Espoo kampaamot, kokemuksia + / -
Espoon kampaamoja alle kommenttien kera, plussaa ja miinusta
Kommentit (15)
- Oppivat kädet: Opiskelija leikkasi tukan pojaltami, jolla on pyöre niskassa, eikä hallinnut sitä yhtään. Enkä muutenkaan tykkää paikasta, jossa minun itseni täytyy toimia asiantuntijana eli kertoa otetaanko tästä sentti ja tosta kaksi. Haluan, että kampaaja tietää.
- Salon West Hair, Iso Omena. Kampaajalle pääsee lennosta, mutta taso vaihtelee. Ketään huippuhyvää en ole löytänyt. Monet kampaajat ulkomaalaistaustaisia.
- Hairstore. Sama kuin edellinen.
- Cut & Style. Taitava leikkaaja ja omaa hyvää näkemystä. Ilmapiiri vähän kalsea, mutta lopputulos yleensä hyvä
- Kivenlahdessa Salon... (en saa nyt nimeä päähäni). Osoite muistaakseni Maininki/Maininkitie. Kahden ystävällisen siskon pitämä paikka. Hyvää palvelua. Suosittu, joten aika kannattaa varata hyvissä ajoin etukäteen.
- Stokkan kampaamo. Huono. Paksuhiuksinen kampaaja käytti paljon aikaa pohtiessaan miten vaikeaa elämä ohuiden hiusten kanssa varmasti on, eikä tilannetta helpottanut se, että kampaaja ei osannut niitä ohuita hiuksia leikata siten, että ne olisivat helppohoitoiset.
Kivenlahden kampaamo on nimeltään Salon Capri.
west Hair/omppu: aivan törkeän kallis. Mulla menee pesuineen aikaa 30 min leikkaukseen ja hinta on aina sama 62e. Onneksti löysin Hgistä melkein puoleen hintaan paremman!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 06:01"]
Oppivät kädet. Löytyy netistä, ajanvarauksenkin voi tehdä siellä. Suosittelen, jos haluaa halvalla päästä, olen aina ollut ihan tyytyväinen tulokseen.
[/quote]Oppivissa käsissä kestää myös tuplasti tai jopa triplasti se aika mitä vaikka sain åhmanilla. Hinta on halvempi kyllä.
Oppivissa käsissä kaikki on opiskelijoita, että varmaan siksi kestää kauemmin kuin ammattilaisilla
Järvenperässä HiusAdonna, laadukas ja edullinen, taivavat ja mukavat kampaajat.
Kiitos paljon kommenteista :) lisää kokemuksia?
Ei ainakaa kannata mennä Oppivat kädet kampaamoon!! Varasin ajan latvojen tasoitukseen ja mittaa lähti reilut 10 cm pois. Oppilas aloitti leikkaamaan väärästä kohdasta, jonka seurauksena oli pakko lyhentää reilummin. Kun annoin palautetta siitä että opettajan pitäisi vahtia vähän tarkemmin vähemmän kokeneita oppilaita, asia käännettiinkin minun syyksi. Oppilasta en arvostele, koska kukaan ei ole seppä syntyessään, vaan sitä että opettajat eivät vaivaudu seuraamaan leikkauksia. Lisäksi ärsytti se, että virhettä ei edes suostuttu myöntämään vaan kaikki olikin jostain syystä omaa vikaani. Pitkät hiukseni ovat nyt puolipitkiksi. Minusta sellaiseen leikkaukseen olisi sitten pitänyt erikseen varata mallinmuutosleikka ja itse olin varannut nimenomaan tasoitusleikkauksen.
Minäkin olin kerran opiskelijan käsittelyssä. Raitojen laittamiseen ja tasottamiseen meni yli 4 tuntia. Oli halpaa mutta ei sen arvoista. Loopputulos oli epäonnistunut, hiuksissa oli kohtia, joissa ei ollut väriä...
Lippulaivan Hiusfashion oli ainakin taannoin hyvä. Nyt kampaajat vaihtuneet...
En itse voi missään nimessä suositella Cut & Style leppävaaraa, olen nyt kahdesti käynyt sielä enkä enään ikinä tule menemään, ensinnäkin leikkaus oli aivan naurettava siihen suhteessa miten sitä esiteltiin/myytiin ja toiseksi jouduin maksamaan uudestaan korjausleikkauksesta kun en ollut tyytyväinen.
Kouluarvosana 4+
Cut et Style paras kampaamo Lepuskissa....kokemusta muistakin.Erittäin hyvä leikkaus, siisti paikka, kohtuu hinta ja hyvä sijainti +++++
Samaa mieltä tuosta cut & style kampaamosta, en voi kyllä suositella, järkyttävän hintaista yli 140 e maksoin muutamasta raidasta ja parin sentin leikkauksesta. Lisäksi vielä kalseahko ilmapiiri...
Eikä kukaan edes huomannut että olin kampaajalla käynyt 🥴 Oli niin hienot mainokset ”Espoon paras kampaaja” ym. älkää hyvät ihmiset maksako tyhjästä, ens kerralla menen mielummin vaikka sinne Oppiviin käsiin 😄 Hienot nettisivut ja mainokset ei todellakaan kerro koko totuutta. Free hair Leppävaarassa on ollut kyllä aina varmasti hyvä, mukavat kampaajat ja hyvä hinta-laatu suhde.
Kaikki kampaajat isommissa puljuissa nykyään ulkkkareita. Ei se mitään jos osaisivat suomea tarpeeksi, että ymmärtäisivät asiakkaan toiveet ja olisivat muuten hyviä (edes osa). Mutta kun eivät ole.
Oppivät kädet. Löytyy netistä, ajanvarauksenkin voi tehdä siellä. Suosittelen, jos haluaa halvalla päästä, olen aina ollut ihan tyytyväinen tulokseen.