Minkä ikäiset käyttävät kumppareita koulussa?
Pitävätkö teidän kouluikäiset lapset kumppareita koulussa tai muuten "ihmisten ilmoilla"? Meidän 10-vuotiaan mukaan kumpparit on niin nolot, ettei niitä voi kouluun laittaa vaikka vettä olisi kuinka paljon.
Vanhat kumpparit ovat jääneet pieniksi. Kannattako uusia ostaa, jos niitä ei muka kehtaa pitää missään?
Kommentit (30)
Mä käytän niitä myös töissä, sopivalla kelillä, ikä 41, liksa 4600/kk
Haita ja Hunteria näkyi rikkailla abeilla
Näyttää noilla alakoululaisilla olevan kumppareita paljonkin. Yläkoulussa muuttuvat noloiksi ja parikymppisenä taas kelpaavat.
Minä käytän kumppareita koulussa. Olen 21. 12-vuotias pikkusiskoni ei suostu käyttämään...
Mä oon 21v yliopisto-opiskelija ja laitan sadesäällä kyllä kumpparit ihan luennoillekin.
23 v, yliopisto-opiskelija, kumpparit jalassa.
Oon käyny lande-Stockalla kumppareissa! Pistäkää paremmaksi
Mun 12 v poika suostuu vielä laittamaan, jos oikeasti sataa, samoin 10 v tyttö ja hänen luokkakavereillaan usein näkee kumppareita myös
Olen pakottanut 11-vuotiaan laittamaan kumpparit. Täällä on vettä teillä nyt varmaan 10 cm. Ei mitkään gorete-kengät kestä vedessälillumista.
"Kellään muulla" ei kuulemma ole kumppareita.
Meillä 12 - vuotias oli punaisissa nokioissaan tällä viikolla koulussa. Toisella, 10 v oli siniset nokiat. Siis saappaat.
Riippuu merkistä, Hai ja Hunter on semmosia mitä nuoretkin (tietyn tyyliset) käyttää.
Mä käytän Nokian pitkävartisia mustia kumppareita, kun sataa. Olen 26-vuotias nainen, asun ja työskentelen Helsingissä.
Kaiken ikäiset käyttävät. Itse pidin uhastakin kumppareita koko peruskoulun, vaikka muilla ei yleensä ollut. Läpytin lätäköistäkin ja kahluutin menemään kun muut kierteli ja kaarteli ja loikki. Sanoin että kelpais varmaan teilleki!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:43"]Oon käyny lande-Stockalla kumppareissa! Pistäkää paremmaksi
[/quote]
Onko niilläkin maatalous- /puutarhatavaroiden myymälä jossakin? En tiennyt.
Kyllä meillä 10 v lähtee kumppareissa kouluun tarvittaessa. On sekä talvikumpparit (itse pyysi sellaisia) että vuorittomat kumpparit ja molemmilla saattaa mennä kouluun. Muuten onki sitten hyvin tarkka vaatteistaan, esim. toppahousut on saanut pakottaa jalkaan talven aikana useampaan kertaan.
Ainakin 20+ tytöt yliopistolla kulkee kumppareissa.
9v tyttö ainakin käyttää mielellään, saappaissa on kiva fotoprintti. Kaapissa on odottamassa sellaiset tennarinnäköiset saappaat, eiköhän nekin kelpaa...
Yläkoulun ope, 41 v. Käytän vesikelillä. Pinkit Hai-saappaat. Ei ole teinit nyrpistelleet.
No kai ne on hyvä olla olemassa. Kai kaupunkioloihin riittäisi sellaiset lyhyemmätkin varret, ja eikö noissa nykyään ole muutakin kuin sitä tylsää peruskumpparia.
Pitäisi joku kumpparimuoti saada leviämään kun tästäkin on tullut ongelma. On ollut meidänkin teinillä vaikeaa saada ne kumpparit jalkaan jopa metsäretkipäivinä.