Pitäisikö kukaan Pertti Kurikan Nimipäivistä jos he olisivat "normaaleja"?
En vaan voi käsittää, miten niin moni voi pitää tuota Pertti Kurikan Nimipäivät -bändin euroviisubiisistä! Ihmiset väittävät, ettei kehitysvammalla ole mitään merkitystä, mutta pitäisikö kukaan tuon bändin musiikista oikeasti jos tilalle vaihdettaisiin kolmekymppiset normaalit miehet?? Tuskinpa.
Kommentit (12)
Punkkarit pitäisi, koska se on punkkia perinteisimmillään.
No ei! Mutta kun he ovat kehareita, tätä pitää kestää ja kannustaa miehiä eteenpäin.
No eipä ole kovin montaa euroviisuissa äänestävää punkkaria tässä maassa joten tuskinpa pärjäusi. Punk is dead.
En pidä heidän musiikistaan, toivon vain että päästään tekemään Lordit ja näpäytetään Euroopan kukkahattuväkeä viisuissa.
Pitäisin. En ajattele sitä että minkänäköiset sitä musiikkia tuottaa, vaan ihan sitä musiikkia itseään.
Miksi nämä PKN vastustajat kokoajan vetää sen vammais-kortin esille, jos sattuu pitämään kyseisen bändin musiikista?
Pitäisin, aivan mahtavaa punkia. En edes tiennyt bändin koostuvan kehitysvammaisista kuullessani kappaleen ensimmäistä kertaa.
Mä kuuntelen punkkia, mutten tykkää PKNPstä. Ei vaan iske, muttei johdu kehitysvammaisuudesta. Samanlainen musiikki ilman kehitysvammaisia bändiläisiä ei myöskään iskisi.
Punkissa, kuten muissakin musiikkityyleissä, löytyy kuitenkin keskenään hyvinkin erilaisia bändejä.
Se on hyvää punkkia, jossa saa jopa sanoista selvää toisin kuin monilla hc-bändeillä. Sanoitukset just hyvän simppeleitä ja niin totta. Kuten punkissa kuuluukin olla. Laulajan ääni just sopiva.
Toiseksi, Lordin kohdalla minäkin olin sitä mieltä, että saa taas Suomi hävetä silmät päästään, jotain heviä hirviöpuvuissa, ja kuinkas sitten kävikään. Erona tässä on se, että pidän punkista, mutta hevistä en :)
Varmaan pitäisi, mutta ns. suuri yleisö viittaisi kintaalla. Ja suuri yleisö tässä tilanteessa on se, joka tekee päätöksen.
Minä myös uskon että punkista yleensäkin pitävät ihmiset pitäisivät PKN:sta myös ilman kehitysvammoja. Eivät he yhtään huonommalta kuulosta kuin muutkaan punkbändit.
Kyllä varmasti pitäisi, muttei näin laajalla mittakaavalla.
PKNP on kuitenkin heittänyt keikkaa jo ennen tätä euroviisujuttuakaan, mutta pienellä mittakaavalla, kuten moni muukin suomalainen punkbändi.
Itsekin olen nähnyt livenä pari kertaa, kun on ollut punk-keikkoja useampi samana iltana.
En ole koskaan tykännyt, mutta onhan niillä hyvä meno ja minusta on kiva, ettei kehitysvamman takia olla piilossa. Kehitysvammalla muuten ei ole osaa eikä arpaa siihen etten pidä bändistä, tykkään vaan toisenlaisesta ja that's it. Olisi nolompaa väittää tykkäävänsä, tai tykätä vain vamman takia. Kyllähän sen järkikin sanoo ettei kaikki pidä samoista jutuista.
Ei todellakaan pitäisi