Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko ensirakaudeksi vasta se, jonka kanssa on pantu?

Vierailija
22.02.2015 |

Mielipiteitä? ! :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti tekisin mitä tahansa, jos vain saisin ensirakkauteni takaisin. Mut meidän tilanteet ovat liian vaikeat. Itse olen ollut kohta 2,5v uudessa parisuhteessa ja exä vuoden. Hän löysi uuden alle kaksi viikkoa meidän eron jälkeen, mutta kertoi sen jutun kaatuneen siihen, että se oli vain laastarisuhde.

Mitä tahansa. Olen todella seksuaalinen (siitä huolimatta ollut vain yhden kanssa, ja seksi tuli mukaan vasta päälle vuoden seurustelun jälkeen, mutta olisin täysin valmis elämään selibaatissa koko loppuelämäni. Olisin valmis perustamaan perheen tämän ihmisen kanssa, menemään naimisiin ja vaikka muuttamaan hänen kanssaan maailman toiselle puolelle. Rakentaa talon ja hankkia muutaman koiran. Elää ja vanheta hänen kanssaan. Nukahtaa joka yö hänen viereensä ja heräämään hänen vierestään. Jaksaisin rakastaa huonoinakin päivinä, läpi koko elämän.

Joten panna voi rakastamattakin ja rakastaa voi panemattakin.

t. 17v

Vierailija
22/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:07"]Minä ihan oikeasti tekisin mitä tahansa, jos vain saisin ensirakkauteni takaisin. Mut meidän tilanteet ovat liian vaikeat. Itse olen ollut kohta 2,5v uudessa parisuhteessa ja exä vuoden. Hän löysi uuden alle kaksi viikkoa meidän eron jälkeen, mutta kertoi sen jutun kaatuneen siihen, että se oli vain laastarisuhde.

Mitä tahansa. Olen todella seksuaalinen (siitä huolimatta ollut vain yhden kanssa, ja seksi tuli mukaan vasta päälle vuoden seurustelun jälkeen*), mutta olisin täysin valmis elämään selibaatissa koko loppuelämäni. Olisin valmis perustamaan perheen tämän ihmisen kanssa, menemään naimisiin ja vaikka muuttamaan hänen kanssaan maailman toiselle puolelle. Rakentaa talon ja hankkia muutaman koiran. Elää ja vanheta hänen kanssaan. Nukahtaa joka yö hänen viereensä ja heräämään hänen vierestään. Jaksaisin rakastaa huonoinakin päivinä, läpi koko elämän.

Joten panna voi rakastamattakin ja rakastaa voi panemattakin.

t. 17v
[/quote]

* sulku korjattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensirakkaudeksi lasketaan se, jota on pussannut.

Vierailija
24/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:49"]

No mä ajattelen nyt jälkeen päin, että jos todella olisin ollut rakastunut, olisin pannut jo niiden aiempien kanssa enkä vasta sen kolmannen :P ... ap

[/quote] et rakastanut kahta ekaa, hyvä että missasit ja kolmas kerta toden sanoi

Vierailija
25/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa varmaankin päättää ja määritellä ihan itse.

Itse ajattelen, että ensirakkaus voi olla myös sellainen ihminen, joka jäi saavuttamatta. Esim. joku sellainen, johon oli syvästi ihastunut mutta jota ei uskaltanut lähestyä. 

Vierailija
26/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:07"]

Minä ihan oikeasti tekisin mitä tahansa, jos vain saisin ensirakkauteni takaisin. Mut meidän tilanteet ovat liian vaikeat. Itse olen ollut kohta 2,5v uudessa parisuhteessa ja exä vuoden. Hän löysi uuden alle kaksi viikkoa meidän eron jälkeen, mutta kertoi sen jutun kaatuneen siihen, että se oli vain laastarisuhde. Mitä tahansa. Olen todella seksuaalinen (siitä huolimatta ollut vain yhden kanssa, ja seksi tuli mukaan vasta päälle vuoden seurustelun jälkeen, mutta olisin täysin valmis elämään selibaatissa koko loppuelämäni. Olisin valmis perustamaan perheen tämän ihmisen kanssa, menemään naimisiin ja vaikka muuttamaan hänen kanssaan maailman toiselle puolelle. Rakentaa talon ja hankkia muutaman koiran. Elää ja vanheta hänen kanssaan. Nukahtaa joka yö hänen viereensä ja heräämään hänen vierestään. Jaksaisin rakastaa huonoinakin päivinä, läpi koko elämän. Joten panna voi rakastamattakin ja rakastaa voi panemattakin. t. 17v

[/quote]

Elät omassa mielikuvitus maailmassa. Rakastaa voi panematta ja panna voi rakastumatta. 

Mutta tuo mitä sinä koet ei ole rakkautta vaan pakkomiellettä ja ihastusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä