Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tämä talo on vain mustille!" Valkoihoista äitiä savustetaan ulos kodistaan

Vierailija
22.02.2015 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut paljon näitä uutisia, kuinka tummaihoiset hallitsevat ja ovat itse rasisteja. Ja nimenomaan Briteissä. Miksi ja mistä he saavat nousta noin pahasti barrikadeille nimenomaan Briteissä? Täällä Suomessa ei meininki ole tuollaista. Onko Britit hyvä esimerkki siitä mitä suomelle tulee tapahtumaan, jos otetaan kaikki pakolaiset ja maahanmuuttajat avosylin vastaan 'tasoittamaan' työttömyyttä?

Vierailija
2/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte länkyttää samaa paskaa koko ajan? Eikö teillä ole työtä ja harrastuksia? Ihmissuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku allah- oho sano et sanokaa muillekin kuim asiat om. Ni sit me saadaan taas jytkyy.

Vierailija
4/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:25"]

Olen lukenut paljon näitä uutisia, kuinka tummaihoiset hallitsevat ja ovat itse rasisteja. Ja nimenomaan Briteissä. Miksi ja mistä he saavat nousta noin pahasti barrikadeille nimenomaan Briteissä? Täällä Suomessa ei meininki ole tuollaista. Onko Britit hyvä esimerkki siitä mitä suomelle tulee tapahtumaan, jos otetaan kaikki pakolaiset ja maahanmuuttajat avosylin vastaan 'tasoittamaan' työttömyyttä?

[/quote]Siellä ei uskalleta puhuta asioista suoraan koska pelätään rasismia.  Samahan se täällä on, eri mittakaavassa vain toistaiseksi.

Vierailija
5/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:26"]

Miten te jaksatte länkyttää samaa paskaa koko ajan? Eikö teillä ole työtä ja harrastuksia? Ihmissuhteita?

[/quote]

Miten itse viitsit klikata tällaista aloitusta ja vielä vastatakin siihen? Eikö sullakaan ole parempaa tekemistä?

Vierailija
6/6 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida media sanoa tästä halaistua sanaa.

Ja yllättyneitä olivat.

----

---

---