5pv:n kirpparimyynti 444e :)
ihan kivasti, joo, mutta vielä tarttisi saada raavittua jotain myyntiin, että saa vuokran maksettua.... 2 myyntipäivää jäljellä. huoooh.
Kommentit (10)
ihan kivasti :)
Mä kävin viime kesänä myymässä hietsun kirppiksellä kahdeksan tunnin ajan sunnuntaipäivänä ja tienestit hiukan vajaa 700E.
Suurin osa myynnistä oli lasten vaatteita.
Eikö sossu auta? Tilan säästöä varmaan tulee. Jos tullut ostetuksi 5000:lla ne kamat, ehkä vähän tappioita, mutta oppia ikä kaikki.
Eikö sossu auta? Tilan säästöä varmaan tulee. Jos tullut ostetuksi 5000:lla ne kamat, ehkä vähän tappioita, mutta oppia ikä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:15"]
Mitä olet myynyt tähän mennessä?
[/quote]
olen raapinut nurkista kasaan kaikkea sellaista, joista en uskonut saavani penniäkään, lähinnä rojua jota nyt vaan on tullut säilöttyä, ihan laidasta laitaan kaikkea. mutta kai se toisen roska sitten on toisen aarre:)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:24"]
[/quote]
ilmeisesti saisin sossusta n. 40e, laskurin perusteella, en ole hakenut. se ei paljon auta, kun puuttuva vuokraraha on 900e..
ap
Miten te oikein teette sen? Minä kun olen myynyt kirpparilla tavaraa niin hyvä jos olen saanut muutaman euron siitä.
Mitä olet myynyt tähän mennessä?