Greige, voiko ankeampaa ”väriä” ollakaan
Siis harmaan ja beigen yhdistelmä. Kaksi tylsintä väriä yhdistetään ja saadaan tylsyyden multihuipentuma. Ja tuo on sitten suosittu sisustuksen tehosteväri😄
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hieno väri, sopii joka paikkaan.
Niin on. Saa ylellisen ja hienostuneen tai rennon ja kodikkaan vaikutelman riippuen minkä kanssa yhdistää. Samalla lailla kuin trikootunikakin käy arkeen tai juhlaan, kun laittaa sen kanssa joko koruja ja korkkarit tai tennarit ja farkut.
Harmaa on tutkitusti ankein värin.
Voi, taupe! Suomeksi mummonkalsariväri.
Itse inhoan värikästä sisustusta, greige kelpaa minulle vallan mainiosti.
Sehän on kuin suomen kevät - pskaa ja loskaa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi, taupe! Suomeksi mummonkalsariväri.
Taupella on aina paikka sydämessäni, mutta se on eri kuin greige.
Ajatus greigestä tehostevärinä kieltämättä naurattaa.
Greige tehosteseinä. Varsinaista revittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kaikkein yleisin seinäväri, maalarinvalkoinen, on ankein ja tylsin "väri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kaikkein yleisin seinäväri, maalarinvalkoinen, on ankein ja tylsin "väri".
Niin on. Ei tuo greigekään tosin kovin kauaksi kärjestä jää.
Hieno neutraali, mutta ei ole tarkoitettu tehosteväriksi vaan tehosteen tueksi.
Sinapinkeltainen ja kakanruskea ovat imo vielä hieman ankeampia sävyjä sisustuksessa.
Ihan kamala väri. Harmaan vielä jotenkin ymmärrän mutta tuo likainen sekasotku on hirveä. Ja maalarin"valkoinen" myös.
Mun lemppari, en voisi kuvitella että kodissani olisi mitään värikästä. Ja varmasti monen mielestä tylsä mutta en muiden makuun kotiani sisusta.
Tämä on mun henkilökohtainen pohjanoteeraus, mutta etsin ja löysin tästä huipputärkeästä aiheesta blogipostauksen, josta greigen ja taupen ero käy ilmi. Mainoksia on ikävä kyllä aivan törkeän paljon.
https://www.kylieminteriors.ca/taupe-and-greige-whats-the-big-differenc…
Greige nojaa vihreään, taupe roosaan päin. Shokkipaljastus! Katso kuvat!
Hieno väri, sopii joka paikkaan.