Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaan itse hiukseni, koska

Vierailija
22.02.2015 |

a) kampaajalla käynti maksaa aivan sairaasti
b) yksikään kampaaja ei ole vielä leikannut mulle täydellistä otsista ja kaikilla on pakkomielle "vähän ohentaa". En halua jo valmiiksi ohuesta tukastani vieläkin ohuempaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin leikkaan. Latvoja saa siistittyä tarpeeksi usein, pysyy parempana.

Vierailija
2/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös katkon itse hiukseni eikä tarvitse olla kovin tasainen, koska on luonnonkihara.  Huima säästö/vuosi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen mies, joka pitää 3mm siiliä b) osaan käyttää konetta itse.

Vierailija
4/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, latvoja leikkaan ihan itse. Nyt on meneillään värjättyjen hiusten poiskasvattaminen. Vuositasolla säästän monta sataa euroa ja lopputulos on ihan yhtä hyvä. Teen myös mieheni rastat itse koska niiden ylläpito kampaamossa vasta maksaakin.

Vierailija
5/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös leikkaan itse. Olen 40 ja partirissa/kampaajalla olen käynyt noin 10 kertaa elämässä. Hiukset on luonnonkiharat, joten vinoumat ja lovet ei näy niin kuin suorissa hiuksissa. Saan haluamani hiukset. Rahaa ja aikaa säästyy.

Vierailija
6/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans ajatellut, että pitäisi opetella itse leikkaamaan. Netistähän löytyy ohjeita, youtubestakin.

Ihan vaan siitä syystä, että kampaajat eivät ole IKINÄ osanneet leikata mulle sellaista tukkaa, kun olen pyytänyt. En ymmärrä, onko kampaajien sanasto todellakin niin erilainen, että vaikka kuinka selitän ja selitän, niin ei onnistu!? Eniten kyllä ihmetyttää, kun viime aikoina olen marssinut kuvan/kuvien kera kampaajalle ja sanonut että tuollainen, niin tulos on ollut ihan jotain muuta. Ja siis todellakin IHAN jotain muuta, esim. viimeksi vein kuvan jossa hiusten pituus ulottui olkapäille, ja sanoin että tuollainen pituus. Arvatkaa mitä sain... poikatukan! Pisimmät hiipat edestä ulottuivat leuankärkeen!! :O Oli myöhäistä enää siinä vaiheessa sanoa kun näin mitä kampaaja teki, oli jo nipsaissut toiselta puolelta pituuden siihen kohtaan. En käsitä?!??????? Kampaaja vain sanoi että "mä sain siitä sun kuvasta idean, mitä hait ja tein sit tällaisen" voi vittu mä halusin just sen pituisen tukan ja sanoinkin sen, en tosiaankaan antanut kampaajalle vapaita käsiä "ideoida" siitä mitään!!

Vierailija
7/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoitan itse. Viimeksi kampaaja lyhensi polkkatukan lyhyeksi.... Ruskea hiusväri piti hakea... Räikeän punainen toiselta sivulta lyhyt ja toiselta pitkä... Itku meinas päästä. Ja en järkytykseltä osannut penkissä sanoa mitään. Nyt takaisin polkkapituisena en aio ihan heti seuraavan vuoden aikana aukaista yhdenkään kampaamon ovea aukaista.

Vierailija
8/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran piti olla tuo aukaista

Vierailija
9/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaan myös itse hiukseni, olen säästänyt paljon rahaa. En käy koskaan kampaajalla jne.

Vierailija
10/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkaa mun pitkän tukan. Paras oli, kun viime kesänä äijä oli hieman huppelissa ja tarviin hiustenleikkuun. Äijä karjas, että no nyt sitten takapihalle. Hyvin lähti se tarvittu 10 cm :)

Vierailija
11/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja leikkaan/värjään myös omat hiukseni, toki mulla on siihen oikeat välineet jne.

A. Kampaajalla käynti maksaa ihan hirveesti.
B. Kun leikkaan itse saan juuri sellaiset hiukset mitkä tahdon. Kampaajalla leikkaavat aina huomattavasti enemmän.

Vierailija
12/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kampaaja käyny täällä alapeukuttamassa :D

Vierailija
13/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan ja värjään pitkät hiukseni pääasiassa itse. Noin kerran vuoteen kampaaja saa käydä kuontaloni läpi ja tasoittaa omasta leikkuustani aiheutuneet pienet epätasaisuudet.

Itse tekemällä säästö on huikea ja saan juuri sellaisen lopputuloksen kuin haluan. Kampaajalla välillä suorastaan pelottaa kun leikkaus- ja värjäystulokset voi olla ihan mitä sun sattuu. Ja siitä "ilosta" pitäisi tosiaan vielä maksaa lähemmäs pari sataa euroa?! no way...

Vierailija
14/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan myös itse hiukseni. Minulla on pitkät/puolipitkät hiukset kerrostuksilla.

Aivan älytöntä maksaa kampaajasta hirveitä summia, kun pienellä vaivalla tekee itselle paremmin sopivaa jälkeä. Eikä mokista voi syyttää ketään muuta kuin itseä. :D

Youtube on täynnä todella hyviä videoita ja niitä katsomalla olen itsekin oppinut.

Vierailija
15/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja koen, että parturilla käynti on tarpeetonta kun lyhyentämisen voi tehdä koneella halvemmin kotona itse.

Vierailija
16/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teille kade! Tarvitsen tukkaani raidat tyvikasvuun ja suora tukkani on sen verran lyhyt, että en voi itse laikata takaa. Pitää siis maksaa toista sataa euroa kampaajalle :(

Vierailija
17/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse tukkani, olen nainen ja tukka on mallia poikatukka. Värjään myös itse. Se raha, mitä upotin kunnon hiustenleikkuusaksiin on tullut jo säästettyä takaisin ja tuloskin on aina se, mitä halusinkin.

Vierailija
18/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni leikkaa sillä kotipaturikoneelle hiekseni ja se kone makso alle kaksikympiä. Ei sillä rahalla parturi olisi edes nostanut persettä penkistään.

Vierailija
19/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun kyllä käymään kampaajalla. 150€/kk ja tylsää istua se 3 tuntia, mutta eipä ole vaihtoehtoja.

Vierailija
20/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi kampaajat eivät ota asiakkaan toiveita todesta, vaan leikkaavat hiukset oman mielensä mukaan? Kaikkein pahinta on liian lyhyeksi leikkaaminen, miksi kampaajat tekevät niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä