Mies vahti 2 minuuttia lasta ja sai sähköiskun
Ja tietenkin vika on minun.
Itse olin keittiössä syömässä ensimmäistä kertaa koko päivänä ja mies lähti lapsen kanssa olohuoneeseen.
Hetken päästä kuuluu kova itku niin poika oli mennyt huoneeseen jossa pistorasiat poistettu. Ilmeisesti saanut suojaamattomasta pistorasiasta sähköiskun.
Kädessä palovamma jälki.
Mies väittää ettei muka ole saanut sähköiskua, ettei ole mahdollista, mutta kukaan ei nähnyt mitä tapahtui.
Pakotin miehen lähtemään päivystykseen varmistamaan että poika on kunnossa. Nyt mietin et saakohan se edes sitä hoidettua oikein vai pitäisikö lähteä sinne perästä katsomaan.
Jotenkin ottaa päähän et 2 minuuttia saat leipä palan suuhun niin jo on kriisi päällä.
Kommentit (27)
Ihan turha syyllistää pelkästään miestä. Kyllä vika on teissä kummassaki jos on suojaamattomia pistorasioita semmosessa perheessä jossa lapsi yrittää niihin sormiaan tunkea...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:58"]Kyllä aikuinen mies yhden tällin kestää.
[/quote]
Otsikko oli tosi huonostk muotoiltu, ei apn mies sitä iskua saanu vaan lapsi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:58"]Kyllä aikuinen mies yhden tällin kestää.
[/quote]
Otsikko oli tosi huonostk muotoiltu, ei apn mies sitä iskua saanu vaan lapsi.
[/quote]Älä.
Ap tukehdu leipääsi, teiltä pitäisi ottaa huostaan se lapsi. Henki on vaarassa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:54"]Ja tietenkin vika on minun.
Itse olin keittiössä syömässä ensimmäistä kertaa koko päivänä ja mies lähti lapsen kanssa olohuoneeseen.
Hetken päästä kuuluu kova itku niin poika oli mennyt huoneeseen jossa pistorasiat poistettu. Ilmeisesti saanut suojaamattomasta pistorasiasta sähköiskun.
Kädessä palovamma jälki.
Mies väittää ettei muka ole saanut sähköiskua, ettei ole mahdollista, mutta kukaan ei nähnyt mitä tapahtui.
Pakotin miehen lähtemään päivystykseen varmistamaan että poika on kunnossa. Nyt mietin et saakohan se edes sitä hoidettua oikein vai pitäisikö lähteä sinne perästä katsomaan.
Jotenkin ottaa päähän et 2 minuuttia saat leipä palan suuhun niin jo on kriisi päällä.
[/quote]
Miten tämä on miehesi vika? Kummallakaan teillä ei vastuullista asennetta, jos asunnossanne on suojaamaton pistorasia ja pikkulapsi joka liikkuu.
Katso peiliin.
Miehen vikahan se, miesvihapalstalla. Norsu menee mättämään ruokaämpäriä naamaansa ja sillä aikaa sika mies , joka pitäisi jättää, ottaa pistorasiat paljaaksi että lapsi kuolisi. Norsu ei iskuista ole itse moksiskaan. Tai niistä avonaisista rasioista.
Siis kuka sai sähköiskun? Mies vai lapsi? Todella epäselvä kirjoitus.
Meikäläiset suojaa ne ehjätkin pistorasiat, että ihan omaa tyhmyyttänne oli.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:37"]
Siis kuka sai sähköiskun? Mies vai lapsi? Todella epäselvä kirjoitus.
[/quote]
No kyllä tuosta nyt tajuaa että lapsi sen sai. Täydellinen kirjoitusasu lienee tässä tapauksessa liikaa pyydetty.
Voi jeesus sentään! Melkein kaikissa kodeissa on jotain pienille lapsille sopimatonta tai vaarallista. Siksi niitä vahditaan! Jos kyse oli kokonaisesta huoneesta, jonne lapsella ei ole asiaa ja oli miehen valvonnassa, niin 100% miehen vika!
oletko ap ylipainoinen? miksi et ollut kerinnyt mitään syömään päivän aikana?
Minkä takia teillä on suojaamaton pistorasia asunnossa missä on lapsia?? Miksi?? :O