Olin sijaisena päiväkodissa. Henkilökunta istui lähes koko päivän tietokoneilla
Lapset teki mitä teki, osa lähinnä riehui.
Ja tää oli vieläpä eskari.
Kyllä on korkeatasoista varhaiskasvatusta.
Kommentit (32)
Jaha, liikaa henkilökuntaa näköjään.
No eivätkä istu. Ei niillä ole aikaa sellaiseen.
Aivan turhaa "papereitten pyörittelyä" lisätty sinnekin, kun on pitänyt "kehittää ja kehittyä".
Evoluutio kehittynyt niin, että nykylapset ovat jo tietokoneohjattuja xD
Vierailija kirjoitti:
No eivätkä istu. Ei niillä ole aikaa sellaiseen.
No täytyy kirjata suunnitelmat, keskustelut, portfoliot ja instagrammit. Noilla saa homman näyttämään loistavalta.
Jos on hyvät tietotekniikkataidott niin aina loistavammalta.
Lastentarhanopettajien suunnitteluaikaa lisätty. Onneksi se näkyy myös toiminnassa. Esim. kuvailemallasi tavalla.
No kun kaikki pitää päivittää koneelle mitä on tehty niin ei kerkeä mitään tekemään.
Mäkin olin! Ja kaikki teki töitä koko ajan! 😃
Ehkä siellä on käynnissä jokin hanke. Hankkeen työtehtävät täytyy kirjata ylös tarkasti. Siinä ne työpäivät kuluu.
Kuulemma on lisääntynyt valtavasti tuo osuus työssä, että kaikenlaiset asiat pitää päivittää nettiin vanhempien luettavaksi..hohoijaa.. taitaa tämänkin takia henkilökuntaa olla paremminkin liian vähän!
Huvipuistohullu kirjoitti:
Et ollut. Töitä ne teki koneella kaiken maailman raportit ja tilastot.
Tietäisit jos olisit ollut.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Et ollut. Töitä ne teki koneella kaiken maailman raportit ja tilastot.
Tietäisit jos olisit ollut.
Ehkä olin eri paikassa 🤔
Niin varmaan. Itse kerkeän koneella olla ehkä sen tunnin viikossa ja sillä teen ne mitkä ovat aivan pakollisia.
Kurahousujen pukemiset on niin rankkaa, että loppupäivän voi selata av-palstaa.
En usko että missään päiväkodissa on kolmea tietokonetta ryhmässä, joten tämä ei ole totta. Sinähän siis väität, että kaikki kolme työntekijää istuivat koneella koko päivän. Ei missään kunnassa makseta päiväkoteihin esimerkiksi kahtatoista konetta. Ei todellakaan. Mekin jaamme ainoan koneen toisen ryhmän kanssa. Valehtelija.
Höpö höpö, valehtelet. Ei eskarissa ehdi koneen ääressä istua kuin hetken.
No eivät ainakaan pahoinpidelleet niitä lapsia.