Vierailija

Hei kaikki naiset! Tässä tuli juuri tilattua elämäni ensimmäinen vibraattori ja odottelen sitä innolla saapuvaksi. Tuote on siis tämä:
http://www.kaalimato.com/catalog/Blue+Juice+-vibraattori_p_7519.html
.
Mietin tässä kuitenkin, onko kenelläkään kokemusta noista kalliimmista vibroista? Ovatko ne hintansa arvoisia? Tuo Blue Juice on vielä suhteellisen edullinen eikä se niin harmita, jos ei omalla kohdallani toimikaan, mutta parin sadan menetys tuntuisikin jo jossakin. Kokemuksia? Toki edullisemmistakin tuotteista saa kertoa:)

Kommentit (20)

Jos haluaa pelkkää vibraa, niin parhaat on ne kodinkoneliikkeistä saatavat hierontalaitteet!! Ei lopu patterit kesken kun on johdolliset, ja kunnon vibra tuleekin. Tietty dildoahan niistä ei ehkä saa, mutta itse en sitä kaipaakaan. Haluan sisääni vaan ehtaa tavaraa ;)

Että mars Giganttiin, eikä muuten ole hinnallakaan pilattuja!

Hierontalaite kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta ajatukselta! Ehkä täytyy sellaistakin vielä kokeilla:) Vibraattori saapui tänään ja ajattelin tässä illan päälle vielä ottaa siihen vähän ensituntumaa. Vaikuttaa ainakin lupaavalta, odotan innolla! -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Wandista olenkin kuullut hirveästi kehuja! Täytyy laittaa sekin tilauslistalle. Tilaamani Blue Juice täytti kyllä odotukset hyvin, vaikka kovaäänisyys aluksi vähän häiritsikin. Delfiiniosa on aivan IHANA ja pyörivää liikettä tekevä pää toimi hyvin kiihotuksen lisäämiseen. Yhtäjaksoisesti en sitä ainakaan vielä pystynyt käyttämään, kun omat paikkani ovat melko herkät. En hyväillyt itseäni orgasmiin asti, vaan pyysin miestä liittymään leikkiin mukaan. Hän sanoi, että emättimeni tuntui erilaiselta tuon vibra-käsittelyn jäljiltä! Kuulemma ihanan pehmeät ja turvonneet paikat, joten tästäpä onkin kivasti iloa meille molemmille:)

suosittelen laadukasta hieromasauvaa, joka toimii verkkovirralla. Ladattavat mallit on ollut aika alitehoisia ja virtakin loppuu välillä kesken. Itse löysin hyvän verkkovirralla toimivan hieromasauvan seksituotteet.fi verkkokaupasta. Toimitusaika oli neljä päivää mutta hinta oli todella edullinen muihin kauppoihin verrattuna.

pakettikin oli vielä huomaamaton! Ei nolottanut hakea postista, toisin kun kerran kun ostin toisesta verkkokaupasta.

Vierailija

suosittelen laadukasta hieromasauvaa, joka toimii verkkovirralla. Ladattavat mallit on ollut aika alitehoisia ja virtakin loppuu välillä kesken. Itse löysin hyvän verkkovirralla toimivan hieromasauvan seksituotteet.fi verkkokaupasta. Toimitusaika oli neljä päivää mutta hinta oli todella edullinen muihin kauppoihin verrattuna.

Ei taida bisnekset oikein sujua..

pakettikin oli vielä huomaamaton! Ei nolottanut hakea postista, toisin kun kerran kun ostin toisesta verkkokaupasta.

Vierailija
Vierailija

Otetaan uusiks.

Onko asiakkaista huutava pula,kun pitää täällä mainostaa?

Ei ne paketit tule muistakaan liikkeistä läpinäkyvään muoviin pakattuna, eikä sisällön osaltakaan lue, että hieromasauva.

Hyvä, että tietää, mistä en ainakaan osta yhtään mitään.

Täällähän ei saa muut mainostaa kuin hotlips ja kaalimato. Jos joku muu seksikauppa mainitaan sanallakaan niin alkaa melkoinen paskamyrsky aina. 
Onhan se kummallista että joku vahtii että kansalaiset ostais vain ja ainoastaan noista kahdesta Suomen KALLEIMMASTA kaupasta.

Se on silti harvinaiset totta että yksikään seksikauppa ei lähetä tuotteita missään sisällöltään arvattavissa olevassa paketissa.

Pahoitteluni, jos avausviestini koettiin mainostuksena! Sellaiseksi sitä ei oltu tarkoitettu, vaan olen ihan aidosti kiinnostunut muiden kokemuksista. Nyt, kun tuota Blue Juicea on tullut käytettyäkin, voin todeta sen toimivan hyvin. Tosin pyörivä pää on minulle ihan turha, sitä käytän harvoin, mutta muuten ajaa kyllä asiansa. Muotoilu on juuri sopiva ja vibran voimakkuus täydellinen. Mieskin on tykännyt, kun olen tuolla ensin valmistellut itseäni ennen seksiä! Kuulemma tuntuu paikat ihanan turpeilta;)
AP

Vierailija

Pahoitteluni, jos avausviestini koettiin mainostuksena! Sellaiseksi sitä ei oltu tarkoitettu, vaan olen ihan aidosti kiinnostunut muiden kokemuksista. Nyt, kun tuota Blue Juicea on tullut käytettyäkin, voin todeta sen toimivan hyvin. Tosin pyörivä pää on minulle ihan turha, sitä käytän harvoin, mutta muuten ajaa kyllä asiansa. Muotoilu on juuri sopiva ja vibran voimakkuus täydellinen. Mieskin on tykännyt, kun olen tuolla ensin valmistellut itseäni ennen seksiä! Kuulemma tuntuu paikat ihanan turpeilta;) AP

Perussauva josta maksoit liikaa. Jippi jee. 

Aijaa, 11, ihanko tosi? Jos satuit avausviestini lukemaan, huomasitkin varmaan, että kyseessä oli ensimmäinen hankkimani vibra. Niitä kokemuksiahan täällä peräänkuulutin, että osaisin jatkossa valita paremmin, mutta mulla taitaa olla vaan liian suuret odotukset tältä palstalta;)
AP

Vierailija

Tuon tyyppinen kuin ap:n hankkima on mun lemppari. Valitettavasti se on jo puolikuollut kovasta käytöstä ja paristoja kuluu läjäkaupalla 😁

Eli se kiertoliikemoottori simahti aika piankin. Nyt on lisäksi delfiiniosan ja dildo-osan välistä revennyt se muovi, joten peitän varalta muovikelmulla koko härpäkkeen, ettei tule ongelma, jos siitä repeymästä menee kosteutta härpäkkeen sisään. Delfiiniosa värisee viekä hyvin, joten kehnosta kunnostaan huolimatta lelu on lempparini.

Osaisko joku vinkata kestävämmästä vastaavasta?

Itse en kokenut tavallista lihashierontalaitetta niin toimivaksi, joskin voi silläkin lämmitellä.

Maisa87

Vierailija][quote=Maisa87 kirjoitti:
Onko toi europe magic wand sama kuin tämä -> https://www.pinky.fi/doxy-maailman-voimakkain-wand-vibra.html
Kauheen kallis läävä tuo pinky. 
Tuonkin tuotteen saa paljon halvemalla esim täältä:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/doxy-wand-massager

Ei ainakaan äsken näyttänyt olevan kalliimpi. Ja aika paljon asiallisemman näköset sivutkin, Mut makunsa kullakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat