Pentulive <3
Seuraa labradorinnoutajan pentujen elämää kahdeksan viikon ajan syntymästä luovutusikään asti. ❤️
Kommentit (1082)
On suloisia. Voivoivoivoivoi...😁😁😁🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍🥰🥰🥰🤩🤩🤩❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mitä pötkylöitä.
Eihän ne enää ole pötkylöitä, kun jalatkin jo kantaa.
Tyttärellä on corgi ja sillä on mennyt kehitys toiseen suuntaan. Pentuna oli suloinen ja siro, mutta kasvoi siitä sitten pötkyläksi :-D
Suloinen maiskutus käy, kun tissillä ollaan.
Ei helkkari kun äsken näytti siltä, että kasvattaja istuu pentulaatikossa suoraan yhden pennun päälle. Joka livahti just takapuolen alle, kun kävi istumaan….
Mulla meni punaviinit rinnuksille, kun eläydyin vähän liian voimakkaasti.🤔
Vähän varovaisempaa menoa siellä!
On kyllä unelmapaikka istua. 9 ihanaa pentua helliteltävänä <3
Kyllä näkee, että koirat ovat laumaeläimiä.
Nukutaan yhdessä kasassa ja tehdään kaikki yhdessä pienestä pitäen.
Tulee säpinää pentulaatikkoon, kun emo saapuu ja taistelu nisästä alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän mahtaa tuntua imettää yhdeksää pentua yhtäaikaa. Lypsävät etukäpälillään ja imevät ja meuhkaavat.
Saati kun naskalit puhkeavat suihin 😄😳 ei tuntunut ihmisvauvankaan suussa kivalta syöttäessä .
Milloinkohan saavat hampaat?
Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Pentuboksissa nukutaan<3
Näkeeköhän noin pienet jo unia, välillä näytti että joku koittaa juosta tai muuten nytkiä unissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentuboksissa nukutaan<3
Näkeeköhän noin pienet jo unia, välillä näytti että joku koittaa juosta tai muuten nytkiä unissaan?
Olen ihan varma, että "näkivät" unia jo ennen silmien avautumista. Ihan selvästi imivät tissiä unessa. Voi olla myös lisäksi hermoratojen kehittymistä, kuten selittivät nykimistä.
miksi tämä ei ole saanut kruunua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentuboksissa nukutaan<3
Olen ihan varma, että "näkivät" unia jo ennen silmien avautumista. Ihan selvästi imivät tissiä unessa. Voi olla myös lisäksi hermoratojen kehittymistä, kuten selittivät nykimistä.
”Imivät tissiä unessa”.Awwww…tätä söpöyden määrää!
Voiko mitään suloisempaa enää olla kuin nämä pienet? ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentuboksissa nukutaan<3
”Imivät tissiä unessa”.Awwww…tätä söpöyden määrää!
Voiko mitään suloisempaa enää olla kuin nämä pienet? ❤️
Se vaalea narttu on kaikkein lutuisin.
Oi, oi jännittävää! Tänään on ohjelmassa punnitus ja ensimmäiset lihamaistiaiset! :)