Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei pieretys lopu pieremällä?

Vierailija
21.02.2015 |

Pierettänyt koko päivän ja se tuntuu vaan yltyvän mitä enemmän pieren. Mistä helvetistä sitä kaasua oikein tulee? Kohta pitäis lähtee keskustaan sosialisoimaan ja olo on vähän tuskainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinkin, että näytät vähän turvonneelta.

Vierailija
2/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kohtalotoverini! Söin aamulla pitkästä aikaa kaurapuuro, voihan erkki näiden kaasujen määrää! Puoli päivää oltu vierailla eikä päässyt päästelemään niin kuin haluaa, nyt sitten maha kuin ilmapallo ja päästrlen minkä kerkeen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:19"]

Haha! Kohtalotoverini! Söin aamulla pitkästä aikaa kaurapuuro, voihan erkki näiden kaasujen määrää! Puoli päivää oltu vierailla eikä päässyt päästelemään niin kuin haluaa, nyt sitten maha kuin ilmapallo ja päästrlen minkä kerkeen :D

[/quote]

Otan osaa! Mä en edes tiedä mitä nyt oon syönyt väärin, mutta oon koittanu oikein punnistaa pieruja pihalle, että toi kaasu loppuis ennen kun pitää lähtee. No, bussi menee 10 min päästä ja ei toi vaan lopu :D Mikäs tässä ollessa jos ei tarvis mennä ihmisten ilmoille.

Vierailija
4/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:17"]

Katsoinkin, että näytät vähän turvonneelta.

[/quote]

Joo siis en ihmettele, vaikka tää turvotus tuliskin näytön läpi. Tuntuu pahalta....

Vierailija
5/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen huomannut, ettö väkisin piereminen ei auta. Tuntuu vain pahenevan. Kun antaa ilman tulla omaan tahtiin, pierutkin ovat hiljaisia ;) onnea illan viettoon! Minä vedän viltin päälleni ja jätän kaurapuuron pois huomen aamuna! :D