Paljonko varastotyssä kehtaa pyytää lisää liksaa?
Nyt joustan ja joustan vasta aloittaneena ja likaa alle 12 euroa. Olen AINA töissä, paikkaan muiden poissaoloja, en ole kyllä mikään lännen nopein vaan aika perustekijä, mutta haluan ainakin 14 e tunnilta.
Kommentit (11)
Pyytäisin alkuun 29e/h ja siinä sitten on vähän tinkivaraa mutta alle 20e/h en lähtisi töihin.
Kaupan tessi ei anna 14 euroa edes kokeneimmille.
Kato sellanen varasto missä on akt:n tes käytössä.
Katso tessistä, mutta jos tuuraat ja venyt, sulle kuuluu ylityölisä, mahd. ilta- ja yölisät päälle. Perustuntipalkkaa voi olla vähän vaikea saada sovittua yli tessin, mutta huolehdi että sulle maksetaan kaikki lisät, mitkä kuuluu
Varastotyö on kyllä niin veeeeteeeehommaa että ei paljoa voi maksaa. Itse tienaan 24€/h kevyestä toimistotyöstä.
robotit tulevat korvaamaan varastotyön ensimmäisten työpaikkojen joukossa ja nyt on jo paljon varastoja mikä on lähes automatisoitu.
Mene satamaan töihin. Mikäli varastonhoitajan koulutus niin siellä tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
robotit tulevat korvaamaan varastotyön ensimmäisten työpaikkojen joukossa ja nyt on jo paljon varastoja mikä on lähes automatisoitu.
Joo varmasti
Vierailija kirjoitti:
Varastotyö on kyllä niin veeeeteeeehommaa että ei paljoa voi maksaa. Itse tienaan 24€/h kevyestä toimistotyöstä.
Työstäni veloitetaan asiakkaalta 143 e)h. Tästä jää minulle n. 42 e/h.
Kato tessistä ja kysy muilta mitä saavat.