Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa oleva, miten reagoit jos joku toinen flirttailee sinulle?

Vierailija
21.02.2015 |

Joku muu kuin puolisosi? Esim työtoverisi osoittaisi olevansa kiinnostunut sinusta?

Lähdetkö leikkiin mukaan vai kerrotko napakasti, että ei kiinnosta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Flirttailu on kivaa, ei sen tarvitse mihinkään johtaa.

Naiset ei tosin tunnu asiaa ymmärtävän kuin vasta 40 paremmalla puolella, siihen saakka silmiin katsominen ja hyvän huomenen toivittaminen tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi, mistään hymyilemisestä puhumattakaan.

Vierailija
2/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostun miehestä, alan itsekin flirttailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:03"]Siis... Flirttailu on kivaa, ei sen tarvitse mihinkään johtaa.

Naiset ei tosin tunnu asiaa ymmärtävän kuin vasta 40 paremmalla puolella, siihen saakka silmiin katsominen ja hyvän huomenen toivittaminen tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi, mistään hymyilemisestä puhumattakaan.
[/quote] Ap nyt tuntuukin hakevan sitä, että kestääkö egonsa kolauksen, jos varattu mies ei leikkiin lähdekään mukaan.

Vierailija
4/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ja on flirttaillukkin. Hyvällä maulla, ei kaikki tarkoita pettämistä ym.

Vierailija
5/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun huumorilla. Ilmaisen olevani varattu mutta kiitän kohteliaisuudesta.

Vierailija
6/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:09"]Ei haittaa ja on flirttaillukkin. Hyvällä maulla, ei kaikki tarkoita pettämistä ym.
[/quote] Ap haluaa, että mies pettää vaimoaan.

Vierailija
7/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Vierailija
8/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä työpaikalla ei käy yhtäkään ihmistä, joka ei tuntisi myös miestäni. Joten ei oo myöskään pienintäkään flirttiä näkynyt.
.
Mutta jos tässä elämässä muualla flirttiä kohtaisin, niin lähtisin kyllä mukaan. Olisihan se virkistävää.

Vierailija
9/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naimisissa olevaa naista nyt flirttailee kaikki. Naiset ja miehet. Annan flirttailla ja saadaan välillä hyvätkin naurut. Mutta jos se flirtti menee koskemiseksi niin silloin siinä pitää olla kumpikin mukana tai ei ollenkaan. 

Koskapa minua on nähtävästi vastustamatonta koskea niin pysyn etäällä ihmisistä jotka ei osaa pitää etäisyyttä tai kiellän. Mutta jos flirttaaja on hieno ja komea niin olen imarreltu. 

Vierailija
10/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se imartelee. Viimeksi taisin vaan hymyillä kauniisti, sitten on ollut tapauksia, jossa olen flirttaillut kevyesti takaisin. 

Pahempaa on ne tapaukset, kun työkaveri alkaa kännissä avautumaan, miten oon ihana ja miten me kuuluttais yhteen ja plaaplaa.

Vierailija
11/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku flirtti on ihan ok puolin ja toisin.

Vierailija
12/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä samalla mitalla takaisin. Hauskaahan se on. Tai, no, riippuu se siitä kuka flirttaa. 

Vierailija
13/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta flirtti kuuluu joka päivää ja jokaisen mielestä se on erillaista..joskus jopa törmännyt siihen että olen omasta mielestäni kohtelias ni vasta puoli tuumannut minun flirttailevan..

Vierailija
14/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole flirtti haitannut mun elämää millään lailla. Tosin voi olla, ettei sitä ole ollut, tai en sitä huomaa millään lailla.

t. puusilmä

Vierailija
15/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän napakasti toista ihmistä kunniottamaan jumalamme edessä vannovani aviovalan pyhyyttä.

Vierailija
16/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:38"]Pyydän napakasti toista ihmistä kunniottamaan jumalamme edessä vannovani aviovalan pyhyyttä.
[/quote]
Raivarin kera varmaan :D Epäilemättä saat sen jälkeen olla rauhassa. Hyvä sulle :)

Vierailija
17/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta puoli? Oikeesti?

Vierailija
18/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"]

Joku muu kuin puolisosi? Esim työtoverisi osoittaisi olevansa kiinnostunut sinusta? Lähdetkö leikkiin mukaan vai kerrotko napakasti, että ei kiinnosta?

[/quote]

Katson tietenkin loppuun saakka.

Vierailija
19/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hymyillä. Onko se flirttiä? Tykkään katsella kauniita ja komeita ihmisiä ja vanhuksia ja lapsia. Jos mun mielestä komea mies hymyilee mulle, hymyilen kyllä takas mut jos se tuleeko lähelle ja juttelemaan, meen ihan jäihin. En pysty jatkamaan flirttiä, koska pelkään et se pitää mua epätoivoisena rassukkana joka yrittää iskeä kaikkia. :D

Vierailija
20/37 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinua muuten kiinnosta minun, sinkun reaktio jos joku flirttaa? Pitäisikö varatun ja sinkun suhteen olla jotenkin eri asia? Minä voisin hyvin mennä flirttiin mukaan, jos se siis on oikeaa flirttiä hyvällä maulla, vaikka minulla ei ole mitään suunnitelmia hieroa lähempää tuttavuutta enää yhdenkään miehen kanssa. En näe oikeastaan miksi varattuna toimisin jotenkin toisin.