Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies pyysi treffeille! Apua!

Vierailija
22.02.2015 |

Eli mukava, kiltti, komea ja hauska mies pyysi minut treffeille. Olen itse aika tavis, ihan ok näköinen, mutta en mikään kaunotar ja jenkkakahvat ja selluliittiä löytyy. Eli miksi mies siis pyysi minut treffeille?? Hän on ihan eri sarjassa kanssani. Olemme kyllä tulleet hyvin juttuun ja meillä on ollut yhdessä hauskaa, mutta en vain voi uskoa, että mies olisi minusta millään tasolla kiinnostunut! Onko tämä liian hyvää ollakseen totta? Nolaanko itseni jos menen treffeille? Kannattaako minun innostua?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin äsken miehelle että lähden treffeille. Mies vastasi heti että hienoa ja että on halunnut kysyä sitä jo pitkään mutta ei ole tiennyt olenko hänestä kiinnostunut. Ajattelin vaan että what, eikö se nyt ole ollut aika ilmiselvää... :D Mutta ihanaa!!! Olen nyt innoissani ja pää ihan pilvissä. :):) ap

Vierailija
2/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa:))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!:) kyllä sinä varmasti olet oikein ihana nainen ;) me naiset varsinkin ollaan vain ihan liian vaatimattomia. Laitat itsesi ihanaksi ja mene pitämään huippu ilta! :)

Vierailija
4/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee työkseen, onko rikas?

Vierailija
5/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaat itsesi läski.

Vierailija
6/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kerran ja tsekkaa, mitä hän haluaa. Älä mene uudelleen, jos et viihdy.

Vierailija
7/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin menet! Pidä hauskaa, luultavasti olet paljon ihanampi kuin mitä itsestäsi olet mieltä. Vähänks oon sulle kateellinen:)

Vierailija
8/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:44"]

Mitä tekee työkseen, onko rikas?

[/quote]

Lompakolla loisiva kanttura bongattu. Olihan se jo ketjun toinen viesti ;)

Vierailija
9/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista maksaa oma osasi treffeistä, ellet ole loinen?

Vierailija
10/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä hyvillä mielin, älä mieti kroppaasi, olet oma itsesi ja juttu toimii jos toimii. Et varmasti nolaa itseäsi menemällä, kyllähän hän tietää kenet on treffeille kutsunut. Kyllä tässä maailmassa on vielä muitakin arvoja kuin ulkonäkö. Yhdessä viihtyminen on paljon tärkeämpää kuin täydellinen ulkonäkö, se kannattaa itse kunkin muistaa.

Vierailija
11/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meidät on aivopesty ja painostettu ajattelemaan, että ulkonäkö ja kilot ja kiinteys yms. ovat tärkeintä mm. paria etsittäessä, niin ei se onneksi mene ihan niin suoraviivaisesti :)

Olen iloisena seurannut hyvän ystäväni suhdetta, ystäväni on siis reippaasti ylipainoinen (mutta hersyvän iloinen ja positiivinen ja hauska) nainen, johon ihastui komea kilpaurheilijamies. Mies on silminnähden rakastunut ystävääni, menevät kesällä naimisiin! :)

Joten treffeille mars!

Vierailija
12/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, älä mene, älä mene!

Se on narsisti, joka vain esittää mukavaa saadakseen sinut loukkuunsa. Todennäköisesti hakee uutta uhria kun edellinen on päässyt livahtamaan. Sika! Luulen että raiskasi edellistä naistaan myös :(

nimim. 10 vuoden helvetistä selvinnyt - vaan en ehjin nahoin

Vierailija
13/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:05"]

Älä mene, älä mene, älä mene!

Se on narsisti, joka vain esittää mukavaa saadakseen sinut loukkuunsa. Todennäköisesti hakee uutta uhria kun edellinen on päässyt livahtamaan. Sika! Luulen että raiskasi edellistä naistaan myös :(

nimim. 10 vuoden helvetistä selvinnyt - vaan en ehjin nahoin

[/quote]

Hanki apua miesvihaasi, ok?

Vierailija
14/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:01"]

Vaikka meidät on aivopesty ja painostettu ajattelemaan, että ulkonäkö ja kilot ja kiinteys yms. ovat tärkeintä mm. paria etsittäessä, niin ei se onneksi mene ihan niin suoraviivaisesti :)

Olen iloisena seurannut hyvän ystäväni suhdetta, ystäväni on siis reippaasti ylipainoinen (mutta hersyvän iloinen ja positiivinen ja hauska) nainen, johon ihastui komea kilpaurheilijamies. Mies on silminnähden rakastunut ystävääni, menevät kesällä naimisiin! :)

Joten treffeille mars!

[/quote]

Sinusta ei ilmeisesti voi sanoa samaa vai miksi sen miehen ulkoisten ominaisuuksien esiintuominen on niin tärkeää? 

Vierailija
15/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:01"]

Joten treffeille mars!

[/quote]

Sinusta ei ilmeisesti voi sanoa samaa vai miksi sen miehen ulkoisten ominaisuuksien esiintuominen on niin tärkeää? 

[/quote]

Daa-a, mietipä kontekstia :D

Ap miettii lähteäkö treffeille, kun on itse ylipainoinan ja mies on komea.

Välähtikö?

Vierailija
16/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on selvästi oman "tasosi" yläpuolella, niin joku haisee. Mies voi etsiä helppoa pompotettavaa, tai sitten hän on huonoitsetuntoinen ja masentunut ihminen, joka alkaa sinulle itkeä päivittäin, että miksi olet minun kanssani, kun olen näin turha ihminen. Samalla hän miettii kuitenkin, että kyllä saisin fiksumman ja kauniimmankin, jos vaan uskaltaisin.

Toisaalta voi myös olla, ettet tiedä omaa todellista viehätysvoimaasi.

Vierailija
17/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
18/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monilla miehillä on surkea itsetunto mitä tulee naisiin. 

Naapurissani asuu komeahko mies, jolla oli ruma tyttöystävä ja nyt ei ole ketään. Työpaikallani toimiston miellyttävimmän näköinen mies on sinkku. 

Kyse on vähän samasta kun jotkut naiset ovat suhteessa, jossa mies hakkaa heitä ja alistaa muutenkin. 

Ihminen ei koe ansaitsevansa muuta. Haluaa ehkä jopa rangaista itseään. 

Vierailija
19/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin?

Vierailija
20/37 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:18"]

Jos mies on selvästi oman "tasosi" yläpuolella, niin joku haisee. Mies voi etsiä helppoa pompotettavaa, tai sitten hän on huonoitsetuntoinen ja masentunut ihminen, joka alkaa sinulle itkeä päivittäin, että miksi olet minun kanssani, kun olen näin turha ihminen. Samalla hän miettii kuitenkin, että kyllä saisin fiksumman ja kauniimmankin, jos vaan uskaltaisin.

Toisaalta voi myös olla, ettet tiedä omaa todellista viehätysvoimaasi.

[/quote]

Minä olen tuota jälkimmäistä tyyppiä ja siksi olenkin jättänyt naiset kokonaan rauhaan. En uskalla tehdä aloitetta niille kauniille, jotka kanssani flirttailevat ja tavallisemman naisen kanssa oleminen taas olisi itsepetosta. Säästän kaikkien aikaa ja mielenterveyttä olemalla yksin. Toki yritän parantaa henkistä puoltani, jotta uskaltaisin aidosti kiinnostavia naisia kosiskella.