Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

( ) ( ) ( ) SYYSporukka Tiistaihin ( ) ( ) ( )

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen elämäni tuppaa olemaan ruuhkaista toisina päivinä, toisina taas aika kuollutta:) Tänään tulee ainakin kaksi kaveria lasten kanssa, ehkäpä jopa veljeni. Kivaa!

Frodolle paljon onnea pienestä nyytistä!!!

Mua harmittaa. Ostin lauantaina vihdoin houstu H&M:stä lahjakortilla, jonka sain kesäkuussa synttärilahjaksi. Ostin sitten liian isot. Pienempi koko mahtui mutta oli mun mielestä lahkeet liian lyhyet. Ja en voi sietää, jos on aavistuksenkaan lyhyet. Nyt sitten nämä isommat putoaa päältä. Koko on 42 ja olis kyllä pitänyt kaupassa jo kellojen soida, kyllä se 40 on suurin koko jota mun on viime aikoina tarvinnut ostaa. Lähinnä leveän peräni vuoksi:) En tiedä, kehtaisko yrittää palauttaa/vaihtaa, olen pitänyt näitä kuitenkin jo. Ottaa niin päähän.

Huimaa, että Lilli on tosiaan jo kuiva. Meillä ollaan kyllä ilman vaippaa aina sisällä hereillä ja Onni osaa pyytää pissalle. Kun kakattaa, tahtoo vaipan. Sitä toimitusta ei tee vielä pottaan. Yrittänyt on mutta istuu hetken ja sanoo " ei tuu" . Pissallekaan ei mene istumaan vaan lorottaa seisaaltaan isin tai äidin avustuksella. Pääasia, että onnistuu. Joskus on päikkyjen jälkeen vaippa ollut kuiva ja toisinaan, kuten eilen, pyysi pissalle vaikka oli vaipoissaan.

Nyt pitää alkaa lopettelemaan. Kohta varmaan kaveri tuleekin. Huomenna onkin aamupäivällä tämän mamman omaa aikaa... menen ihan yksin fysiatrille. Heh heh, siinäpä sitä onkin.

T-P

Vierailija
2/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hiljasta täällä,joutuu kohta kaffe seuran älyvapaalta hakemaan :-/

Muskari alkaa tänää,saa nähä juokseeko neiti tänä vuonna enempi vai vähempi?!

Täytyy imuroida ja tehä ruoka ennen lähtöö,jotenka Moi!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, pikku prinssin johdosta lämpöiset onnittelut koko perheelle!!!!!

äitikuu

Vierailija
4/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tässä oikeasti niin, että pinot hyytyy:( Laittakaahan lukemista, kun mulla on taas pikkuisen tylsää. Olen hukannut tarvittavaa tietoa, ehkä ne on kotona. En osaa edetä, kun en pääse niitä tarkistamaan:) Näin, työura on alkanut:)

Meillä taitaa vähän vaikuttaa pienen öihin jo tarha. Aika levottomasti nukkuu ja ääntelee välillä. Minä sitten herään ja ihmettelen. Ei tarvi edes käydä luona, vaan hiljenee itsekseen. Illat roikutaan mun kimpussa. Eilen yritti väkisin tulla mukaan, kun kävin illalla puutarhakaupassa. Täytyy tänä iltana yhdessä istuttaa ostokset. Oli siis taas pakonomainen tarve päästä kukkaostoksille:) Torstaina tulee vieraita ja lauantaina juhlitaan synttäreitä, joten haluan laittaa pihan kuntoon ennen sitä. Muuten ei kukaan näe mun " hienoja" istutuksia:)

T: Ynis

Vierailija
5/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinhan voinut samalla sanoa muillekin moi! Siis moi!

Oltiin aamupäivä asioilla kun saatiin auto tänään, mies meni pyörällä töihin aamulla. Hyvä reissu oli, sain syyspoitsulle lasten peiton ostettua (120x160 cm) ja siihen parit lakanat (vauva saa meillä sitten tuon nykyisen vauvapeiton ja lakanat perintönä), sit synttäreille vähän servettejä ja nallepuh lautasia ja kynttilöitä yms. Ehdittiin vielä luontaistuotekauppaan ja samalla reisuulla haettiin vielä Biolanin KIVI maisemakompostori, pakettiautolla kun oltiin liikkeellä. Nyt pikkumies nukkuu, mä heräsin just ja hörin tässä kahvia. Ihana olo kun on saanut jotain aikaiseksikin tänään!

