Mirenan vuodot
Nyt haluasin tietää että kuinka monta päivää vuodatte Mirena kierukan kanssa? Vuodan nimittäin joskus ( ei joka kk) jopa 11 päivää. Tuhrua 3 päivää. Hieman enemmän mutta pikkuhousunsuojilla pärjään 3 päivää kun vähän enemmän vuodan ja taas tuhrua 4-5 viimeiset päivät. Ärsyttää. Kierukka ollut 14 kk jo. Miten teillä :)
Kommentit (4)
Ah mamma mia just kamppailen tämän kanssa. Mirena laitettu 23.10 ja vuodan edelleen!!!! Ottaa niin paljon päähän!! 3kk tarkistuksessa sovittiin että seurataan tilannetta vielä. Imetän ja joku gynekologi joskus kuulema sanonut, että imettäessä voi olla niin että se "pilaa hyvän ehköisyvälineen maineen" aiheuttamalla juuri tätä tiputtelua. En käytä joka pv pikkuhousunsuojaa, mutta ihan jokaikinen päivä tulee jonkin verran vuotoa!
olen NIIN kyllästynyt! Harkitsen tosissani kierukan poistattamista! Ajattelin imettää ainakin sen vuoden, joten ajatus että vielä tiputtelis seuraavat 6kk on masentava!!!! No sanotaan näin että ainakin toimii ehkäisyvälineenä! Kun ei tee mieli seksiäkään!
amen
Tuttu juttu 3. Minä vuosin 9 kk melkein koko ajan jotain tuhrua. Nyt kerran kk mutta tuhruttaa enemmän päiviä kun ennen oli menkat. Koita kestää. Helpottuu joka kk.
Ap
Mulla asennettiin 8.10 ja tammikuuhun asti tiputteli enemmän tai vähemmän päivittäin. Nyt taitaa tulla muutamana päivänä kuukaudessa vähän tiputtelua mutta pärjään ihan pikkuhousunsuojaakin
Ei vuotoja ollenkaan :)