Jos epäilet kuuluvasi niihin jotka ovat olleet pisimpään av:lla...
Kuinka kauan olet ollut entä miten voisit elää muutettaisiin maksulliseksi?
Kommentit (16)
Siis jos muutettaisiin maksulliseksi?
15 vuotta ja jos muuttuisi maksulliseksi, niin lähtisin kaksplussalle. Pärjään kyllä ilmankin, mutta palsta on hirmu näppärä ja kivaa ajanvietettä.
Ekoja kertoja vuonna 2002. Ei helvetti.
(En kyllä maksais).
15 vuotta ainakin, en tiedä mitä tekisin. Elämääkään on ihan turha koittaa hankkia enää näin pitkän ajan jälkeen. Palstauudistukset on aina olleet kovin raskaita henkisesti, joten noinkohan jaksaisin enää vaihtaa muualle...
15 vuotta, tosin en tietenkään all day or even every day.
Vuodesta 2001, välillä ollut piiitkiä taukoja, mutta aina tänne koukuttuu uudelleen. Voisin elää. :)
9-10 vuotta. En maksaisi, varmaan etsisin uuden palstan. Ylläpitoko kyselee? :D
Vuodesta 1999 ainakin. En maksaisi! Olen ollut poissa välillä. Alkuvuodet olivatkin erilaisia, sain jopa ystäviä tätä kautta.
Vuodesta 2004. En maksais. Pääsisinpä lopullisesti tästä eroon, täällä oleminen on pahan mielen kehräämistä.
Vuodesta 1998. Enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Hyvin olen pärjännyt ilmankin, joten en maksaisi.
Miksi, joku maksaisi palstasta, kun on niin paljon ilmaisia palstoja, jotka ovat melkein samanlaisia esim kaksplus tai no kaksplussassa ei oo niin paljoo kävijöitä kuin täällä.
vuodesta 2000. en maksais, harvoin käyn.
14 vuotta olen täällä käynyt, mutta välillä on ollut pitkiäkin taukoja. Nyt kun pari vuotta sitten muistin taas palstan ja pääsen tänne milloin vain mistä vain puhelimella, niin voisi olla taas vaikeaa lähteä. Tosin kun rekisteröityminen oli täällä sen parin päivän ajan, niin ehdin jo hyvästellä mielessäni palstan. En välttämättä tulisi tänne jos tämä maksulliseksi tai rekisteröitymisen taakse menisi. :)
Vuoden 2003 alusta, apua... En todellakaan maksaisi, mutta nyt tulee kausittain vierailtua. Tämä on hyvää viihdettä, jos on istuttava koneen lähellä mutta ei ole mitään tehtävää juuri silloin. Kun lapset olivat pieniä, olin täällä melkein kaikki päikkäriajat. Nykyään voi mennä jopa viikkoja, etten käy palstalla.
2000 olen saapunut palstalle. Maksaisinko? Jos on yhtä vilkas kuin nyt, mutta eihän tämä olisi tällainen kuin nyt on, jos olis maksu.
10+ vuotta mutta aika satunnaisesti täällä pyörin joten maksullisuus ei varmaan kauheasti hetkauttaisi