Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei Tinder niin mikä sitten?

Vierailija
27.11.2021 |

Tässä kypsemmällä iällä kun on taas markkinoilla niin alkaa kyllä vähäiset olla kanavat jossa etsiä kumppania. Kun siis hakee parisuhdetta, ei panoa.

"Ei ne kotoa hae, sun pitää TEHDÄ jotain". Joo.. mutta mitäs mä nyt sitten VOIN tehdä?

"Mene tinderiin" on monen kommentti. Mutta kun ei siellä kukaan näytä hakevan parisuhdetta. Ei kyllä Happy Pancakessa, Treffeissä, tai muuallakaan. Varatut hakee seikkailua, seksiä hakevat pelkkää seksiseuraa.

"Mene ravintolaan". No en juo enkä tanssi joten ei oikein natsaa notkua baaritiskillä, jotta joku ehkä sattuisi tulemaan eteen. Ja eikös sitä sanota että kapakasta saa kapakassa viihtyvän.. ei kiitos. En siis ole abolutisti mitenkään mutta viinaongelmaista en ala kattelee.

"Harrasta jotain". Kokeiltu. Ei harrastuksissa ole miehiä, jotka ovat etsimässä kumppania. He ovat harrastamassa asiaa X.

"Juttele tuntemattomille, ota katsekontaktia". Kokeiltu, ei vastetta.

"Ei ne netistä löydy, kohtaa ihmisiä, sieltä se livestä löytyy". Joo.. niinku MISTÄ kiitos? Vähän riskialtista alkaa kampittaa sopivanoloisia vastaantulijoita ja kysellä "ootko vapaa??haluutko mut??"

Notkun siis Tinderissä ihmetelleen niitä kymmeniä ja kymmeniä mykkiä miehiä. Kukaan ei aloita keskustelua. Tai aloittaa, laittaa yhden lauseen ja lopettaa sen jälkeen.
Aloitukseen monikaan ei vastaa, ai vastaa sen yhden lauseen verran ja lopettaa keskustelun.
Mutta lienee ainoa, mitä voi enää edes yrittää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! Itse kyllä kävin vain kääntymässä Tinderissä kun tuntuu vastenmieliseltä että väliä on vain ulkonäöllä. Sama kyllä tuntuu koskevan myös esim. HP-sivustoa :( Ja jos et laita kuvaa heti näkyviin toivoen että teksti luettaisiin, niin kukaan ei edes käy profiilissä. Jos laitat kuvan, niin saat yhteydenottoja vain sen perusteella. Ja jos otat itse yhteyttä, niin et saa mitään vastausta. Treffisaitit ja apit ovat pinnallisille ihmisille.  No ehkä jostain Kotisataman saitilta voisi löytyä aidompia ihmisiä, mutta kun uskonasiat eivät itseä kiinnosta, niin ei sinne kannata edes rekisteröityä.

Vierailija
2/2 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Itse kyllä kävin vain kääntymässä Tinderissä kun tuntuu vastenmieliseltä että väliä on vain ulkonäöllä. Sama kyllä tuntuu koskevan myös esim. HP-sivustoa :( Ja jos et laita kuvaa heti näkyviin toivoen että teksti luettaisiin, niin kukaan ei edes käy profiilissä. Jos laitat kuvan, niin saat yhteydenottoja vain sen perusteella. Ja jos otat itse yhteyttä, niin et saa mitään vastausta. Treffisaitit ja apit ovat pinnallisille ihmisille.  No ehkä jostain Kotisataman saitilta voisi löytyä aidompia ihmisiä, mutta kun uskonasiat eivät itseä kiinnosta, niin ei sinne kannata edes rekisteröityä.

Sama täällä, ei oikein nuo kristittykuviot ei nappaa, vaikka tuo muuten voisi olla ihan hyvä sivusto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi