Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ortodoksikirkkoon liittyminen?

Vierailija
21.02.2015 |

Haluaisin liittyä ortodoksikirkon jäseneksi. Olen taustaltani ihan tavallinen ev. lut. kristitty, mutta itäinen kristillisyys kiehtoo enemmän. Osaako joku sanoa, voiko ortodoksikirkkoon liittyä ja miten se tapahtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa, mutta jos onnistut liittymään pian, niin ehdit vielä tämän vuoden pääsiäisbileisiin. Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet liittymässä? Jos Helsingissä, haluaisitko liittyä minun kanssani? Se on jonkin verran aikaa vievä prosessi, jossa käyt keskustelemassa piispan (?) kanssa, tutustut kirkon perinteisiin, teet sitoumuksen (ei kaste, jos sinut kastettu jo). Olen itsekin selvittelemässä samaa asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjois-Savon seudulla olen. Toivottavasti pääset liittymään sinäkin, 3! Mietin tässä, että pitääköhän mirhavoitelun yhteydessä sanottava uskontunnustus osata ulkoa? Täytyy alkaa opetella, jos pitää. Saanko kysyä, mikä sinua ortodoksikirkossa kiehtoo?

Vierailija
4/4 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:05"]

Täällä Pohjois-Savon seudulla olen. Toivottavasti pääset liittymään sinäkin, 3! Mietin tässä, että pitääköhän mirhavoitelun yhteydessä sanottava uskontunnustus osata ulkoa? Täytyy alkaa opetella, jos pitää. Saanko kysyä, mikä sinua ortodoksikirkossa kiehtoo?

[/quote]

Tämä siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme