Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mikä mua ärsyttää yli kaiken?

Vierailija
21.02.2015 |

Se, kun mun mies ei ota mitään kontaktia mun sukuun. Ollaan oltu yhdessä 15v ja nähdään mun sukua/sisaruksia enemmän kuin miehen, mutta edelleenkään mieheni ei pidä edes hänen kanssaan saman ikäistä veljeäni minkäänlaisena kaverina (vaikka oikeasti ollaan paljon tekemisissä). Ei koskaan edes fb:ssa laita sille mitään kommenttia yms., mutta sitten joku sen 15v nuorempi serkku on muka niin "meitä"! Ikinä edes näe sitä eikä edes kunnolla tunne, mutta kun se on MIEHEN sukua, niin se on heti parempi.

Ärsyttävää. Miten teidän miehet suhtautuu teidän sukuun/perheeseen? Mä tiedän, että mun mies on tosi sisäänpäinkääntynyt, mutta hitto! Ollaan sentään jo 15v kimpassa oltu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on minun kanssa, ei mun suvun. Ei kyllä ole järin kiinnostunut omastakaan suvusta, en siis pakota olemaan minunkaan.

Vierailija
2/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei pidä yhteyttä edes omiin sukulaisiinsa. Ei haittaa minua yhtään, kun hänellä on kuitenkin muuten todella vilkas sosiaalinen elämä, kavereita ja läheisiä ystäviä. Eiköhän se ole kuule, ap, kaikkien kannalta paras, että ihmiset viettävät aikaa sellaisessa seurassa, jossa viihtyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:58"]

Mun mies on minun kanssa, ei mun suvun. Ei kyllä ole järin kiinnostunut omastakaan suvusta, en siis pakota olemaan minunkaan.

[/quote]

Minunkin mies on mun kanssa, mutta kyllä mielestäni normaaleihin hyviin tapoihin kuuluu edes jollain tavalla olla kiinnostunut siitä toisenkin suvusta. Etenkin, kun se suku pitää kuin omana poikana, niin silti toinen ei uskalla mitään kontaktia itse ottaa.

ap.

Vierailija
4/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:01"]

Minun mieheni ei pidä yhteyttä edes omiin sukulaisiinsa. Ei haittaa minua yhtään, kun hänellä on kuitenkin muuten todella vilkas sosiaalinen elämä, kavereita ja läheisiä ystäviä. Eiköhän se ole kuule, ap, kaikkien kannalta paras, että ihmiset viettävät aikaa sellaisessa seurassa, jossa viihtyvät.

[/quote]

Pointti on se, että miksi sitä mun sukua ei edelleenkään voi pitää edes hitusen omana vaikka yhdessä oltu niin kauan ja sen mun suvun kanssa paljon enemmän tekemisissä oltu kuin miehen? Ärsyttää oikein jos joskus sanon, että "no kysy mun veljeltä, se varmasti auttaisi", niin vastauksena on jotain epämääräistä muminaa eikä varmasti kysy. Ennemmin soittaa vaikka sille kumminkaimalleen, jonka kanssa ollut puheissa viimeksi 10v sitten...

ap.

Vierailija
5/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:08"]

[/quote]

Pointti on se, että miksi sitä mun sukua ei edelleenkään voi pitää edes hitusen omana vaikka yhdessä oltu niin kauan ja sen mun suvun kanssa paljon enemmän tekemisissä oltu kuin miehen? Ärsyttää oikein jos joskus sanon, että "no kysy mun veljeltä, se varmasti auttaisi", niin vastauksena on jotain epämääräistä muminaa eikä varmasti kysy. Ennemmin soittaa vaikka sille kumminkaimalleen, jonka kanssa ollut puheissa viimeksi 10v sitten...

ap.

[/quote]

Villi veikkaus: sukulaisesi ovat miehen mielestä ikäviä tai vuorovaikutus heidän kanssaan on muuten epämieluisaa.

Vierailija
6/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB ei ole mitenkään mittari siihen mitä tykkää toisen suvusta. Tai ei pitäisi olla.

Vierailija
7/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se veljesi ei vaan ole mieleen... Väkisinkö pitäisi kaveerata? Jeesus sentään, oletko sä joku kotityranni?

Vierailija
8/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se nyt häiritsee, kun olette olleet jo ikuisuuden yhdessä?

Vierailija
9/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:08"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Villi veikkaus: sukulaisesi ovat miehen mielestä ikäviä tai vuorovaikutus heidän kanssaan on muuten epämieluisaa.

[/quote]

Ei niiden väleissä ole mitään negatiivista. Mies on vain jotenkin ihmeellisen estynyt ja rajoittunut. Hyvin tulevat juttuun, mutta en ymmärrä miten mies voi edelleen olla tuollainen kuin olisivat vasta tavanneet.

En mä osaa selittää tätä. Alkoi vaan ärsyttää, kun oli taas sellainen tilanne missä tämä tuli ilmi.

Vierailija
10/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:15"]

Ja miksi se nyt häiritsee, kun olette olleet jo ikuisuuden yhdessä?

[/quote]

No eipä ole tullut aiemmin mieleen tästä tänne kirjoittaa. :)

Vierailija
11/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette ole miehen suvun kanssa tekemisissä yhtä paljon? Olkaa ihmeessä.

Vierailija
12/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:13"]

FB ei ole mitenkään mittari siihen mitä tykkää toisen suvusta. Tai ei pitäisi olla.

[/quote]

Repesin totaalisesti :)

Vierailija
13/13 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:24"]

Miksette ole miehen suvun kanssa tekemisissä yhtä paljon? Olkaa ihmeessä.

[/quote]

Ne asuu niin kaukana kaikki. Mun suku asuu tässä melko lähellä, joten heitä on helpompi tavata.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi