Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä äidille päälle puistoon syksyllä?

12.09.2006 |

Loma tulossa noin kuukauden päästä ja silloin tulee ulkoiltua puistoissa pojan kanssa. Pojalla jos jonkin sortin vaatteet mutta työssäkäyvällä äidillä puutuu varustus.

Mitä teillä on päällä kun menette puistoon?

Kiitokset!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoillessa paalla kuoripuku eli kosteutta ja tuulta pitavat takki ja housut. Omani ei ole mikaan merkki asu vaan ihan halpaversio ja hyvin olen silla parjannyt. Talvella kaytan samoja housuja toppatakin kanssa. Tuolla kuoritakillakin varmasti parjaisi Etela-Suomessa suuren osan talvea kun alle laittaa villaa, mutta ma itse inhoan kerrospukeutumista (ja inhosin jo lapsena).

Jalassa kuivalla saalla on joko lenkkarit tai sellaiset vapaa-ajan jalkineet, kosteammalla gore tex- kengat. Talvella on ollut ihan kunnon talvikengat, koska oon tosi viluvarpainen.

Paassa lippis tai pipo, ilmasta riippuen.

Kadessa sormikkaat (jotka kylla aina kastuu ja likaantuu) tai nahkahanskat.

Vierailija
2/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- fleece, farkut, lenkkarit (oli tänään kun paistoi aurinko)

- ikivanha Helly Hansen-sadeasu (vai mikä lie tuulikansitakkipuku)

tai

- sadetakki, -housut, saappaat jos oikein sataa

Kerrospukeutumisessa on taas minun nähdäkseni se etu, ettei tule liian kuuma jos yllättäin intoutuu lasten kanssa kovasti melskaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kätevä ja hengittävä. Haltin Drymaxx asu on myös vedenpitävä, mutta itse en tykkää siitä, kun siinä on niin huonot hengittävyysarvot, että tulee liian helposti hiki, kun ei kosteus pääse tarpeeksi poistumaan.

Vierailija
4/4 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä löytyin viime syksynä ostettu ja vähän käytetty golf-asu (rukka). Takki ok mutta ne housut ovat jotenkin kutistuneet pesussa siis pituussuunnssa, eli ovat liian lykäset.

Kävin just tänään ostamassa RaiSkin Drymax asun. katsotaan onko se " hikinen" vai ei. Myyjä kovasti kehui.