Saavutuksien esittely facessa
Jos saavutat elämässäsi sinulle tärkeän etapin niin jaatko sen facessa niin että kaikki näkee ? . Jos teet sen niin saanko kysyä miksi ? . Jos vastasit kyllä ja perustelit miksi en jakaisi niin kertoisitko vielä koulutustasosi..?
Kommentit (8)
Ostin uuden auton. Kuva on esillä naamakirjassa. Miksi en saisi esitellä sitä siellä ?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:02"]Lapsi on suoritus. !!!????
[/quote] No mulle oli onnellinen asia elämässä. Anteeksi vain. Muutkin kaverit on laittaneet kuvia vauvoista Facebookiin niin minäkin halusin vauvan ja sen kuvan facebookiin. Mitä pahaa siinä on ?
En tosiaan laita faceen. Riittää kun lähimmät tietää jos kerron.
"Esittelen" kyllä, ja kaverini myös "esittelevät". Facebook on kuulumisten vaihtamista, ja minusta ainakin on mukavaa lukea toisten kuulumisia ja onnistumisia.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:23"] "Esittelen" kyllä, ja kaverini myös "esittelevät". Facebook on kuulumisten vaihtamista, ja minusta ainakin on mukavaa lukea toisten kuulumisia ja onnistumisia.
[/quote]
Niin ja koulutustaso, hahhah. Käynyt lukion, amiksen ja amkin.
Riipuu aika paljon saavutuksesta. Työpaikkaa en esim. ole kertonut, en myöskään asioista joissa onnistun töissä. Jotkut vapaa ajan saavutukset ehkä jaan mutta ei sekään yleensä ole välttämätöntä. Miksi, todennäköisesti ihan siitä syystä että haluan ne jakaa ystäville jotka ehkä niiden perusteella voivat päätellä minun kuulumisia. Työ jutut taas on enemmän sellaisia jotka jaan mieluummin vain työkavereiden kesken. Ja koulutus on sairaanhoitaja.
Olen lähihoitaja. Sain lapsen, laitoin kuvan heti faceen. Miksi ei saa laittaa kuvia suorituksista kun muutkin laittaa ?