Mitä mieltä olet Mary Bellin tapauksesta?
Tappoi 11-vuotiaana kaksi pientä poikaa. Syynä pidettiin vaikeaa lapsuutta.
Elää yhä edelleen peitenimen turvin ja on yhden tytön äiti. Ei ole syyllistynyt muihin rikoksiin.
Kommentit (14)
Minua käytettiin lapsena vuosia hyväksi. Isäni oli vaimonhakkaajajuoppo, joka löi äitiäni todella usei. Siskoni karkaili kotoa ja aloitti juomaan alkoholia 14-vuotiaana.
Suurimman osan päiväkodista ja eskarista kävin turvakodista käsin. Osan vielä ala-asteestakin.
Muutettiin jatkuvaan, mutta aina isä löysi meidät ja tuli riehumaan ja rikkomaan asioita. Yksi kerta potki mun vasta pari viikkoa sitten saadun marsun poikasen kuoliaaksi.
Minut raiskattiin (lapsuusajan hyväksikäyttö ei mennyt siihen pisteeseen asti) ikävuosina 11v ja 14v. Ensimmäisen tekijä oli sukulainen, toinen perhetuttu.
Ja kaikesta tuosta huolimatta minusta on kasvanut suht normaali, lukiota käyvä tyttö/nuori nainen. Välillä mietin, että miten huono lapsuuden pitää olla, jos tekee jtn tämän kaltaista (murhat jne) ja syyttää siitä lapsuutta, koska minulle ei ole ikinä tullut mieleen edes lyödä ketään. Ikinä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:12"]
Minua käytettiin lapsena vuosia hyväksi. Isäni oli vaimonhakkaajajuoppo, joka löi äitiäni todella usei. Siskoni karkaili kotoa ja aloitti juomaan alkoholia 14-vuotiaana. Suurimman osan päiväkodista ja eskarista kävin turvakodista käsin. Osan vielä ala-asteestakin. Muutettiin jatkuvaan, mutta aina isä löysi meidät ja tuli riehumaan ja rikkomaan asioita. Yksi kerta potki mun vasta pari viikkoa sitten saadun marsun poikasen kuoliaaksi. Minut raiskattiin (lapsuusajan hyväksikäyttö ei mennyt siihen pisteeseen asti) ikävuosina 11v ja 14v. Ensimmäisen tekijä oli sukulainen, toinen perhetuttu. Ja kaikesta tuosta huolimatta minusta on kasvanut suht normaali, lukiota käyvä tyttö/nuori nainen. Välillä mietin, että miten huono lapsuuden pitää olla, jos tekee jtn tämän kaltaista (murhat jne) ja syyttää siitä lapsuutta, koska minulle ei ole ikinä tullut mieleen edes lyödä ketään. Ikinä.
[/quote]
Miten olet purkanut lapsuuttasi ja isääsi kohtaan tuntemasi vihan?
3, hienoa, että sinusta on tullut kunnon ihminen. Tälle Mary Bellille ei ehkä kukaan ole opettanut oikeaa ja väärää, ei ole koskaan saanut keneltäkään hyväksyntää eikä rakkautta, ei edes äidiltä. Ei ne oikeuta sen tekoon, mutta ihan vastaukseksi sun kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:12"]Minua käytettiin lapsena vuosia hyväksi. Isäni oli vaimonhakkaajajuoppo, joka löi äitiäni todella usei. Siskoni karkaili kotoa ja aloitti juomaan alkoholia 14-vuotiaana.
Suurimman osan päiväkodista ja eskarista kävin turvakodista käsin. Osan vielä ala-asteestakin.
Muutettiin jatkuvaan, mutta aina isä löysi meidät ja tuli riehumaan ja rikkomaan asioita. Yksi kerta potki mun vasta pari viikkoa sitten saadun marsun poikasen kuoliaaksi.
Minut raiskattiin (lapsuusajan hyväksikäyttö ei mennyt siihen pisteeseen asti) ikävuosina 11v ja 14v. Ensimmäisen tekijä oli sukulainen, toinen perhetuttu.
Ja kaikesta tuosta huolimatta minusta on kasvanut suht normaali, lukiota käyvä tyttö/nuori nainen. Välillä mietin, että miten huono lapsuuden pitää olla, jos tekee jtn tämän kaltaista (murhat jne) ja syyttää siitä lapsuutta, koska minulle ei ole ikinä tullut mieleen edes lyödä ketään. Ikinä.
[/quote]
:( Toivottavasti saat roppakaupalla onnea tästä eteenpäin, ansaitsisit sennoin karujen kokemusten jälkeen.
On varmasti aika tarkan seurannan alla. Varmasti tappaa, jos kokee sen jotenkin tarpeelliseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:22"]
On varmasti aika tarkan seurannan alla. Varmasti tappaa, jos kokee sen jotenkin tarpeelliseksi.
[/quote]
Ei ole 46 vuoteen tappanut uudestaan.
yleensä nettikiusaamisesta seuraa ikäviä, mutta eri muodossa; ja kiusaamisesta yleensä eikä siis vain netissä.
heikompi tekee itselleen hallaa tai vahvempi purkaa en ulos.
minä ehdottaisin että jokainen tällä palstalla olija voisi hyvin olla rekisteröitynyt.
ihan ilman nettiä muuten on mahdollista saada yhteystietoja jos vain haluaa, kukaan ei pakota.
hami4
Kannattaa lukea tämä Murhainfon ketju Mary Bellistä.
olikohan peitenimi vain sen takia ettei joku muu olisi tehnyt hänelle jotakin?
tulee mieleen toisaalta identiteettivarkaudet jossa kohteen maine ja elämä pilataan leimaavilla kirjoituksilla. tätä on tapahtunut jo esim. nuorten postin kautta. joku varmasti muistaa joistakin maastohiihtäjistä -kirjoituksia, nostokonepalvelun, jne. eräs tietoturvayrityksen toimitusjohtaja jne.
haluatko sinulle melutaan ja osoitellaan jostain kirjoituksesta joka ei ole sinun kirjoittamasi? tuskinpa
hami4
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:39"]Eik sen oma äippä ollut huora?
[/quote]
Oli ja äippä tarjosi myös Maryä asiakkailleen seksileluksi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:39"]Eik sen oma äippä ollut huora?
[/quote]
Oli ja äippä tarjosi myös Maryä asiakkailleen seksileluksi.
[/quote]
Hyi helvetti... Siinä vasta äiti. Ei ihme, että tyttö on ollut häiriintynyt.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:12"]
Minua käytettiin lapsena vuosia hyväksi. Isäni oli vaimonhakkaajajuoppo, joka löi äitiäni todella usei. Siskoni karkaili kotoa ja aloitti juomaan alkoholia 14-vuotiaana.
[/quote]
Miten olet purkanut lapsuuttasi ja isääsi kohtaan tuntemasi vihan?
[/quote]
Kävin ala-asteen alussa terapiassa vuoden-kaksi ja sit ihan sillä ajatuksella olen mennyt, että mun isä on sairas ihminen, eikä kaikki ihmiset ole sellaisia ja se, mitä isä teki, oli ja on väärin. Sille ihmiselle on diagnisoitu narsistinen persoonallisuushäiriö.
Yläasteella toimin tukarina (tukioppilas) ja sen jälkeen olen netissä auttanut myös huonon lapsuuden omanneita/just sellaista eläviä lapsia ja nuoria ryhtymällä "nettitukariksi". Muutaman, minua lähellä asuvan ja heihin irl tutustuttua, nuoren olen järjestänyt terapian pariin, kun heillä ei itsellä ole ollut voimia, tai kykyä hakea itselleen apua.
Olen hyväksynyt, että mun lapsuus ei ollut mikään paras mahollinen, mutten anna sen vaikuttaa enempää mun elämään. Olen käsitellyt itseni kanssa lapsuuden ja traumat ja olen valmis siirtymään eteenpäin :)
- Nro 3 -