Muistatko ruutuysin?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:25"]
Kyllä, joku missi aukoi luukkuja.
[/quote]
Sirpa!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:24"]
Tietty! Oli suosikkini. (Siis kaikesta huolimatta. Esim. Pulkkisen Jormasta. Siihen aikaanhan valinnanvaraa oli niin paljon vähemmän.)
[/quote] Eipä sitä tainnut olla kuin kaksi tai kolme kanavaa, joista valita. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:26"]
Tietty! Oli suosikkini. (Siis kaikesta huolimatta. Esim. Pulkkisen Jormasta. Siihen aikaanhan valinnanvaraa oli niin paljon vähemmän.)
[/quote]
Kaksi. Meillä.
Muistan. Se oli skeidaa ja Jorma Pulkkinen aika ikävä ilmestys.
Olen synytynyt 1985, ja tuo on ensimmäisiä ohjelmia, joita muistan.
[/quote]
Kaksi. Meillä.
[/quote] Eikä tainnut olla vielä edes kaukosäädintä. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:27"]
[/quote]
Kaksi. Meillä.
[/quote] Eikä tainnut olla vielä edes kaukosäädintä. :)
[/quote]
No ei tietenkään!
Ensin se pulkkinen jaaritteli soittajan paikkakunnasta. Sit katsottiin kuvaa, pala palalta paljastettiin. Luukusta tuli sit joku tavarapalkinto. Oliko tässä joku lohdutuspalkintopantomiimi?
Hitto mikä ohjelma :D Ihan ku nyt katsois noita voittopelejä prime timeen...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:28"]
Ensin se pulkkinen jaaritteli soittajan paikkakunnasta. Sit katsottiin kuvaa, pala palalta paljastettiin. Luukusta tuli sit joku tavarapalkinto. Oliko tässä joku lohdutuspalkintopantomiimi?
[/quote] Jotain kodinkoneita taisi olla palkintona.
Yksi pikku vittu vielä - Pulkkinen. Ei voi unohtaa.
Ruudun täydeltä Pulkkisen Jortsua, miksei sen isä käyttänyt kortsua?
Muistan. Siinä oli veikeä tunnari. Itse tehtävä mulle vaikea, koska mulla on tosi huono kasvomuisti. No siinä tuli treenattua. :)
Itse en muista ohjelmaa nimellä Ruutuysi, mutta Ruutuässästä minulla on hämäriä muistikuvia, mutta sehän poikkesi Ruutuysistä siten, että Ruutuysissä luukut olivat avattavia, mutta Ruutuässässä näytettiin kuvaa, joka hiljalleen paljastui automaattisesti yhdeksän ruudun alta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä tainnut olla kuin kaksi tai kolme kanavaa, joista valita. :)
Kaksi. Meillä.
Eikä muillakaan. Tuohan oli aikaa, jolloin maikkari oli ylen kanavilla vaihdellen illan aikana ykkösen ja kakkosen välillä. Pöllö iski silmää ja taas oltiin maikkarilla.
Maikkarihan lanseerasi peräti kolme visailua/kisailua samoihin aikoihin ja kaikki pyörivät tv:ssä vuosikaudet, ruutuysi/ruutuässä näistä lyhimpään ja sekin 10 vuotta. Kaksi muuta klassikkoa olivat tietysti napakymppi ja kymppitonni, joista kymppitonni pyöri peräti 20 vuotta ja napakymppikin 17 vuotta.
Muistan. Olin lapsi, ja se oli jopa lapsesta typerä ohjelma. Silti katsoin sitä, koska kanavia oli 2 tai 3.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Olin lapsi, ja se oli jopa lapsesta typerä ohjelma. Silti katsoin sitä, koska kanavia oli 2 tai 3.
Mikä siinä oli typerää?
t. Jorma P
Siinä oli jotain viatonta kun vertaa nykyaikaan. Ah, ennen oli paremmin.