Vaipattomuudesta. Ei vielä toivoakaan. Olleessaan ilman vaippaa ja ILMAN HOUSUJA menee itse potalle ja pissaa sinne, mutta jos jättää pelkän vaipan pois pissaa aina housuun, tai jos on vaippa se on aina märkä. Kakan sanoo joskus, yleensä äidin on vaan osattava lukea elekieltä ja nopeesti vietävä ruoan jälkeen potalle, sillon saattaa kakata sinne. Tai sit kakkaa vaippaan. Ei tunnu herraa haittaavaan edes kakka vaipassa, kun ei aina sano mitään.

Ihanana helpolta kuulosti frodon synnytys. Voi kumpa mäkin saisin sellaisen.... Kokemusta kun on vaan 17h kestäneestä vähemmän helposta....

Aurinko paistaa. Ihanaa kun pääsee tänään tyhjentelemään noita kesän kuolleita kukkaruukkuja sinne uuteen kompostiin! Jipii!

Nyt lisää kaffeeta.

Halit kaikille!

äitikuu

- eilen saunassa mietin ja päätin lähteä hesaan käymään ja ottaa vähän omaa aikaa lokakuun alukupuolella. Laitan sähköpostia, jos joku lähtis seuraks syömään vaikka?

Vierailija
6/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltii muskarissa,typyn ujostelukausi teki hänestä hieman rauhallisemman...Ryhmä on 2-3vuotiaiden ja siinä oli lähes kaikki lähempänä sitä kolmea,varmaan ylikin sen ni aika pikkuselta neiti siellä vaikutti...siis sillai " vauvamaisemmalta" ..

Ärsyttää kun jokapaikasta saa tenätä rahojaan..Kela ollu jo pitkään taisteluparina,nyt parkkipaikan vakuusmaksurahoja yritän saada takasin..Sais vaa eka sen ihmisenkiinni-ei vataa puhelimee,ei soittopyyntöihin,nyt laitoin mailia!Ärsyttää!!!

Äitkuu:Minä mielelläni lähden syömään kun vaan sattus sopiva päivä :-)

Mukavilta kuulosti Ankkiksen merirosvokemut :-) Jaksoit nekin järjestää-ahkera sinä!

Kohta tarhalle,illalla oma jumppa :-)

Tulkaa tänne edes kotona olevat!!

jatu

Vierailija
7/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi minipino juu mie tulin sit :)

Perhekerhossa oltiin aamulla,vauva oli ekaa kertaa!!

Hyvin meni,tosi hyvää tekee mun ihroille kävellä tonne kylille ja työntää tuplia.(4km matkaa per suunta..)

Mä en jaksa tota kuumaa enään.Tulis syksy!!!!!

Mies läks eilen töihin 7vkon loman jälkee.

Ihanaa kun alkoi arki!!Puistoilut ja kaikki muukin säännöllisyys.

Miellä tullut vähän takapakkia vaipattomuuten.Johtuuko sit vauvasta vai mistä en tiedä.Monet pissat lorahtanut pökään,ei vaan malttais mennä Hilma pissalle!Kaksi kuukautta ollut jo ilman vaippoja en nyt enään viittiis takas laittaa.Pitää yrittää muistuttaa useammin,oma pää niin pehmeä!!

Vauva tarkkailee kovasti ja seukkailla pitää kovasti :)

Hyvin nukkuu ja syö.

Toista nimeä ollaan kovasti mietitty.Oisko mitää vinkkiä kellää?

M kirjaimella pitäis alkaa!!

Ristiäiset ens kuun puoles välissä anoppilassa.

Ihanaa oli lauantaina muuten olla kamujen kanssa synttäreillä.Olin yhelteest kotona.Hyvin oli iskä pärjännyt tyttöjen kanssa.Join yhen siiderin ja nam oli hjyvää!!!

Mitäs muuta sitten niin...

Frodolle Onnea Paljon!

Kukkuulle jaksuja!

Miten Öttis voi ja muu perhe?

Onnea kaikille syyssankareille aatella kaks vee jo!!!

Nyt Hilma haluaa kattoa tomitraktoria...Ehkä annan kattoa vähän aikaa..Sit kauppaan ja ulos.

Terkkujaa

Ramika

Vierailija
8/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläistaustailija - sain tänään viikonloppupinon luettua loppuun :) Oma aika, mitä se on?

Nyt kotiin, kylppäriremonttia suunnittelemaan remonttimiehen kanssa. Saadaan ihkauusi kylppäri, tekijäkin löytyi. Tuttu ja luotettava. Nyt vaan kaakeleita ja kaappeja valitsemaan.

- tea, masukas H14+5 sekä täysvaippalainen Venna tänään 2v! -

Vierailija
9/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nt-ultra olis siis viihdoin ja erittäin aktiivinen sikiö löydettiin.Ei turvotusta(1,1mm)ja nenäluukin paikallistettiin.Syke ja kaikki ok.

Ikää sikiöllä on hieman vähemmän kuin menkkojen mukaan mutta lääkäri ei alkanut" vanhalle konkarille" vaihtelemaan päiviä,tokaisi että sinä kyllä tiedä että vauva tulee kun on valmis=)Kone antoi la 30.3-1.4 välille kun kk mukaan 25.3

Kunhan joskus syntyy ja terveenä!!!!

Taas saan olla rauhassa pelkojeni suhteen!Jee!

Nyt meen!

L+5+sissi rv 12+(11+)

Ps .juuri kun eilen valitin ettei meillä tapahdu mitään pottaan niin TÄNÄÄN kas kas,kundi on tehnyt jo pissat ja kakit pottaan...ouhjeah!Kiitos miehen joka sällin vessaan houkutteli=)

Vierailija
10/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs pikku tautilaisten päivä on mennyt?

Typy on ollut kovasti nuhainen ja yskää röhöttänyt pari päivää / yötä, muuten onneksi terveen kirjoissa.

Frodolle ja pienoiselle onnittelut! Kivaa on aina lukea uusista tulokkaista!

Ramis: Olikos Hilma toiselta nimeltään Matilda? Jotain samantyylistäkö mietitte kakkoselle toiseksi nimeksi? Matleena? Marketta? Mirjam(i)?

Äitikuu: juu, syömään - aina valmis *käsi pystyssä*

Jatu: Älä huoli, täällä ainakin pistäydytään, vaikkei aina kirjoittelemaan pystytä...

Synttärisankareille edelleen Onnea (koko syyskuun vakiotoivotus :-)

Typyn laskettu aika oli tasan kaksi vuotta sitten...

Keilin

Vierailija
11/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas kyllä pieni pino. Toivotaan, että olisi vain väliaikainen lasku. Eikös?

Liityn myös siihen sakkiin, joka yrittää päästä syyslapsosen vaipoista eroon joko a) ala-asteella b) rippikoulussa tai c) armeijassa. Märkä vaippa ei T:n menoa hidasta. Kertoo kyllä " kakka" , mutta vasta sitten kun on vaipassa. Joskus pöntölle suoraan onnistuu tekemään sekä pissan että kakan, mutta laiska ja kiireinen äiti ei kehtaa/viitsi jatkuvasti vessassa kupata. ***noloa***

Kivaa, että ultrassa Sissillä kaikki ok!

Kivaa, että Rosan iho alkaa olla jo parempi.

Myöhästyneet synttärionnittelut Tealle (aina vaan 23 vee?). Sekä kaikille synttärisankari-syyslapsosille.

Menen vielä hetkeksi ulos. Aurinko paistaa niin kivasti.

Palaan! Sau!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
12/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait me heti anneta periks, vaikka jonain päivänä onkin pienempi pino. Kyllä se tästä taas.

Kiva, että Lilalla ja Leannalla oli hyviä uutisia.

Onnea synttärisankareille! Venna ainakin ja taitaa olla muitakin.

Lähdetään kohta kaverin synttäreille, joten palailen taas paremmalla ajalla

T@hti

Vierailija
13/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu meni kavereita kestitessä, nyt on Idan synttärit ohi ja en halua nähdä yhtään coctail-piirakkaa enää tänä vuonna!

Onnea Frodolle pienestä syyspojasta!

Onnittelut myös kaikille 2-vuotiaille!

Ida ei halua millään aamulla lähteä päiväkotiin, tänäänkin kun mentiin hiukan ennen kymmentä niin koko matkan (300m, mentiin kävellen) hoki et mennään puistoon, mennään kauppaan, mennään mummin luo yms. Päiväkodin portilla irrotti otteensa musta ja lähti juoksemaan toiseen suuntaan. Kannoin sit itkevän tytön pihalle ja annoin hoitajan syliin. Päivä kyl sujuu ihan hyvin, eikä Ida mun perään kauheasti kysele. Kaipa se tästä. Kovasti ihmettelivät sitä et Ida ei nuku päiväunia ku 1h, no se nukkuu nyt öisin 10h, ja kun on vähäuninen niin on. Tänäänkin kun ois aamulla saanu nukkua vaikka yhdeksään, niin tasan seitsemältä heräs tyttö... Vähän mua kiukutti mut saatiin aamulla imuroitua ja tiskattua ennen ku lähdettiin.

Meillä vaipattomuus ottanut niiiiiin paljon takapakkia ettei tosikaan. Päiväkodissa kyllä käy potalla ja tekeekin sinne jotain, samoin kotona aamuisin ja iltasin mut jos ilman vaippaa on niin ei todellakaan sano et ois pissahätä... eikä oo edes kiire saada pissasia housuja pois jalasta. Ehkä ens kesänä sit koska en usko et sit vauvan myötä ainakaan asia edistyis...

Kävin tänään ostamassa muutaman vauvanvaatteen, lindexillä ku sattu olemaan puoleen hintaan. Vaatetta on nyt aika paljon, se seisomalauta vielä ja kantoliina + muut tarpeelliset pikkusälät pitää hankkia... Onhan tässä vielä hiukan päälle 3kk laskettuun aikaan et ei mikään kiire ole.

Väsyttää... varmaan on hemppa laskenu ja rautatabletit ei kyllä tuolta hyllyltä käsin vaikuta... Perjantaina on ultra, nt-ultrassa lääkäri löysi pienen kystan mun munasarjoista, rakenneultran tekijän mielestä kysta taas on kohdunkaulassa (tai jossain...) ja nyt sitten nt-ultran tekijä taas kattoo että missä se oikein on. Vauvaan sen ei pitäis mitenkään vaikuttaa, onneks. En vaan yhtään tykkää tosta ultran tekijästä, vaikka herra onkin muuttunu puheliaammaksi parin vuoden aikana.

Ihanaa että Sissillä oli kaikki hyvin!

tuijotan ruutua... paras varmaan poistua, englannin läksyt odottaa. Kuka tekis ne mun puolesta, mä oon aivan onneton kielissä näin kesän jälkeen!!!!????!!!!

Petra, Ida 2v ja " vauva" 25+4

Vierailija
14/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raahaa kortensa kekoon*

Pinon täytettä, siis. Ajatukset taitaa olla tälle päivälle ajateltu, kun ei enää irtoa mtn.

Ynikselle on pitänyt sanomani, että kiva kun olet esikon kuulumisia kirjoitellut; hän on kovasti ollut mielessäni.

Frodolle vauvaonnea!

Pikkujouluihin miunkin kannanotto: Olisi ihanaaaaaaa lähteä lapsettomalle Leville, mutta vapaat on sen verran tiukilla, että taitaa jäädä lähtemättä :(

Lähipikkujouluihin voisin hyvinkin kyetä. Ehdottaisin varovasti, että vietetään pj joko tosi hyvissä ajoin tai sitten tammikuun puolella... Marraskuun alusta vuoden loppuun asti voi olla vaikeahko löytää sellaista päivää/iltaa, joka kaikille sopii. Siihen pakkaa ohjelmaa kaiketi itse kullekin säädylle, ainakin jouluvalmisteluita.

Noin.

Vierailija
15/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannan korteni kekoon.

Ekat päivät töissä, no niikuin tavallista, ovat verkkaisia ja ei kovin työntäyteisiä. Ei ole konetta eikä oikeen huonettakaan. Tänään tein töitä kotona, ja huomasin, ettei mun koneelta ole pääsyä sinne minne tahdon. Huomenna sitten uudestaan. Perjantaina suuntaan Tamperelle tapaamaan kiiereisiä ihmisiä. Tähän mennessä on ollut kuitenkin kivaa ja olen erittäin tyytyväinen ratkaisustani.

Tänään kävi uusi siivooja, edellinen oli lähtenyt varoittamatta. Taitaa tosiaan olla jotain vikaa tossa firmassa kuin työntekijät vaihtuu tiuhaan. Se eka siivooja oli ihan helmi ja nämä seuraavat ihan kohtalaisia, mutta vähän pistää miettimään firman vaihtoa. Se eka siivooja lupast tulla meille jatkossa siivoamaan, mutta pimeänä. Siihen en uskalla vaikka hyvä onkin.

Vihdoin kävin lääkärissä ja taitaa duakti auttaa. Suositteli myös akupunktiota, oli kuulemma lääkärille itselleenkin auttanut. Suositteli jotain tyyppiä, joka on hyvä, mutta sen juttuja ei kannata kuunnella :) Täytyy kokeilla.

Leville ole menossa ihan tosissani, siirretäänkö keskustelu spostille?

Mutta tulen mä pk-seudun pikkujouluihinkin :)

Tässä teille omaa napaa.

Moi.

Vierailija
16/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtis muutaman rivin kirjoittaa. Oon pinot käynyt lukemassa mutta kirjoittelu on jäänyt.

Mies just nukuttaa Veetiä ja neiti nukkuu pinniksessä tossa vieressä.

Frodolle onnittelut pikku prinssistä.

Hyvä että Leannan sissillä oli kaikki hyvin.

Synttäri sankareille onnittelut!

Veeti on edelleenkin suhtautunut vauvaan hyvin. Halailee ja pussailee ja haluaa siskoa pitää sylissä. Vielä ei oo mustasukkainen ollut. Tietenkin se vaihe voi vielä tulla.

Neiti on vallan helppo ja ihana tapaus. Nukkuu yönsä todella hyvin, 2 kertaa yössä herää vain syömään. Toivottavasti ois aina hyvä nukkumaan yöt. Veetikään ei ikinä juuri valvottanut.

Meillä kova pohdinta mikää tulee neidille nimeksi. En oo vieläkään keksinyt. Joku kiva nimi pitäis keksiä. Ristiäisethän meillä on jo 30.9 ja samalla Veetin synttärit.

Vaipattomuus ei meillä onnistu. Välillä Veeti muistaa käydä potalla ja välillä lirahtaa lattialle. Yleenäs itse vaatii että vaippa laitetaan päälle ja jos ei laiteta niin hakee itse kaapista ja laittaa päällensä. Taitaa mennä vielä jonkin aikaa rttä meillä ilman vaippaa oltaisiin.

Nyt tuli vaan omaa napaa.

Öttis, Veeti ja neiti

Vierailija
17/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, vilkasliikkeinen Sissi!

Öttis, kavereilla oli kaksosten ristiäiset ja esikoisen synttärit yhtä aikaa ja hyvin toimi! Porukkaa oli aika paljon ja juhlat olikin seurakuntasalissa. Vanhemmille taisi olla rankkaa kahden vauvan kanssa, mutta yksillä juhlilla selvisi kuitenkin helpommalla ja esikoinenkin selvästi sai juhlia myös omia synttäreitään (oli erillinen lastenpöytä synttärisankarille ja muille lapsille).

Mulla on ollut tosi huono ilta tänään. Kotimatkalla oli sellanen olo, että tää elämähän on yhtä helvettiä (anteeksi kiroilu). Tarhassa pihalla alkaa tappelu, että kumpi pääsee rattaisiin (pitäiskö hankkia toinen auto vaan tarhamatkan takia?!). Sitten työnnän toista yhdellä kädellä ja vedän toista perässä toisella ja yritän saada kaikki viihtymään ton vajaan kilsan matkan. Tänään yritin matkan varrella mennä ostamaan dödöä ja sampoota, mutta rattaat ei enää kelvanneetkaan pienemmälle, vaan ois pitänyt päästä pitkin Body Shopia vaeltamaan. En päästänyt ja siitähän syntyi taas kauhea itkuraivari joka kesti kotiin saakka (luonnollisesti jäi ostoksetkin tekemättä). Kotona ensin rauhottui ja söi hyvin, mutta sitten joka välissä itkua ja raivoa. En edes yrittänyt itse syödä mitään ennen, kun mies oli asettunut kotiin ja meni yläkertaan lukemaan lapsille kirjaa.

No, joo. En jaksa enempää selittää. Tiedän ton johtuvan tarhan alotuksesta, mutta kyllä se silti alkaa hajottaa mun päätä, kun väsyneenä itsekin tulen töistä ja raahaan lapset kotiin.

Työhön liittyviä papereita on ollut hukassa ja kuvittelin löytäväni ne täältä kotoa, mutta eipä löytynytkään. Työkaveri ei myöskään tunnusta pitävänsä niitä hallussaan. Kumpikin ollaan ihan pihalla, että mitä niille on voinut tapahtua. :( Toivottavasti huomenna selviää.

Tässäpä valitusta, koittakaa kestää:)

T: Ynis

Ps. Minä en uskalla kovin etukäteen luvata mitään tapaamisten suhteen tässä vaiheessa. Innostunut olen, mutta pääsenkö ja jaksanko lopulta, on toinen asia.

Vierailija
18/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla on joku synnytyksen jälkeinen raivo!!

hermot menee niiin nopeesti.

illalla oli taas taistelua hilman,miehen ja äitin kanssa.

hilmalla pukemis ja syömis tilanteet yhtä sirkusta.

käytiin kahestaan sen kans vielä pyörälenkillä (laatuaikaa...)

muttei mieli yhtää parantunut äitillä.

sit toi takapakki tossa pissahommas.jotenkin iha älytöntä.

voiko yht äkkiä olla tunnistamatta pissahätää?

jos laitan vaipan takaisin tunteeko hilma sen rangaistuksena?

eikä kyllä yhtää halua vaippaa...

Kertokaa muut viisaammat millaisia takapakkeja muilla ollut?

me ollaan tyttöporukalla tulos/menos leville tammikuussa!!ihanaaaa!!

harjoitellaan kolmekymmpisiä varten

(hyvis ajoin,eihä sinne ole kuin 4vuotta ;)

keilin juu hilma on matilda siks just aattelin jos sais jotenkin rimmaavat

toiset nimet siskoksille! tänään oon melissaa miettinyt ja mimosaa.

ehkä teen viel spostitse kyselyä ja paljastan etunimen..

kiwa oli lukea öttiksen kuulumisia!

ja työläisten teukka,ayap,pilette,ynis ja muut!!

Ihania uutisia Leanna hyvä hyvä!!

Onnea Venna!!

Nyt pikkanen inahtelee lisää maitoa

ja pyykit huutaa kuivumaan laittajaa...

Hyvikset!!

R

Vierailija
19/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa antaa mitään esimerkkiä ja aivot jumittaa muutenki. Mutta tuntuis jotenki, että ois kuitenki huomion hakemista tuo takapakki. Koita jaksaa sinnitellä, niin yhtenä päivänä huomaat, että se meni ohi. Näin minusta tuntuis.

Mutta varmaan kannattaa kovasti kehua silloin, kun homma onnistuu ja koittaa olla moittimatta, jos ei onnistu.

Äh, en mä nyt osaa näköjään selittää yhtään mitään, mutta hengessä mukana kuitenkin

T@hti

Vierailija
20/20 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramika:Mulle tuli mieleen Milena.

Monta kertaa oon käyny lueskelee mut meinaa kirjottaminen jäädä... Huh huh, meitä on jumpassa 22 vipeltäjää plus vanhemmat... Hiukan karkas ryhmän koko liian suureksi kun osa jatkoi keväältä, osa oli ilmoittautunu ja osa vaan paukkas paikan päälle... Kun ei heti ottanu tiukkis-linjaa ni nyt on vaan selvittävä ;-)

Mitäs asiaa...? No, Sassa edelleen oireeton (mikäli tuo lentsu ei sit johdu...), huomenna tulee viikko täyteen! Aika jäätelö+pirtelö-linjalla on joutunu vetää että on saanu vaaditut määrät täyteen. Ei oikein viilit tai jugurtit uppoa :( Eihän niillä määrillä sit jatkossa niin väliä ole, nyt vaan joutuu laskeen et paljon juo/syö mitäkin...

Ihanaa, just maksoin autoveron ja kiinteistöveron :( Ei sit menny ku 270e....

Vennalle ainaki onnittelut! Ja muille jotka unohdan...

Oikeesti, jos tietäsin että saisin tuollaisen Öttiksen vauvan, ni tekisin :) Sorry että sua pino-nimellä itiksessä huutelin!

Itis-reissu oli antoisa :) Vihdoin annoin ruskealle periksi :) Mä tuun aina peräjunassa uusissa väreissä tai muutenki muodissa... Ostin Sassalle tumman ruskean puolihameen, käy sit ihqusti vaaleanpunaisen puseron kanssa :) Ja ruskea-vaaleanpunaisen trikoopaidan jossa rinnassa vaaleanpunainen ressu-kuva. IHQU!!!! Tuon snoopy-paidan ajattelin valokuvaukseen laittaa, vaaleanpunaisten sammareiden kanssa. Saa sit neiti isona haukkua äitiään et miten tollasen karmeen värisen paidan ootki laittanu, ja vielä valokuvaan!!! ( Nimimerkillä 70-luvun vaatetuksia " kiitettävästi" kritisoinut)

Meenki lauantaina töihin, pomo tänään soitti ja pyysi. Rahaa tarttee kyllä näillä menoilla! Mitenköhän oppis venyttään???

Nyt täytyy tehdä vielä muutama jumppa-juttu koneella, joten se on moro!

Kerppu