Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele rantalomakohdetta lapsiperheelle kesäkuun alussa

Vierailija
22.02.2015 |

Lapset 6v ja 10v. Toivomme rauhallista paikkaa, hiekkarantaa, puhdasta vettä. Jossain Euroopassa. Ei nyt muita toiveita tule mieleen. Ehkä joku muu kuin Kreikka kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin Lissabon.

Vierailija
2/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt Menorcaa samaan ajankohtaan. En ole koskaan käynyt, joten en oikeasti tiedä olisiko hyvä kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pienempi paikka Rivieralla. Esim. Juan-les-Pins tai Villefranche (en oo kyllä varma onko siellä hiekkaranta?).

Vierailija
4/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menorca tuohon aikaan on varmasti kiva. Heinä-elokuussa alkaa olla tunnosta. On tosi kiva paikka lasten kanssa, suosittelen. Kannattaa ehkä valita kohde Mahonin läheltä.

Vierailija
5/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabon on suurkaupunki Atlannin rannalla ja ei hiekkarantaa. Villefrancen lahdenpoukamassa osa on kivirantaa, pieni osa hiekkaa. Nizzasta sinne voi tehdä päiväretkiäkin, mutta Nizzakin on iso, ei niin rauhallinen, jos sellaista etsii.
Haetteko paketti- vai omatoimimatkaa? Vuokraatteko auton?

Vierailija
6/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menton

Vierailija
7/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Lissabon lienee vitsi? Nizzassa olen nuoruudessa ollut, se ei ole sitä rauhaa jota nyt perheellisenä kaivataan. Menorca näyttää kuvissa kivalta ja innostuinkin, jostain löysin kuitenkin  maininnan että örveltävät brittituristit olisivat jo löytäneet sen, lieneekö totta?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi