Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joudutko poistattamaan partakarvoja omasta naamastasi?

Vierailija
26.11.2021 |

En tykkää yhtään tästä kun kolmeakymppiä lähestyessäni leuan alle ilmestyi ensimmäinen paksu partakarva, jonka jälkeen karvoja on tullut lisää. Myös nenän alle eli viiksialueelle on tullut tuuheampi karvapeite. Olen blondi joten karvat ovat vaaleita, mutta luonnonvalossa karvat loistavat kilpaa auringon kanssa.

Ihokin kärsii karvojen poistamisesta. Masentaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koskaan. Ikää 42.

Vierailija
2/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä. Paksuimmat nypin, hennommat sheivaan. Ongelma ilmeni kun aloin lähestyä kolmeakymppiä. Aika tavallista naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Testot koholla tutkitustikin.

Vierailija
4/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä lie jokin sairaus, PCOS? Mulla ei ole karvaongelmaa. Mielenkiinnolla odotan, tuleeko sellainen. Kummitädillä oli hento parta noin kasikymppisestä lähtien. Mietittiin parranajokonetta synttärilahjaksi.

N56

Vierailija
5/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaljuunnun. Alapäästä

Vierailija
6/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun leukaani ilmestyi kaksi tukevaa partakarvaa, kun olin nelikymppinen. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin ne ovat siinä yhä, mutta onneksi uusia ei ole tullut. Kiskaisen ne irti heti, kun ne alkavat tuntua. Kummallista, että kulmakarvansa voi kuulemma saada katoamaan nyppimällä niitä, mutta nämä kaksi leukakarvaa eivät edes säikähdä.

Vierailija
7/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itsesi e-pilleröinti

Vierailija
8/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistata vaan poistan itse. Leuan alla on kolme paksua ja mustaa, ne nyppäsen pois aina heti kun pinsetti niihin pystyy. Suupielissä ohuempia mutta mustia myös, ne sheivaan. On se ärsyttävää ja jotenkin noloa. Jostain nelikymppisestä asti nuo alkoi ilmestyä. 

N53

Vierailija
9/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka kädet ovat toimineet sen verran, että olen saanut poistetuksi aivan omin käsin.

Vierailija
10/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla sellasta untuvaista karvaa leuassa ja ylähuulella, joskus bongaan tumman karvan sieltä joukosta. Aika normaalia käsittääkseni eikä tarvitse olla mitään sairauksia. Vahaan kun jaksan. Enemmän minua ärsyttää nenäkarvat jotka on alkaneet kasvamaan ulos sieraimista :D Kukaan ei kertonut että tällaisestakin saa keski-ikäistyessä kärsiä.

Vierailija
11/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaljuunnun. Alapäästä

sama!

Vierailija
13/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljonkin sekä leuassa että nenän alapuolella mutta ajelen ne parin päivän välein jollain Lady Shave-tyyppisellä terällä. Ennen nypin ja se sattui! Ne kasvoivat hitaammin takaisin mutta nykyisin valitsen kivuttomuuden vuoksi tiheämmin toistuvan sheivauksen.

Vierailija
14/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaljuunnun. Alapäästä

Jep olen kaljuuntunut alapäästä, jaloista ja käsistä. Onneksi kulmakarvat ja hiukset ovat vielä tallella. 

Vierailija
15/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan LadyShavella partakarvat joka viikko. Karvoitusta on myös rintojen välissä ja nänneissä. Ollut jo 10 vuotta. Hirsutismi diagnoosi tuli. Veriarvoissa testosteroni koholla ja joku sukupuolihormoniarvo alakanttiin. Tutkittiin gynella onko pcos mutta ei ollut.  Tutkittiin myös sisätaudeilla aivolisäkettä verikokeella (Cushingin tauti), mutta oli normaali.  Mutta tälläisenä naisena elämä jatkuu. T. nainen 49 vuotta

Vierailija
16/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ollut jo kymmeniä vuosia. Nyt parin vuoden sisällä kiihtynyt niin, että se on oikeasti parta, jota täytyy ajella pois vähän väliä. Ikää 59v ja vaihdevuodet olleet.

Vierailija
17/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viiksihaivenet, jotka kasvoivat jo teini-iässä. Oikeastaan kaikki pienet karvahaivenet kasvavat mulla tummana, mutta vain viiksikarvat ovat näkyviä, koska kasvavat voimakkaimmin. Tummat hiukset, niin on tumma karvoituskin. :/ Ei ole mitään hormonihäiriötä taustalla, ihan vain geenit kyseessä.

Vierailija
18/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan kasvanut partakarvoja. Olen 43v.

Vierailija
19/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin poskista ja leuasta/viiksien kohdalta ekan kerran kesällä. Huomasin auringonvalossa peilistä kuinka tuuhea vaalea karvankasvu naamassa. Muutama tumma karkea karvakin joukossa. Ja ällöttää kun nenäkarvatkin pitää melkeen viikottain leikata kun ne tursuu nenästä :/. N56

Vierailija
20/20 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei ollut ikinä, mutta noin 30-vuotiaana yhtäkkiä kasvoi leukaan yksi ainoa paksu karva. Järkytys. Nyppään sen aina pois, kun se nostaa päätään. Toivottavasti niitä ei tule vanhetessa lisää, mutta luultavammin tulee.