Pojalla ei vieläkään tyttöystävää
ja on kohta 18-vuotias. Kavereiden kanssa viettää paljon aikaa. Joskus mietityttää, onko homo :(
Kommentit (11)
Voi voi, mitkä murheet.
Ehkä olet niin nipo, että harrastaa kaikkea kivaa muualla kun kotona.
Ei kehtaa tuoda ketään näytille.
Taitaa olla provo aloitus. Noin 30 vuotiaana nykyään monet hommaa sen ekan parisuhteen.
Äiti, kerron sitten kun olen valmis tulemaan ulos. Kaapista.
T. Poikasi
Anna mä arvaan: asut pk-seudun ulkopuolella. Olen itse kotoisin pk-seudulta, ja aloitin ensimmäisen seurustelusuhteen vasta kun olin melkein 22-v. Sitä ennen matkustelin ja asuin ulkomailla. (toki seurustelun aloittamisen jälkeenkin olen näin tehnyt). Kukaan ei tätä ihmetellyt.
Pikkupaikkakunnilla nuoria painostetaan seurusteluun. Se johtaa sitten vääriin valintoihin, yh-vanhemmuuteen ym. sekoiluun.
No voihan niitä tyttöystäviä, poikaystäviä, muunsukupuolisia ystäviä mennä ja tulla (vaikka samaan aikaan useita...). Kaikki eivät halua esitellä lyhyitä säätöjään heti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Äiti, kerron sitten kun olen valmis tulemaan ulos. Kaapista.
T. Poikasi
No nyt tulen. Tämä saattaa tulla järkytyksenä, mutta minä nyt vaan olen mikä olen. Olen hetero
Miks ei saa olla homo? Sellaisen asian kertominen voi olla vaikeaa, kertoo sitten kun itse on valmis siihen.
Tilaa hänelle seuralainen muutamaksi tunniksi. Antamaan tukiopetusta.
Anna pojan olla ja nauttia nuoruudesta ilman sitoutumista. Meillä 20 v eikä aio pitää kiirettä aloittaa parisuhdetta.