tunne, että nämä ihmiset ei ole joutuneet tosipaikan eteen vaan onnistuvat piiloutumaan neuroosin taakse, eivätkä edes yritä.
[/quote]
Mä luulen että sä et oo joutunu tosipaikan eteen, vai mitä tarkoitat "tosipaikalla"? Mielenkiinnosta kuulisin kun itse olen mm. elänyt kadulla ja sitä en vielä edes laske tosipaikaksi kun on tässä pienessä elämässä pahempaakin kerennyt kokemaan. Kärsin myös ahdistuneisuushäiriöstä ja neurooseista enkä ole työelämässä.
Onx siistii?