Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihan naurettavaa, lapsi kipeä ja saikkua hakemaan

Vierailija
23.02.2015 |

Pakko purkautua, vituttaa tämä turha byrokratia. Minulla on lapsi 39.5 asteen kuumeessa ja koska tänään olisi ollut työpäivä lähden nyt hänen kanssaan terveysasemalle bussilla hakemaan hoitajatodistusta työnantajalle. Juu, buranaa ja panadolia lapselle naamaan ja sinne jonottamaan. Kenen etu tämä taas on? Ei ainakaan lapsen. Sääliksi käy raukkaa. Ironisinta tietty on, että jos olisin itse töissä voisin kirjoitella niitä hoitajatodistuksia muille. Että näin.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:18"]Pakko purkautua, vituttaa tämä turha byrokratia. Minulla on lapsi 39.5 asteen kuumeessa ja koska tänään olisi ollut työpäivä lähden nyt hänen kanssaan terveysasemalle bussilla hakemaan hoitajatodistusta työnantajalle. Juu, buranaa ja panadolia lapselle naamaan ja sinne jonottamaan. Kenen etu tämä taas on? Ei ainakaan lapsen. Sääliksi käy raukkaa. Ironisinta tietty on, että jos olisin itse töissä voisin kirjoitella niitä hoitajatodistuksia muille. Että näin.
[/quote]

Eikö saa olla "omalla ilmoituksella" pois töistä, eli pomo arvioi tuon tilanteen ja antaa olla pois töistä max. 3 pvää ja sitten lääkärille jos tauti jatkuu? :o

Vierailija
2/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä töissä on tolkun ihmisiä töissä ja porukalla kieltäydyimme tuosta lapsen kiusaamisesta. Johan siinä tulee yksi saikkupäivä lisää kun lapsi ei saa rauhassa parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:18"]Pakko purkautua, vituttaa tämä turha byrokratia. Minulla on lapsi 39.5 asteen kuumeessa ja koska tänään olisi ollut työpäivä lähden nyt hänen kanssaan terveysasemalle bussilla hakemaan hoitajatodistusta työnantajalle. Juu, buranaa ja panadolia lapselle naamaan ja sinne jonottamaan. Kenen etu tämä taas on? Ei ainakaan lapsen. Sääliksi käy raukkaa. Ironisinta tietty on, että jos olisin itse töissä voisin kirjoitella niitä hoitajatodistuksia muille. Että näin.
[/quote]

Eikö saa olla "omalla ilmoituksella" pois töistä, eli pomo arvioi tuon tilanteen ja antaa olla pois töistä max. 3 pvää ja sitten lääkärille jos tauti jatkuu? :o
[/quote]
Olen suht lyhytaikaisessa sijaisuudessa niin kuulemma en. Ap

Vierailija
4/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen vain tämän yhden päivän pois! Huomenna isä on kotona. Kyllä suututtaa... Ap

Vierailija
5/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( pyllystä.

Vierailija
6/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:22"]

Ja siis olen vain tämän yhden päivän pois! Huomenna isä on kotona. Kyllä suututtaa... Ap

[/quote]

Varmaan suututtaa, mutta kun on pelisäännöt luotu, niitä pitää noudattaa, vaikka suututtaisikin.

Vierailija
7/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ketjuun valmiina pahastumaan siitä, että sinä pahastu siitä että toiset saikulla sairaiden lasten vuoksi. Mutta olen niin samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
8/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi autocorrect sentään... -Edellinen kirjoittaja

Vierailija
9/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:22"]Ja siis olen vain tämän yhden päivän pois! Huomenna isä on kotona. Kyllä suututtaa... Ap
[/quote]
Jos tarvitsisi juoksuttaa lasta sairaana lääkäriin todistuksen vuoksi, silloin olisin sen koko saikin lapsen kanssa kotona. Jos työnantaja on noin joustamaton, en minäkään näkisi tarvetta järjestellä puolisoa kotiin toisena päivänä.

Vierailija
10/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ansiota, jotka saikuttaa.

Vierailija
11/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa se on. Samanlaista se on meilläkin.

Vierailija
12/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan kunnilla olisi velvollisuus järejstää kotiapua sairaan lapsen hoitoon, mutta missä tämä systeemi toimi?

Olisihan se kätevää että voisi soittaa kunnalta hoitajan kotiin, kun lasta ei voi viedä päivähoitoon ja voisi itse lähteä töihin.

Vierailija
13/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:22"]

[/quote]

Varmaan suututtaa, mutta kun on pelisäännöt luotu, niitä pitää noudattaa, vaikka suututtaisikin.

[/quote]

Eli työnantajaa pitää totella vaikka hän olisi kuinka idiootti ja keksi kuinka idioottja sääntöjä.

Vierailija
14/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne terveysasemallekin voi tuossa tapauksessa varata ajan, niin ei tarvitse siellä ihan kohtuuttomia odotella. 

Vierailija
15/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:32"]Kyllä sinne terveysasemallekin voi tuossa tapauksessa varata ajan, niin ei tarvitse siellä ihan kohtuuttomia odotella. 
[/quote]
En saanut. Hoitaja sanoi että tuo päivystävälle hoitajalle... Ap

Vierailija
16/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:28"]

Niiden ansiota, jotka saikuttaa.

[/quote]

Aivan. Sitten, kun teet töitä alalla, jolla saikuttaja todella vaikeuttaa hommaa, alkaa näyttää kirkkaammalta se, miksi saikkuehtoja ei haluta laittaa hölliksi.

Vaikka onkin ikävää, että ap ja lapsensa kärsivät asiasta.

Vierailija
17/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikuttajat saa lomansa joka tapauksessa. Aina voi tulla selkä kipeäksi tai masentua. Turhaa ihmisten pompottelua tuo on.

Vierailija
18/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että sun työnantajalle kelpaa sairaanhoitajan kirjoittama todistus, mun työnantajalle kelpaa vain lääkärintodistus, siis ihan kaikissa sairastumistapauksissa!

Vierailija
19/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:20"]

Onneksi meillä töissä on tolkun ihmisiä töissä ja porukalla kieltäydyimme tuosta lapsen kiusaamisesta. Johan siinä tulee yksi saikkupäivä lisää kun lapsi ei saa rauhassa parantua.

[/quote]

Sama meillä. Lapsen sairauspäivät on meillä nykyisin palkattomia vapaita. Kaikki on tyytyväisiä: työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa tekemättömästä työstä, lasta ei tarvitse raahata minnekään ja itse saa keskittyä sairaan lapsen hoitamiseen. Jokainen osapuoli voittaa ja lakia noudatetaan tarkasti.

Vierailija
20/55 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käsittämätöntä, ettei työnantaja voi joustaa yhtään! Onkohan hänellä itsellään lapsia? Kyse on YHDESTÄ päivästä, oikeasti. Työntekijä on joustava, koska sanoi että miehensä jäisi seuraavanä päivänä kotiin. Joten poissaoloa tulisi vain päivä. Missä on inhimillisyys? Tosiaan, jos on noin kus...pää pomo, niin olisin itse kotona lapsen kanssa useamman päivän, sen ajan minkä hoitaja kirjoittaa. Sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän