Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia VLCD dieetistä tai nutraamisesta

Vierailija
22.02.2015 |

Onko joku ihan täysnutrannut eli syönyt vain 5 nutri pussia päivässä? Paljonko painoa tippui ja missä ajassa? Montako viikkoa täysnutrasit? Oliko nälkä kova ja pääsitkö ketoosiin ja nälän tunne hävisi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaan haluan lisätä että te olette sairaita.

Ei mulla muuta.

Vierailija
22/48 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan - onko nutraajia paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin taas uudestaan 2 vuoden tauon jälkeen. Meinaan olla 8 vkoa.
aikaisemmin olin 11 vkoa ja painoa lähti joku 25 kg.

Vierailija
24/48 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:18"]

Aloitin taas uudestaan 2 vuoden tauon jälkeen. Meinaan olla 8 vkoa. aikaisemmin olin 11 vkoa ja painoa lähti joku 25 kg.

[/quote]

Joudut taas laihduttamaan :)

Vierailija
25/48 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Kesällä on tullut harrastettua keskikehonrakennusta o-ou. Farkut puristaa julmetun makkaran housujen vyötärön yläpuolelle. Ensimmäinen nutrauspv takana. Muita?

Vierailija
26/48 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Cambridge-ohjelmalla, joka aloitetaan yleensä pelkillä VLCD-tuotteilla. Pudotettavaa oli paljon ja siitä syystä pidin välillä taukoa pudottamisessa. Puhtaasti pusseilla olin silloin kolme viikkoa, VLCD:llä eli alle 800 kalorin olin paljon pidempään. Nyt projektia jatkaessani olen taas alkuun pelkillä pusseilla niin kauan kuin jaksan, painoa riittää ja maksimiaika ei ylity. 

Vierailija
27/48 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sairaalan ene -ryhmässä vuosi sitten ja dieetti kesti 10 viikkoa. Laihduin 22 kg. Siinä syötiin noin 800kcal päivässä, 5 pss lisäksi noin 20g proteiinia ja kasvisten syöntiä ei rajoitettu.

Paino lähti nopeasti. En muista mitään tarkempaa ketoosiin "vaipumista", mutta nälkä vaivasi aika ajoin.

Niinkuin pelkäsin lähes koko projektin ajan, paino tuli takaisin heittämällä. Kiroan, manaan ja ennenkaikkea olen äärettömän pettynyt, että koko se kärsimys, oli täysin turhaa.

Mutta lycka till. Satsaa lopetukseen, ota siihen avuksi vaikka personal trainer tai jatka johonkin toiseen dieettimuotoon. Äärettömän vaikea itekseen palata pikkuhiljaa syömisen pariin.

Vierailija
28/48 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin kaksi kertaa viikon nutrauskuurin. Laihduin 5 kg per kuuri, mutta osa oli toki nestettä! Kilot tulivat hyvin nopeasti takaisin, ehkä 3 kk kuluttua painoin 70 kg ( ennen nutrausta siis oli paino 70). Ei sovi minulle, nälkä oli järkyttävä ja koko ajan mietti syömistä.

Vierailija
29/48 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:20"]Minä vedin kaksi kertaa viikon nutrauskuurin. Laihduin 5 kg per kuuri, mutta osa oli toki nestettä! Kilot tulivat hyvin nopeasti takaisin, ehkä 3 kk kuluttua painoin 70 kg ( ennen nutrausta siis oli paino 70). Ei sovi minulle, nälkä oli järkyttävä ja koko ajan mietti syömistä.
[/quote]

Unohdin mainita, että ostin siis 3 kpl valmiita paketteja, joissa on kaikki 5 päivän ateriat, eli 15 päivää. Välissä oli yhden päivän tauko, kun oltiin laivalla.

Vierailija
30/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä menee ketoosiin, kun vaan pitää hiilarit tarpeeksi alhaalla. Minulla oli 40gr. ja alle niin pysyin ketoosissa.

Vierailija
31/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka on ajatellut aloittaa täysnutraamisen. Söin eilen kahden nutripussin lisäksi munakkaan ja pari juustosiivua sekä aika monta maitokahvia ja näillä paino ei putoa, maidossa on tietysti 45 kaloria desissä. Pakko saada 20kg pois koska kyykystä ylösnousu esim kenkien sitomisessa on vaikeaa. Liikunnan voisi aloittaa sitten hoikempana, nälkäisenä juoksentelu on tyhmää, sortuu vaan syömään.

Olen syönyt vähän jo pitkään, mutta 50v ihminen tarvii niin vähän energiaa etten saa ravintoaineita esim 1000 kaloriin sisällytettyä ja aina tulee huijattua itseä. Netissä on noita energialaskureita. Vhh kokeiltu v2004 - 2017, ei putoa paino.

Eli jos on muita VLCD -kokemuksia omaavia, kuulen mielelläni?

Vierailija
32/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi joka on ajatellut aloittaa täysnutraamisen. Söin eilen kahden nutripussin lisäksi munakkaan ja pari juustosiivua sekä aika monta maitokahvia ja näillä paino ei putoa, maidossa on tietysti 45 kaloria desissä. Pakko saada 20kg pois koska kyykystä ylösnousu esim kenkien sitomisessa on vaikeaa. Liikunnan voisi aloittaa sitten hoikempana, nälkäisenä juoksentelu on tyhmää, sortuu vaan syömään.

Olen syönyt vähän jo pitkään, mutta 50v ihminen tarvii niin vähän energiaa etten saa ravintoaineita esim 1000 kaloriin sisällytettyä ja aina tulee huijattua itseä. Netissä on noita energialaskureita. Vhh kokeiltu v2004 - 2017, ei putoa paino.

Eli jos on muita VLCD -kokemuksia omaavia, kuulen mielelläni?

Vain urpot yrittää laihduttaa noilla pussikuureilla.

Vierailija
33/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan punkeroita jotka kyselee mitä nyt haluaisit syödä, mikä jätski ja pizza paras ja lempisuklaa. Ja paheksuvat jos joku yrittää laihtua. Nämä mammat elävät lihoakseen, ei kannata täällä kysellä. Kysele jollain fitness saitilla, siellä on normaalinaisia. Hyvä että joku nainen edes yrittää laihtua. Näitä syöttöpossuja riittää.

Vierailija
34/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vaan punkeroita jotka kyselee mitä nyt haluaisit syödä, mikä jätski ja pizza paras ja lempisuklaa. Ja paheksuvat jos joku yrittää laihtua. Nämä mammat elävät lihoakseen, ei kannata täällä kysellä. Kysele jollain fitness saitilla, siellä on normaalinaisia. Hyvä että joku nainen edes yrittää laihtua. Näitä syöttöpossuja riittää.

On toki hyvä, että yrittää laihtua, mutta joku järki siinäkin. Ei sentään terveyttään kannata pilata jollain pussikeittokuurilla.

Vierailija
35/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 8kg kuukaudessa. 2x14 päivää slanka pirtelöitä. Yksi viikonloppu oli taukoa välissä.

Suosittelisin kyllä max viikko kerrallaan. Noista kun tulee ihan hirveä ummetus.

Vierailija
36/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin 8kg kuukaudessa. 2x14 päivää slanka pirtelöitä. Yksi viikonloppu oli taukoa välissä.

Suosittelisin kyllä max viikko kerrallaan. Noista kun tulee ihan hirveä ummetus.

Voisiko ummetus johtua siitä että kaikki materia tulee käyttöön?

Vierailija
37/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis pirtelödieettejä terveellisempiä on vain jotkut sairaalan energiatiputukset joissa kaikki tarpeet laskentaan. Noissa on ihan kaikki hivenaineetkin ja siksi lääkärit suosittelevat.

Vierailija
38/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis pirtelödieettejä terveellisempiä on vain jotkut sairaalan energiatiputukset joissa kaikki tarpeet laskentaan. Noissa on ihan kaikki hivenaineetkin ja siksi lääkärit suosittelevat.

Pirtelödieettiä ja muita pussidieettejä terveellisempiä on RUOKA.  Joo, onhan niissä hivenaineet ja paljon muuta, mistä elimistö kärsii. Lääkärit suosittelevat sitä, mitä heidän käsketään suositella. Ei lääkäreillä edes ole mitään ravintokoulutusta.

Vierailija
39/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirtelödieettiä ja muita pussidieettejä terveellisempiä on RUOKA.  Joo, onhan niissä hivenaineet ja paljon muuta, mistä elimistö kärsii. Lääkärit suosittelevat sitä, mitä heidän käsketään suositella. Ei lääkäreillä edes ole mitään ravintokoulutusta.

Ja paljonko sinulla on ylipainoa?

Vierailija
40/48 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sappikivet, oli hirveät tuskat, piti mennä  ambulanssilla sairaalaan. Kivet leikattiin pois, mutta vieläkin on ruokia, joita en uskalla syödä, esim. pavuista tulee kipuja.

Laihdutin sittemmin hitaasti ja varmasti meni 2 vuotta 20 kilon laihtumiseen, mutta ovat pysyneet kohta 10 vuotta poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme