Seurustelen irakilaisen kanssa
Kommentit (19)
Onkohan ap:lla ja kakkosella yhteinen mies?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:01"]Onkohan ap:lla ja kakkosella yhteinen mies?
[/quote]Hieno alku haaremille, eiköhän noita naisia kohta ilmoittaudu enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:01"]Onkohan ap:lla ja kakkosella yhteinen mies?
[/quote]Hieno alku haaremille, eiköhän noita naisia kohta ilmoittaudu enemmänkin.
[/quote]
Täällä yks lisää minne voin ilmottautua? :) Tykkään kiihkeistä miehistä, karvaisuus on plussaa.
Tuliko hyvä mieli, kannattiko kertoa?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:07"]Tuliko hyvä mieli, kannattiko kertoa?
[/quote] Hyvä kun kerroit, minä ainakin iloitsen kanssasi. T kakkonen
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:07"]
Tuliko hyvä mieli, kannattiko kertoa?
[/quote]
Kiitos, helpotti vähän. ap
Irakilaiset naiset voivat olla todella hotteja. Sellaisen kanssa en ole seurustellut, mutta marokkolaisen ja albaanin kanssa kylläkin.
t: Mies
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:01"]Onkohan ap:lla ja kakkosella yhteinen mies? [/quote]Hieno alku haaremille, eiköhän noita naisia kohta ilmoittaudu enemmänkin. [/quote] Täällä yks lisää minne voin ilmottautua? :) Tykkään kiihkeistä miehistä, karvaisuus on plussaa.
[/quote]
Minun ajaa pois karvansa. Alkuun olin vähän äimän käkenä kun näin että munakarvat ajettu pois. Onneksi ei sentään käsivarsiaan, pitähään mies sentään mieheksi tunnistaa. ap
Mistäs irakilaiset olikaan tuttuja? Raiskaustilastoista.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:01"]Onkohan ap:lla ja kakkosella yhteinen mies? [/quote]Hieno alku haaremille, eiköhän noita naisia kohta ilmoittaudu enemmänkin. [/quote] Täällä yks lisää minne voin ilmottautua? :) Tykkään kiihkeistä miehistä, karvaisuus on plussaa.
[/quote]
Minun ajaa pois karvansa. Alkuun olin vähän äimän käkenä kun näin että munakarvat ajettu pois. Onneksi ei sentään käsivarsiaan, pitähään mies sentään mieheksi tunnistaa. ap
[/quote]Ai että porvoolainen pitsamies sheivaa? Onpa aika paksua.
Onhan se varmaan kivaa niin kauan kun ei erosta ole puhetta. Voi tulla kylmää kyytiä sen jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:21"]
Onhan se varmaan kivaa niin kauan kun ei erosta ole puhetta. Voi tulla kylmää kyytiä sen jälkeen...
[/quote]
Voi tulla ihan minkämaalaisen kanssa tahansa valitettavasti. Tämä puhuu kuitenkin kunnioittavaan sävyyn entisestään, vaikka kuulemma tuli jätetyksi. ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:21"]
[/quote]
Voi tulla ihan minkämaalaisen kanssa tahansa valitettavasti. Tämä puhuu kuitenkin kunnioittavaan sävyyn entisestään, vaikka kuulemma tuli jätetyksi. ap
[/quote]Niinhän se sulle puhuu nyt. Mitenkähän vaan, jos törmäisi eksäänsä ilman sinua?
Mun mielestä arabi-miehet on aika hyvännäköisiä, en oo koskaan vaan kellekkään sanonu tätä. Mut islaminusko on turn off.
Seurustelen irakilaisen kanssa
Ota nyt hyvä ihminen ennemmin iranilainen!
No niin minäkin :)