Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä merkeissä teidän sunnuntai-aamu on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
22.02.2015 |

Meillä ihan rauhallisissa merkeissä. Mies heräsi lapsen kanssa aikaisemmin, mies rämppää nyt tietokonetta, lapsi pelaa ipadilla ja leikkii legoilla. Itse sain nukkua vähän pidempään. Nyt vasta aamukahvia juomassa. :-)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän karkkia ja sipsiä sängynpohjalla, kirjan ja puhelimen kanssa, mies rassaa imuria ja lapset on mummolassa. Ihana rötväaamu.

Vierailija
2/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoissa. Oli suunnitelma lähteä kävellen puistoon leikkimään koko aamupäiväksi, mutta ulkona sataa vesiräntää maassa oleviin vesilammikoihin ja puut huojuvat kovassa tuulessa. Sää on niin epäinnostava, ettemme ole jaksaneet lähteä liikenteeseen ja on vaain tuijoteltu telkkaria koko aamupäivä. Lapset on leikkineet hamahelmillä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssasena ja kuumeisena, töihin silti lähdettävä iltavuoroon koska ei ole varaa menettää sunnuntaikorvauksia

Vierailija
4/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jo ysiä ennen nukkumaan mutta silti koomattaa. Mies nukkuu vielä, mutta ehkä pitää väkisin ite jo nousta

Vierailija
5/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailtiin miehen kanssa vuoteessa ennen ylösnousua. Syötiin aamupala ja sitten kävin lääkärissä kun ei meinaa flunssa talttua. Sairaslomaa tämä ja hiominen päivä. Ei muuta ku lepoa.

Vierailija
6/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:19"]Flunssasena ja kuumeisena, töihin silti lähdettävä iltavuoroon koska ei ole varaa menettää sunnuntaikorvauksia
[/quote]

Oikea marttyyri.

Vierailija
7/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvannurkassa tietokoneen kanssa. Juon vitamiinijuomaa, lähden Prismaan klo 12 ostamaan tuparilahjaa ystäväpariskunnalle. En jaksa meikata, harjaan vaan hiukset.

Vierailija
8/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että on lauantai, kahvia juoden.

Vierailija
9/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:19"]Flunssasena ja kuumeisena, töihin silti lähdettävä iltavuoroon koska ei ole varaa menettää sunnuntaikorvauksia [/quote] Oikea marttyyri.

[/quote]

Ei, velallinen vaan, ei ole vaihtoehtoja.

Vierailija
10/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala ja sitten vähän lumitöitä :)

Vierailija
11/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista. Teini nukkuu, mies on matkalla

Vierailija
12/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hitaissa merkeissä.
Heräsin vähän ennen yhtätoista edelleen kuolemanväsyneenä (nukuin 12h) ja keitin kahvia.
Nyt olen vain istunut kahvikuppini kanssa vuoroin googlailemassa outoja oireitani ja vuoroin palstailemassa. Tiedän muuten ettei se googlailu mitään auta, pitää huomenna mennä lääkäriin.

Vierailija
13/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aamuteen ja leivän kera raahauduin juuri tietokoneelle. Vauva nukkuu ja isommat lapset myös nukkuivat pitkään ja viihtyivät huoneessaan. Nyt vasta tulivat olohuoneeseen pelaamaan tableteillaan. Eli hetken aikaa oli ihanan rauhallista. Ihan hyvä mieli on, koska olen jo kahtena yönä saanut nukuttua hyvin ja eilen olin kaverini luona viettämässä terapeuttista tyttöjeniltaa.

Ja niin ihanaa kun huomenna alkaa taas normaali arki ja koulu alkaa. 

Vierailija
14/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja kiitos positiivisesta avauksesta :) meillä se lähtee käyntiin kihomatojen hävityksellä. Ärsyttävää..koskaan ei oo ollu ja ihan pihalla mitä pitää siivota ja missä määrin. Lisäksi panikoin että tuleeko matoja myös mulle vaikka kuuri syöty ja lapsella oli mulla ei "/

Vierailija
15/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin murhe on se kun pitäisi alkaa siivoamaan. 

Vierailija
16/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin miehen kanssa pitkään ja sitten brunssille lähiravintolaan. Nyt köllöttelen napa pitkällä tässä sohvalla, ihan mukava aamu siis :)

Vierailija
17/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen ysiä ja mies teki mulle aamukahvin. Alkoi sitten siivoamaan (en tiedä mikä ihme sitä vaivaa :D) ja imuroi kämpän, vaihtoi lakanat ja pyyhki pölyt samalla kun tein itselleni aamiaista. Mun piti lähteä Suvilahteen kirppikselle mutten tossa säässä jaksanutkaan. Nyt vaan rötvätään ja katotaan Simpsoneita, kohta lähdetään kauppaan tekemään ensi viikon ruokaostokset.

Vierailija
18/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rauhallisesti. Heräilin kymmenen aikaan ja selailin kännykällä Facebookia, Hesarin sivuja ym noin tunnin ennen ylösnousua. Laitoin aamiaista ja istuin sohvalle selaamaan läppärillä AV:ta, aamiainen odottaa edelleen lautasella, Simpsoneita seuraan hieman toisella silmällä telkkarista. Mies on hiihtoreissulla, itse oon vaan iloinen kun ei tarvitse tuonne räntä/vesisateen keskelle lähteä.

Vierailija
19/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä, tein tonnilla matkalaskuj ja laitoin palkan maksuun. Keitin kahvit ja lähdin tyhjentämään yhden varaston. Kohta pitäis hakea muusiperunaa

Vierailija
20/27 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin aamulla yhdeksän maissa lapsen kanssa ja väsäilin aamupalan pöytään. Herätin sitten miehen vähän ennen kymmentä. En oikeen olis raaskinut kun oli ollut edellisenä iltana juhlimassa ja kaipas unta mutta oltiin sovittu että pääsen bodybalance-tunnille aamusta :) niimpä itse sitten lähdin ja jätin nuo syömään. Tuo sunnuntaiaamun balance on paras ikinä! Nyt on superenerginen olo ja kiva lähteä miehen vanhemmille syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan